KI
- Trailblazer
- Active Level:
KI
Hij is er, tenminste hij staat bij het TNT ophaalpunt. Alleen is er iets niet fris met mn jamma aansluiting dus ik durf em nog niet aan te sluiten. Cage heeft gekeken en sommige boarden krijgen 30v op hun falie. We hebben ook een kernexplosie veroorzaakt op een boot SF2 board haha. Lijkt me niet goed voor de KI PCB... Kan aan voeding liggen of aan step down conv. Iemand eerder dit probleem gehad trwns *offtopic I know sorry*
Vanavond zal ik iig ff een plaatje posten vd kit!
Vanavond zal ik iig ff een plaatje posten vd kit!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Re: KI
Het is niet de stepdown hoor. Je voeding is stuk, of die francob kabel doet iets vreemds. Je 12v lijn staat op 25-30 volt.. 5v en 3.3v waren goed.
Lijkt me stug dat het die Franco kabel is, lijkt me eerder gewoon de voeding. Hebben jullie de 12v lijn zonder de kabel van Franco en zonder board doorgemeten?
ps. wat voor een voeding is het? Standaard arcade voeding?
ps. wat voor een voeding is het? Standaard arcade voeding?
Voeding is doorgemeten met en zonder load. Nog niet zonder de FrancoB kabel gemeten. Zonder load komen er geen goede metingen uit, met een aangesloten PCB varieert de 12v ergens tussen 15-30 volt, afhankelijk van de PCB.
Als test een Sunset Riders aangesloten, die kwam op 24v. Board geeft dan ook geen geluid. Ik heb Sunset Riders meegenomen naar huis, hier aangesloten, en dan doet hij het prima. 12v komt dan ook gewoon op 12v uit.
Voeding zit in een NNC, volgens mij gewoon een Sun Naomi PSU.
Als test een Sunset Riders aangesloten, die kwam op 24v. Board geeft dan ook geen geluid. Ik heb Sunset Riders meegenomen naar huis, hier aangesloten, en dan doet hij het prima. 12v komt dan ook gewoon op 12v uit.
Voeding zit in een NNC, volgens mij gewoon een Sun Naomi PSU.
Kilnkt ernaar dat de voeding echt niet lekker is, of hij gaat gewoon niet goed om met JAMMA pcb's die toch op een andere manier stroom vragen van een voeding, minder stabiel zeg maar.
Ik denk sowieso dat je voor JAMMA games altijd een regelbare psu moet hebben, je kan dan iig 5v regelen. Dat 12v raar doet vind ik trouwens toch wel merkwaardig. Anyway trial and error zal ik maar zeggen, je moet ff die kabel van meenemen en bij jou thuis even op verschillende manieren testen. Succes!
Ik denk sowieso dat je voor JAMMA games altijd een regelbare psu moet hebben, je kan dan iig 5v regelen. Dat 12v raar doet vind ik trouwens toch wel merkwaardig. Anyway trial and error zal ik maar zeggen, je moet ff die kabel van meenemen en bij jou thuis even op verschillende manieren testen. Succes!
De Sun PSU is regelbaar, ook in de NNC. 5V en 3.3V kun je afstellen. Voor 12V natuurlijk niet.. Misschien gewoon de voeding even swappen met een andere en even proberen.
Ja, dat wist ik niet meer eerlijk gezegd. Swappen lijkt me idd even het beste, weet je het gelijk 

- Trailblazer
- Active Level:
Dank vd info guys, Ik wil em aansluiten maar doe het toch maar niet. Maar hij ligt hier nu en kijkt me aan alsof ie wil zeggn: *plug me in quick*
Heeft er iemand een voeding die ik kan gebruiken / swappen trwns? Need it!!!! Of course willing to pay!

Heeft er iemand een voeding die ik kan gebruiken / swappen trwns? Need it!!!! Of course willing to pay!

Last edited by Trailblazer on Wed Jan 09, 2013 17:57, edited 2 times in total.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ik heb geen sun maar zo,n zwarte voeding daar moet je zelf de kabels aan doen en je kan de 5 volt regelen
ik weet niet of je daar wat aan hebt
ik weet niet of je daar wat aan hebt

Has heeft nog wel Naomi voedingen liggen, gok ik. Ik heb er ook geen over..
naomi voeding is toch gewoon een soort pc voeding.
Misschien kun je die van de goeie stekkers voorzien, mocht Hasan niks hebben
Misschien kun je die van de goeie stekkers voorzien, mocht Hasan niks hebben
MMM tja, ikzelf zou het gewoon bij de originele voeding houden.
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit waar je de 5V,12V etc vandaan trekt (heb zelf altijd met een ATX voeding gewerkt in men KI2 kast), maar op een PC voeding kan je het voltage niet aanpassen.
Bizar trouwens dat de PCB's het nog doen na 25-30V door zijn donder...
BTW mooie kit
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit waar je de 5V,12V etc vandaan trekt (heb zelf altijd met een ATX voeding gewerkt in men KI2 kast), maar op een PC voeding kan je het voltage niet aanpassen.
Bizar trouwens dat de PCB's het nog doen na 25-30V door zijn donder...
BTW mooie kit