retro games in nieuwe disney film
retro games in nieuwe disney film
Haha, kwam dit net tegen en denk ik share 'm gelijk. Check :
Re: retro games in nieuwe disney film
Had ik al gezien. Geweldig dat dit soort projecten gerealiseerd worden.
Ik zag het laatst, die praatgroepscene met die zombie. geweldig
kewl, ik kende het nog niet, leuk om met mijn neefie te kijken
- General Wong
- Active Level:
Zag de trailer net in de bios voor Brave. Film ziet er best goed uit, zou zomaar eens erg leuk kunnen gaan worden. Stond er wel even van te kijken, een feest der herkenning!

Blijkt dat Disney 3 Donkey Kong cabs heeft gekocht van KOV members om vervolgens te converteren naar hun 'idee' van een retro cabinets.

ohhh... als ik denk wat ik denk.... ik hoop het niet....
Laten we hopen dat het de meest gare half gebakken cabs waren die ze hadden op KLOV.
Laten we hopen dat het de meest gare half gebakken cabs waren die ze hadden op KLOV.
Ik hoop het ook. Ik denk alleen wel dat ie origineel in een goede staat verkeerde omdat ze die cab op de foto met opzet hebben 'toegetakeld' om 'm oud en retro te laten lijken. Als je de CP ziet dan besef je je gelijk dat ze nog nooit een oude cabinet hebben gezien met originele wear en tear :

- Trailblazer
- Active Level:

Zondig!!!!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Dat lijkt wel latex/verf, om de knoppen en stick. Als dat zo is, haal je het er zo af. Ze hebben geen echte slijtage 'gemaakt', zo lijkt het.
Denk niet of deze modded Donkey Kong net zo collectable wordt als de 'Cloak & Dagger' cab van de gelijknamige jaren 80 film.
Voor degene die ik sprak op Eurocade m.b.t. Wreck it Ralph. Ik heb een positieve reactie gekregen Disney en ze hebben m'n voorstel naar de productmanager van Wreck it Ralph doorgezet.
Nooit geschoten is altijd mis
Ik hoop dat het wat wordt!
Nooit geschoten is altijd mis

Ik hoop dat het wat wordt!
Da Dude wrote:ben nu wel beniewd wat dat dan is???
Ik had Disney een email gestuurd om de interesse te polsen voor Wreck-it-Ralph/Fix-it-Felix Arcade cabinets in bioscopen ter promotie van de film. Dus 1:1 replica's van DK cabs met Fix-it-Felix artwork. Optioneel met bijvoorbeeld een herhalende filmtrailer van WiW of misschien zelfs de game die op Facebook staat.
Kun je indenken dat één van ons een bioscoop binnen loopt voor een random film en in de lobby een cabinet tegen komt van Fix-it-Felix...
Gameworks Seattle
Mijn jaarlijkse arcade-kick als ik daar ben. Ik ben er over twee weken weer (toevallig een keer tussendoor) 

hier zit die kast er net iets cleaner uit...heten de levels ook phase1 en geen level 1.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdkormMs-Lc
http://www.youtube.com/watch?v=ZdkormMs-Lc
Nice... ik ga nu op hun verzoek een offerte-traject in. Als er meer mensen interesse hebben in een replica DK woodie... let me know. Ik neem er zelf ook eentje net als Bencao74 uit Duitsland. De prijs hoop ik a.s. maandag te hebben.
Vet Jinxz, wel interesse, dus laat me maar weten hoe of wat 

Is goed, ik hou je op de hoogte.
Het is leuk om ineens tot aan de schroefjes betrokken te zijn bij een DK kast. Vooral omdat ie nu from scratch moet worden berekend/gebouwd.
Ondertussen heb ik
- de CNC bestanden van de nintendo cab
- de RAL kleuren van de blauwe en oranje versie
- de Fix-it-Felix stickers voor de zijkanten + CP + marquee
- de originele nintendo buttons gevonden
- de witte platte Tmolding gevonden
- 4 way sticks. De originele gevonden maar ik heb Seimitsu LS-32's liggen met 4way gate in de vorm van een +
Maandag ff met de timmerfabriek de puntjes op de i zetten en hopelijk een mooie prijs aanbieden.
Het is leuk om ineens tot aan de schroefjes betrokken te zijn bij een DK kast. Vooral omdat ie nu from scratch moet worden berekend/gebouwd.
Ondertussen heb ik
- de CNC bestanden van de nintendo cab
- de RAL kleuren van de blauwe en oranje versie
- de Fix-it-Felix stickers voor de zijkanten + CP + marquee
- de originele nintendo buttons gevonden
- de witte platte Tmolding gevonden
- 4 way sticks. De originele gevonden maar ik heb Seimitsu LS-32's liggen met 4way gate in de vorm van een +
Maandag ff met de timmerfabriek de puntjes op de i zetten en hopelijk een mooie prijs aanbieden.
Vette shit hoor Jinxz! Lekker bezig man, mss willen we er wel meer voor de Shed. Is het ook mogelijk om de cabs die dan in alle bioscopen komen in een keer over te nemen? Wel een heel leuk initiatief Jinxz 

Dit is waanzinnig. Internationale allure in de arcade-wereld, imo.
Cageman wrote:Dit is waanzinnig. Internationale allure in de arcade-wereld, imo.
Thanks! Ik zou ook gepast trots zijn als ik het mag uitvoeren.
@ Psykick Dat is een deal die ik hopelijk kan weven in het geheel. De cabs(als de opdracht natuurlijk doorgaat) zullen in opdracht van Disney worden gemaakt en dus behoorlijk collectable zijn