Did you know gaming - Streetfigther
Did you know gaming - Streetfigther
wellicht oud nieuws voor velen maar ik vond het 7 minuten leuke weetjes over street fighter characters
Re: Did you know gaming - Streetfigther
Even kijken.
-
- Active Level:
street fighter 2 met recht de beste game ever
- Marcosan30
- Active Level:
Nasischijf wrote:street fighter 2 met recht de beste game ever
Ongelofelijk, je verwacht het niet, maar bitterbal kan ook nog slimme dingen zeggen

Street Fighter II is voor mij ook de beste game ever. Alles klopt in deze game , graphics waren toen ongeëvenaard, zelfde geldt voor de playability, soundtrack..just wow...
Als ik een top 10 games zou moeten maken , zou ik de rest moeilijk kunnen kiezen,maar nummer 1 is voor mij altijd SF II gebleven.
Love that game en speel het nog geregeld.
Als ik een top 10 games zou moeten maken , zou ik de rest moeilijk kunnen kiezen,maar nummer 1 is voor mij altijd SF II gebleven.
Love that game en speel het nog geregeld.
Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.
Bedankt, weer een mooi YouTube kanaaltje erbij 

Leuk filmpje!
SFII is en blijft gewoon 1 van de beste games ooit gemaakt! Was trouwens erg vet om hem na al die jaren weer eens op een cab te spelen tijdens het NGC event
Aansluitend misschien leuk voor de liefhebbers:
http://www.polygon.com/a/street-fighter-2-oral-history
"An inside look at the creation and fallout of Capcom's industry-defining fighting game, as told by those who were there."
SFII is en blijft gewoon 1 van de beste games ooit gemaakt! Was trouwens erg vet om hem na al die jaren weer eens op een cab te spelen tijdens het NGC event
Aansluitend misschien leuk voor de liefhebbers:
http://www.polygon.com/a/street-fighter-2-oral-history
"An inside look at the creation and fallout of Capcom's industry-defining fighting game, as told by those who were there."
Tof filmpje! Thnx for sharing!
Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Abc123 wrote:Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Hoeveel tijd heeft het gekost om hier goed in te worden? Ben je een goede SFII speler?
Cageman wrote:Abc123 wrote:Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Hoeveel tijd heeft het gekost om hier goed in te worden? Ben je een goede SFII speler?
Ik had het over vroeger

Ehm, geen idee eigenlijk. Of ik goed ben, zul je zelf moeten beslissen. Psykick is wel beter dan mij.
@Cage, als je beter wilt worden in Fighting Games in Super Turbo of 4 de beste optie
Het zijn wel twee super verschillende games. Als ik een tijd SF4 heb gespeeld ben ik enorm slecht in ST en andersom.
Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
ChapDDR wrote:@Cage, als je beter wilt worden in Fighting Games in Super Turbo of 4 de beste optieHet zijn wel twee super verschillende games. Als ik een tijd SF4 heb gespeeld ben ik enorm slecht in ST en andersom.
Het speelt sowieso heel anders.
!!!
- sombetzki
- Active Level:
Cageman wrote:Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.
+1
SFII is totaal niet mijn game. Tekken en Soul Calibur zijn zoveel vetter!
Jaar of 10 oefenen Arjan, dan ben je er wel 

SFII is totaal niet mijn game. Tekken en Soul Calibur zijn zoveel vetter!
Inderdaad , als je niet bereid bent er enige tijd in te willen steken en je wil lekker buttonbashen dan zijn Tekken en Soul Calibur veeeel vetter !

Cool filmpje...toch wel weer wat dingetjes geleerd en over Doomed Megalopolis heb ik mij ook al langer afgevraagd, Kato op het voorkantje heb ik altijd al op Vega vinden lijken.

Ugh! SFIII Turd Strike is echt gedigitaliseerde valium...allejezus wat een saai spel...de muziek zuigt, de omroeper is irritant en de stages zijn zelden zo saai geweest in een vechtspel. SFIII 2nd Impact is in mijn optiek véél beter (en suicide proof...de reden waarom ik hem heb gekocht).

ChapDDR wrote:Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!
Ugh! SFIII Turd Strike is echt gedigitaliseerde valium...allejezus wat een saai spel...de muziek zuigt, de omroeper is irritant en de stages zijn zelden zo saai geweest in een vechtspel. SFIII 2nd Impact is in mijn optiek véél beter (en suicide proof...de reden waarom ik hem heb gekocht).
- Marcosan30
- Active Level:
sombetzki wrote:Cageman wrote:Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.
+1
Blablablabla blablablabla blablablabla !
Zo fixed

Je vergeet "yackity smackity" toe te voegen...
Blah blah blah yackity smackity blah blah blah.
Blah blah blah yackity smackity blah blah blah.
Cool filmpje trouwens, zeer veel facts die ik niet wist maar wel cool zijn, zoals de accidental combo ontdekking. Fighters blijven ook wel mijn ding, gaat nooit vervelen. En 3d fighters zijn echt niet zo tof als 2d fighters. Period.
Er zijn zoveel versies ook van SF dat het moeilijk is een favoriet te kiezen, vaak is de nostalgie van een versie die vroeger is gespeeld de doorslaggevende factor.
Ik weet nog dat ik uren bij een vriend SFII turbo zat te spelen en we zwaar onder de indruk waren van alle characters
Ik weet nog dat ik uren bij een vriend SFII turbo zat te spelen en we zwaar onder de indruk waren van alle characters
HOOOOCUUUUSS POOOOKUUUUUSSS ik vervloek iedereen die Tekken en Soul Calibur leuker vinden dan Street Fighter!!!
'Button bashen' aka 'ik weet niet wat ik doe dus ik druk maar wat' mag nooit komen vóór een mooi uitgevoerde dragonpunch of spinning piledriver
'Button bashen' aka 'ik weet niet wat ik doe dus ik druk maar wat' mag nooit komen vóór een mooi uitgevoerde dragonpunch of spinning piledriver