Plug & play games

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Plug & play games

Post by ruderudie » Sun Nov 26, 2006 15:47

De laatste tijd zie ik steeds meer plug & play games verschijnen, en ik moet zeggen dat ik al vaak in de verleiding ben gekomen om er enkelen te kopen, vooral Mortal Kombat waar ik dan vooral gecharmeerd ben van de controller zelf. Ook sf2 en die Megadrive plug & play brengen me in de verleiding. Maar heeft iemand ervaring met deze dingen mbt de speelbaarheid? Bijvoorbeeld hoe spelen die controllers en hoe is het beeld e.d? Ik ben namelijk bang als ik er 1 aanschaf de rest zal volgen, dus vooraf even geïnformeerd worden kan geen kwaad.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Nov 26, 2006 16:22

Joh wat moet je ermee met die rotzooi, koop gewoon die games voor de consoles en speel het op RGB met de controller of stick die ervoor hoort.
d
Active Level:
Active Level:

Re: Plug & play games

Post by d » Mon Nov 27, 2006 10:24

ruderudie wrote:De laatste tijd zie ik steeds meer plug & play games verschijnen, en ik moet zeggen dat ik al vaak in de verleiding ben gekomen om er enkelen te kopen, vooral Mortal Kombat waar ik dan vooral gecharmeerd ben van de controller zelf. Ook sf2 en die Megadrive plug & play brengen me in de verleiding. Maar heeft iemand ervaring met deze dingen mbt de speelbaarheid? Bijvoorbeeld hoe spelen die controllers en hoe is het beeld e.d? Ik ben namelijk bang als ik er 1 aanschaf de rest zal volgen, dus vooraf even geïnformeerd worden kan geen kwaad.

Het nepste is nog wel dat ze 50 hz lopen met monster balken, en traag dat het loopt. JE kan met die SF waarschijnlijk wel de speed verhogen, maar toch, tja en geen RGB, dat zou je dan zelf moeten modden en volgens mij niet eens stereo. Maar ja, ik vind het zelf ook wel een vette uitvinding, en ik ben ook vaak geneigd. Ik heb ooit die Sonic zien werken en dat was slo-mo mode 50 hz, verschrikkelijk.
Je kan alle megadrive spellen via 100% emulatie spelen op de DC. super beeld en geluid en 60 Hz (normale snelheid :wink: )
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Nov 27, 2006 20:39

hehe ja ik wil het echt niet hebben om elke dag op te gamen maar meer omdat ik het wel kicke dingen vind, niet zozeer om het speelgenot. Waarschijnlijk doe je het 1 keer en prop je hem daarna weer in de doos. Zulke zooi kopen is pure verzameldrang denk ik, maar daarhebben wel meer mensen hier last van gelukkig. Op Ebay staan die dingen voor een zacht prijsje maar als die games echt zo kut zijn als jullie zeggen laat ik ze ook liggen, het moet in ieder geval goed speelbaar zijn.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Nov 30, 2006 16:28

Ik liep zojuist door de e-plaza en alle plug and play games waren toavllig van 30 naar 10 euro afgeprijsd. Ik kon voor die prijs toch niet voorbij de mortal kombat pad lopen, en dus toch maar meegenomen. Het geluid zuigt inderdaad zeer hard, verder is het best speelbaar. Zo, 10 minuten gespeeld en ik heb hem alweer in de doos zitten waar hij waarschijnlijk in blijft tot er weer een nostalgisch moment komt over een jaar of 10 waarin ik besluit het maar weer eens aan te sluiten. Geldverspilling maar toch leuk voor de heb.
Post Reply