Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Ken
- Active Level:

-
-
Gameholic
Dat is enthousiast ben over de Wii is inmiddels al in andere topics verduidelijkt.. Maar de Virtual Console vind ik perfect bij uitstek. Zeker de release van vele SNES, Megadrive en PC Engine toppers doen mij watertanden naar meer.
XBLA zit ook goed in elkaar, echter de echte goede retro releases blijven vooralsnog uit:
Voor wat betreft de PS Store; ik weet er vrij weinig vanaf, maar er zullen genoeg PSOne toppers zijn die het downloaden waard zijn.
Maar vooralsnog zie ik Nintendo's Virtual Console als nummer 1 voor je retro needs...
-
Baki
- Active Level:

Van alle consoles heb ik heel de retro download gedoe niet nodig. Ik heb hier zo'n beetje alles thuis staan wat ik nog graag speel. Maar voor de mensen die later zijn ingestapt en op zoek zijn naar toffe retro games is dit echt een uitkomst. Ik hoop dat alle 3 de next gens hun best gaan doen om dit zo goed mogelijk te ondersteunen!
-
Ken
- Active Level:

-
Toch ben ik wel benieuwd of bijv. Mario 64 er toch niet wat strakker nog gaat uitzien dan een N64 met zijn (of haar..) ouwe prutkabels.
-
DAY
- Active Level:

Zelf ben ik gen echte voorstander van die download services. De prijzen zijn als het goed is tussen 5 en 10 euro, de meeste spellen kan je vaak wel voor die prijs vinden.
Denk zelf dat gfx niet echt beter worden, want ze zullen echt niet de games oppoetsen. Denk dat je juist slechtere gfx krijgt wanneer je die games op een high end lcd/ plasma speelt. Pixels worden opgerekt, waardoor je lelijke vlakken krijgt.
Keep on Dreaming