Bloodstained: Ritual of the Night Kickstarter
Bloodstained: Ritual of the Night Kickstarter
https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Koji Igarashi, de producer van onder andere Castlevania: Symphony of the Night heeft een Kickstarter campagne gelanceerd voor een nieuwe game genaamd Bloodstained: Ritual of the Night. Het betreft een 2,5D action game die uit zal komen voor Playstation 4, Xbox One en PC. De Kickstarter loopt tot 13 juni.
Bloodstained wordt een spirituele opvolger op de Castlevania-games, dit is aan de bij de Kickstarter toegevoegde concept-art gelijk te zien.. Het plan is om van de game een side-scrolling platformer te maken met een focus op het ontdekken van de levels. RPG elementen bevatten en zal de speler in staat zijn items te maken. De bedoeling is het geld dacht via Kickstarter wordt opgebracht aan te vullen met traditionele investeerders.
Mocht de Kickstarter, die in de eerste twee uur al bijna de helft van het einddoel verzamelde succesvol zijn, dan heeft Igarashi al zogenaamde ‘stretch goals’ aangegeven tot aan de $850.000,-. Deze bevatten onder andere een extra difficulty mode en voice acting van David Hayter, wie o.a. verantwoordelijk is geweest voor de stem van Solid Snake uit Metal Gear Solid.
Oh ja, en physical copies ipv alleen digitale download..
Koji Igarashi, de producer van onder andere Castlevania: Symphony of the Night heeft een Kickstarter campagne gelanceerd voor een nieuwe game genaamd Bloodstained: Ritual of the Night. Het betreft een 2,5D action game die uit zal komen voor Playstation 4, Xbox One en PC. De Kickstarter loopt tot 13 juni.
Bloodstained wordt een spirituele opvolger op de Castlevania-games, dit is aan de bij de Kickstarter toegevoegde concept-art gelijk te zien.. Het plan is om van de game een side-scrolling platformer te maken met een focus op het ontdekken van de levels. RPG elementen bevatten en zal de speler in staat zijn items te maken. De bedoeling is het geld dacht via Kickstarter wordt opgebracht aan te vullen met traditionele investeerders.
Mocht de Kickstarter, die in de eerste twee uur al bijna de helft van het einddoel verzamelde succesvol zijn, dan heeft Igarashi al zogenaamde ‘stretch goals’ aangegeven tot aan de $850.000,-. Deze bevatten onder andere een extra difficulty mode en voice acting van David Hayter, wie o.a. verantwoordelijk is geweest voor de stem van Solid Snake uit Metal Gear Solid.
Oh ja, en physical copies ipv alleen digitale download..
Last edited by Milspex on Tue May 12, 2015 10:14, edited 1 time in total.
Re: Bloodstained: Rotual of the Night Kickstarter
Staat nu al op $1,226,813. holy freaking shit wat gaat dat hard met deze initiatieven.
Re: Bloodstained: Ritual of the Night Kickstarter
Blijkbaar toch meer vraag naar dit soort games dan de meeste grote studios denken.
Al is het nog steeds een peuleschil vergelijken met de AAA titels.
Al is het nog steeds een peuleschil vergelijken met de AAA titels.
Gaat snel ben benieuwd
Jammergenoeg heb ik (nog) geen PS4...anders deed ik gewoon vrolijk mee met deze Kickstarter.
mooie leuk gameplay de art vind ik niet mooi de getekende castlevania spellen waren toch het mooist unreal engine 3d nee
De art wat tot nu geshowed is zijn mock-ups, niet definitief.
Ik heb 'm gisteren meteen gebacked, hier heb ik op zitten wachten!
Ik heb 'm gisteren meteen gebacked, hier heb ik op zitten wachten!
Heel vet dit, benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
Dit is tog te gruwelijk. Net als dat nieuws van RARE, gewoon weer de originele team op volgens mij een paar members na. Geweldig dit, kan niet wachten op bloodstained en shantea half genie hero
- Beatmaster-P
- Active Level:
Ik lees net op Nu.nl dat bloodstained DE succesvolste Kickstarter game tot nu to is.
Dat zegt genoeg denk ik.
http://www.nu.nl/games/4066656/bloodsta ... heden.html
Dat zegt genoeg denk ik.
http://www.nu.nl/games/4066656/bloodsta ... heden.html
Geeindigd op 5.5 miljoen!!
Ik hoop dat dit een (misschien kleine) trend gaat worden
Ik hoop dat dit een (misschien kleine) trend gaat worden
Wat zal dat Igarashi een fijn gevoel geven. Nadat Konami hem aan de kant heeft gezet na jarenlange trouwe dienst.