Zucht...

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Zucht...

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 12:56

Ik word zo moe van gamewebsites die maar informatie blijven geven over release data van nieuwe consoles. Hoe ignorent kun je zijn om uberhaupt maar enigszins te geloven dat de PlayStation3 in de 'lente van 2006' in de winkels zou liggen? Hoe laf zijn websites om dit gelieg en bedrog van Sony bovendien maar toe te laten? Elke keer weer wordt de lezer valse informatie verschaft om de hype maar groter en groter te laten worden. Nog een voorbeeldje is natuurlijk de Revolution. Mensen, flikker asjeblieft op met dat ding, want ik haat em nu al. Niet een enkele screenshot hebben we gezien, een incomplete afstandsbediening en een zwart kastje met een codenaam en ze zijn allemaal hilarisch. Blinde Nintendo fans, je zou ze toch af en toe een schop willen geven. Lente 2006 terwijl de E3 pas in mei plaatsvindt. Op de E3 krijg je voor de eerste keer de PS3 speelbaar te zien (hopelijk voor ze!). Dan zal de PS3 in zeer gelimiteerde oplage pas eind 2006 in de Japanse winkelschappen liggen. Europa wordt dan nog een keertje of acht uitgesteld en is in de lente/zomer van 2007 aan de beurt, op zijn vroegst!
Zelfde geldt voor 'dat nieuwe ding van Nintendo', dus hou op met die irritante speculatie en leugens, ik word er doodmoe van. Mogen we hier trouwens ook nog even heel erg hard om lachen? Wat een lelijk kreng zeg.
Image
Last edited by Ken on Thu Mar 09, 2006 13:04, edited 1 time in total.
maartenoud

Post by maartenoud » Thu Mar 09, 2006 13:00

De site waarop je vaak schrijft www.gamez.nl doet daar anders ook aan mee....

Ik vind het helemaal niet belangrijk wanneer een console uitkomt, als ie der is kijk ik ernaar, en bevalt ie me koop ik dat ding.... Of dat nou in 2006 of 2007 is maakt me echt niet uit,, ik vermaak me nu opperbest met me 360, maar het kan best zijn als de ps3 eris dat ik die dan koop... Koop btw wel altijd op launchdag....
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 13:05

Klopt maarten, ik heb dan ook gezegd dat ik het er niet mee eens ben dat er altijd maar loze nieuwsberichten zijn over de Revolution etc. maar zoals je ziet wordt er nog het meeste op gereageerd ook, compleet belachelijk maar de lezer zelf doet er keihard aan mee.

http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=58669

Mijn topictitel 'Zucht..' was dan ook afgeleid van dit nieuwsbericht, zoals je ziet wordt er fantastisch en op hoog niveau op gereageerd. Jammer dat het zo moet anno 2006.
maartenoud

Post by maartenoud » Thu Mar 09, 2006 13:09

Nou ik moet zeggen dat ik gamez.nl een leuke site vindt, en dat ik er elke dag wel even op kijk, vooral voor de "specials" o.a. van jouw, maar dat ik die reacties eigenlijk een beetje irritant vindt, ze moeten me op de een of andere manier doen denken aan het forum van het powerweb :roll: en dat is nou niet bepaald positief.....
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 13:13

Er zijn over het algemeen wat minder reacties dan andere sites, maar dat zegt niks over bezoekersaantallen. Ik heb liever dat er weinig wordt gereageerd op een beetje normale manier, dan dat vervelende gedoe zoals op powerweb (wat een kutsite is dat zeg...). Je ziet bij specials over vergeten genres bijvoorbeeld dat er wel leuke reacties zijn en als het nieuwe forum online gaat zal daar ook wel verandering in komen. All in good time...
maartenoud

Post by maartenoud » Thu Mar 09, 2006 13:15

Die specials zijn imo het leukst, mss net waarin je geintresseerd bent, zoals bv. over de manier waarop je je console aansluit, vond ik erg intressant.
R-Type

Post by R-Type » Thu Mar 09, 2006 21:13

Die leugens voeren Sony en Nintendo zelf door, om in de publiciteit te blijven. Sites nemen dat graag over; leesvoer. Sega deed het ook met de DC; ken je nog Dural, Katana, Black Belt en Dragon.. telkens nieuwsberichten all over the place :D

Ik verwacht die consoles dan ook niet in 2006, zelfs in Japan niet denk ik.
GWAR

Post by GWAR » Wed Mar 15, 2006 14:38

And the story continues....

Volgens playstation.com is November 2006 de release datum

Staat ook al op gamez.nl
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Wed Mar 15, 2006 16:11

Lol....
Zo houden ze het warm.
Free publicity.
Zo kunnen wij kuddevolk weer ff blaten over hoe geweldig bout/goed ie gaat worden terwijl we er eigenlijk geen idee hebben.
:lol:
2d fighting rules
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Wed Mar 15, 2006 16:35

Ik ben benieuwd hoe Sony dat emuleren van PSone games op de PSP gaat doen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Mar 15, 2006 17:03

Rano wrote:Ik ben benieuwd hoe Sony dat emuleren van PSone games op de PSP gaat doen.

Sony's Ken Kutaragi continues to drop PlayStation Portable news during the company's PlayStation Business Briefing 2006 as he's just announced that the PSP will see "E-Distrubution" features added sometime in the future.

Users will be able to boot software directly from their Memory Stick, all official-like this time around (you know what I mean). The first major announcement for use of this will be a series of PSOne games - yes, you will be able to download classic PlayStation titles and play them on your PSP. No word yet as of whether or not you'll be able to transfer games directly via disc or not, or which games we should see first, but more news on this as it comes in.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Wed Mar 15, 2006 18:25

Ken wrote:Sony's Ken Kutaragi continues to drop PlayStation Portable news during the company's PlayStation Business Briefing 2006 as he's just announced that the PSP will see "E-Distrubution" features added sometime in the future.

Users will be able to boot software directly from their Memory Stick, all official-like this time around (you know what I mean). The first major announcement for use of this will be a series of PSOne games - yes, you will be able to download classic PlayStation titles and play them on your PSP. No word yet as of whether or not you'll be able to transfer games directly via disc or not, or which games we should see first, but more news on this as it comes in.

Dat wist ik. Het ging me meer om het dik gedrukte stukje.
Post Reply