Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Kiriyama
ff onthouden om het te checken morgen

najah ik kijk toch wel elke dag op het forum over het algemeen, maar ik post meestal niks

-
Gungrave
Dus je kan nog inleveren voor 1 uur of niet?
Ik wil er opzich nog één maken, so tell me please
EDIT: Nvm, kan er niks leuks meer van maken. Om 1 uur zal ik wel even checken wie de winnaar is

-
Ken
- Active Level:

-
And the winner is...
Dem. !!
2e plaats: Gungrave
3e plaats: Kiriyama
Bijna alle andere headers zullen ook gebruikt worden de komende weken!
Als we er doorheen zijn doen we gewoon weer een nieuwe prijsvraag voor de headers, dus hou het in de gaten. Bedankt allen voor jullie bijdrage, we appreciate it. Als je toch nog graag ook jouw header op het forum wilt zien kun je deze altijd bij Mildoe of mij inleveren.
-
ManoRevolver
Ik vind die van Kiriyama het mooist, die van Gungrave ook wel, alleen daarvan vind ik het Nozomi logo weer lelijk.
En die van Dem.? Tja, net als de Veronica / Panorama etc... 'verkoopt' het natuurlijk beter als er wat leuke grietjes op de voorkant staan, ik vind het jammer.
-
Gungrave
Gefeliciteerd, Dem.!
@Mano; Zo heeft iedereen wel zijn eigen mening, er is er uiteindelijk een die beslist en daar zullen we vrede mee moeten hebben

Ik ded het meer voor de lol en om een positieve bijdrage te leveren aan Nozomi, dus Ken; je kan van mij nog wel eens wat verwachten in je inbox zo nu en dan

-
ManoRevolver
Gungrave wrote:Zo heeft iedereen wel zijn eigen mening
En daarom gaf ik die van mij.
-
Mildoe
- Active Level:

-
Gefeliciteerd Dem....de rest van de inzendingen zullen per week rouleren! Thanks voor de inzet mensen...en blijf ze insturen he

"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
-
Gameholic
Congrats Dem
Ziet er gelikt uit hoor
I like

-
Dem.
Hey supervet
Thanks a lot
Geweldig.
Edit:
Eh, me persoonlijke mening nog vergeten ook. Kvond eerste inzending van Gungrave erg mooi. 2de ook uiteraard. Stukje cultuur. Zelfde geld voor Kiriyama. Zag zelf niet hoe ik die inzendingen nog kon verbeteren dus koos voor andere invalshoek. Khad nog wat andere dingen in gedachten behalve dees, maar die bewezen lastig te zijn om iets van te maken. Of dit playboy is, meh. Zat de foto's te bekijken om inspiratie op te doen en vond de Shibuya foto's ontzettend bizar. Zat daarom eerst ongelooflijk lang met iets anders te klieren, maar wat ik in gedachte had lukte maar niet om degelijk in photoshop te krijgen, werd veel te druk. Begon dingen weg te halen en toen bleven deze 2 over. 2 Japanse meisjes die aan 't winkelen waren in Shibuya district. Van die district bleef niks over jammer genoeg, maar vond het resultaat toch plezierig.
Heb nog wat andere 'concepten' die ik graag zou proberen, ben nu op vakantie dus zal even moeten wachten tot ik weer thuis ben. Heb meestal wel leuke ideetjes maar uitwerking is een ander verhaal en eindig meestal met iets totaal anders, wat niet altijd slechter is dan wat ik in gedachte had.

-
Dem.
Kwam aardige tutorial tegen met ideetjes over gebruik sprites. Moest het natuurlijk zelf proberen.
Nadeel is dat ie grijs / zwart is. Waar ik absoluut geen fan van ben

-
Ken
- Active Level:

-
Hey man cool dat je er nog meer wilt maken. Alleen moet die pikachu er echt worden uitgeslagen met een grote met spijkers doorboorde honkbalknuppel. Als je dat zou willen doen graag. Welke foto is dit eigenlijk?
-
Dem.
The pokémon stays!
Tis btw Shibuya foto, die ene die ik zo mooi vond ;p
-
Ken
- Active Level:

-
Sorry dude maar als ik ergens de site niet mee wil linken is het wel met motherfucking Pokemon.

-
Dem.
Oh for crying out loud... Had ik net een foto beetje opgemaakt, sluit ik 'm af zonder te weten wat ik nou precies had gedaan

Redden wat er te redden valt... Lelijk en haastig geknipt =/ Dat moet over denk...
Zonder pokémon iig deze keer.

-
Ken
- Active Level:

-
Als je deze nou in zwart wit doet, nu lijkt het een beetje op een Vanessa Breukhoven banner.
-
Gungrave
Persoonlijk vind ik de kleuren erg geslaagd! Niet teveel zwart wit, daar wordt het na een tijdje erg saai van

Van mij kun je aankomende week ook nog wel wat verachten, heb toch vakantie

-
General Wong
- Active Level:

-
Heb ook maar iets in elkaar geflanst.
-
Ken
- Active Level:

-
Waarom juist die foto Wong?
Als iemand van onderstaande pic een banner zou willen maken, zou ik diegene zeer dankbaar zijn. Maak er wat moois van, maar probeer em een beetje strak te houden.

-
Dem.
Zoiets?

-
Ken
- Active Level:

-
Heftig, misschien kun je waar nu 'universal cabinet' staat in dezelfde soort kleuren en tekst iets maken als 'Nozomi forum'?
-
Dem.
Font is altijd probleem voor mij lol. Mss is iemand anders daar handig in?

-
Ken
- Active Level:

-
Heftig man thanks die gaan we echt gebruiken.