BLACK - Xbox

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

BLACK - Xbox

Post by Ken » Thu Jan 12, 2006 01:34

Wie weet er hier meer over Black voor de Xbox?
Heb het eerste level van deze fps vandaag gespeeld en het is echt een wrede game, dus wellicht volgen anderen hier deze game ook? Het ziet er heftig uit, cool sfeertje en gewoon lekker raggen. Hou em zeker in de gaten!
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Thu Jan 12, 2006 08:58

Ik volg em al een tijdje, helaas nog niet gespeeld. Afgaand op de video's lijkt het me lekker knallen worden. Het ziet er verbluffend mooi uit op de PS2/Xbox.

Dit is een heerlijk in-game trailertje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5058074261615325012&q=Black+ea
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Jan 12, 2006 13:47

Nice filmpje! De preview/hands-on in de OPM2 was erg goed, ik kijk echt uit naar deze game. Halo boeide me nooit, alleen BF1942 en MoH Frontline wisten me te boeien.. Misschien is it wat voor mij ^_^

Ik neem hem btw gewoon voor de PS2 :)
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Jan 12, 2006 14:20

Ik zag Black bij gamekings op de PS2, zag er echt masterlijk uit! En normaal hou ik helemaal niet van dit soort, ma je kunt er lekker in knallen hehehe
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Thu Jan 12, 2006 14:24

Als het om lekker knallen gaat wacht ik liever tot ik mijn handen kan krijgen op Ibara, Espgaluda 2, Mushimesama, Metal Slug 6 of Raiden 3. :P

Maar Black ziet er idd goed uit.
2d fighting rules
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 23, 2006 01:59

Heb de game dan eindelijk vandaag in huis gehaald en ik moet zeggen dat ik na het spelen van de preview version aangenaamd verrast ben. Verwacht geen diepzinnige verhalen of strategieen, maar gewoon knal- en vuurwerk van het hoogste niveau.
Hele vette shit en zeker voor een console gewoon een must have.
Geen multiplayer, maar dat zou ook totaal niet in een game als deze passen.

Prima te doen. 85/100
Ore~sama

Post by Ore~sama » Thu Feb 23, 2006 10:00

Ik ben ook erg benieuwd naar deze game.
Als het goed is koopt een vriend van mij hem deze week nog voor op de Playstation 2, dus dan zal ik hem ook even onder handen nemen.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Feb 23, 2006 13:39

Black hou ik ook al een tijdje in de gaten. Helaas wordt de game hier in Zuid-Afrika 'pas' op 27 feb uitgebracht, maar dan schaf ik deze zeker aan.

Ken, hoe staat het met de vijanden? Is het echt zo dat het mega lang duurt voordat je iemand hebt neergeknald? In tegenstelling tot andere objecten zoals vaten, olietankers etc..
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 23, 2006 21:32

Het duurt soms wel erg lang voor een baddy blijft liggen, de AI is niet het sterkste punt van de game inderdaad. Een headshot is echter direct voldoende, waardoor het niet alleen maar domweg knallen is geblazen. Soms zie ik wel enige vergelijking met Killzone, alleen mag Black zich een veel betere FPS noemen.
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Feb 25, 2006 08:50

Oke dan maakt het allemaal wat duidelijker.

Gisteren even naar de lokale spellenboer hier geweest, maar schijnbaar duurt het nog een dikke week voordat Black hier uitkomt. Zuid-Afrika is iig geen land voor een gamer ;)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Mar 02, 2006 18:12

Ik kan em ook opsturen naar je als je wilt Gameholic..
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Mar 02, 2006 19:22

Gister ff Black op de PS2 bij een vriend gespeeld, met dikke subwoofer op de TV. Echt een hele vette game, maar na een uurtje is het toch weer hetzelfde voor mij, het is nu eenmaal niet mijn genre.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
GWAR

Post by GWAR » Fri Mar 03, 2006 09:34

Moet zeggen dat het geluid van de guns niet te zuinig is zeg.
Met een beetje volume erin denken je buren dat de Russen binnen zijn gevallen.

Vind het een leuke game, vraag me inderdaad alleen af of het niet te eentonig wordt na een paar levels.

Wel heel leuk dat zo'n beetje alles naar de maan geschoten kan worden :D

Wat ik ook altijd zeer apart vind in dit genre, en dan neem ik een voorbeeld uit een level van Black, is dat bij een grensovergang uiteraard 37 fueldepots staan, dynamite all over the place en niet te vergeten vrachtwagens met grote ontploffingsgevaar-waarschuwingen op de zijkant.

Ja, dan vraag je er om...... :lol:
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Mar 03, 2006 11:51

GWAR wrote:Moet zeggen dat het geluid van de guns niet te zuinig is zeg.
Met een beetje volume erin denken je buren dat de Russen binnen zijn gevallen.

Vind het een leuke game, vraag me inderdaad alleen af of het niet te eentonig wordt na een paar levels.

Wel heel leuk dat zo'n beetje alles naar de maan geschoten kan worden :D

Wat ik ook altijd zeer apart vind in dit genre, en dan neem ik een voorbeeld uit een level van Black, is dat bij een grensovergang uiteraard 37 fueldepots staan, dynamite all over the place en niet te vergeten vrachtwagens met grote ontploffingsgevaar-waarschuwingen op de zijkant.

Ja, dan vraag je er om...... :lol:

Hahahha, stel je nu eens voor dat er een 300 watt 5.1 subwoofer op aan is gesloten, DAN hoor je pas goed die ontplffingen vd granaten en dergelijke :lol:
ImageImage
GWAR

Post by GWAR » Fri Mar 03, 2006 13:29

Stel je eens voor??
Nou, die 5.1 met Active Subwoofer... dat zit wel goed hoor :wink:

Moet mijn buren natuurlijk wel een beetje wakker houden.
En mijn buur is 101 jaar met een gehoorapparaat.... you do the math :lol:
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Mar 03, 2006 17:52

Klinkt allemaal als muziek in de oren :) Eindelijk eens een game waar de geluiden van de wapens degelijk gemaakt is. Er zijn veel military shooters waar ik de wapens toch wel erg laf vind klinken zoals helaas Full Spectrum Warrior.

Bedankt Ken, maar zal niet nodig zijn. Kan em na het weekend geloof ik een keertje oppikken en ik ben nog bezig met SoTC and Psyvariar dus dat komt wel goed!
GeNoMe

Post by GeNoMe » Sat Mar 04, 2006 11:22

Gisteravond (rond 11:00/11:30) voor het eerst de game ff geboot....kwam er daarna achter dat het geluid er wel zin in had, volume stond namelijk op 60! Jezus wat een fokking herrie man!

Heb tot en met het 3e lvl gespeeld (graveyard) en ik moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast ben, de game is vermakelijk..maar alleen tot op een bepaald niveau.

Het wordt op een gegeven moment wel extreem eentonig als je weer eens de zoveelste gastank opblaast om de vijandelijke soldaten heen en weer te zien vliegen.

Het geluid is wel extreem goed gedaan, 5.1 FTW!
Post Reply