World of Warcraft

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
paragonbelial
Active Level:
Active Level:

Re: World of Warcraft

Post by paragonbelial » Mon Nov 07, 2011 16:41

Hey guys, ook ik speel redelijk serieus WoW maar t.o.v. jiggymf wel een "casual". Heb WoW de afgelopen 8 maanden bijna dagelijks gespeeld en me er enorm in verdiept en mee vermaakt, maar merk toch wel dat het nu een beetje begint af te zwakken door de grind/spelerscultuur. Dailies vind ik gewoon killing en leiden bij mij tot burnout. Raids is gewoon te lastig om in te komen op mijn level en dan nog heb ik niet het geduld voor mensen met een vervelende attitude, zelfs in een gemiddeld guild. Het spel is wel echt een van de allerbeste games die ik ooit heb gespeeld. Het detail, mate van complexiteit en de immersie in de wereld is gewoon ontzettend gaaf en het stijltje is fantastisch. Verslavend heb ik het nooit echt gevonden, overigens. Ik had geen moeite met het loslaten of eens een paar dagen niet spelen. Maarja, ik ben dan ook single dus ik kan mijn gang gaan.

Nu al een week niet gespeeld en weer veel meer met mijn consoles bezig, wat toch wel erg verfrissend is na 8 maanden WoW-only :)
jiggymf

Post by jiggymf » Mon Nov 07, 2011 16:44

paragonbelial wrote:"casual"

paragonbelial wrote:Heb WoW de afgelopen 8 maanden bijna dagelijks gespeeld en me er enorm in verdiept

casual uhu :mrgreen:
paragonbelial
Active Level:
Active Level:

Post by paragonbelial » Mon Nov 07, 2011 16:48

jiggymf wrote:
paragonbelial wrote:"casual"

paragonbelial wrote:Heb WoW de afgelopen 8 maanden bijna dagelijks gespeeld en me er enorm in verdiept

casual uhu :mrgreen:

Hehe :D
Nee maar geen raider dus, geen PvP en vooral veel pets/achi hunting, oude dungeons doen en op een heeeel "vriendelijk" tempo door de content heen (gezien ik nog steeds geen 85 ben). Het was toch voornamelijk een beetje verpozen in Azeroth ipv progression-focussed.
Maarja, casual WoW spelen is errrg relatief t.o.v. andere gaming 8)
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Tue Nov 08, 2011 00:11

Ik ben afgehaakt. af en toe start ik het op voor me oudste zoon, zodat hij wat rond kan wandelen en zijn ding doen. Maar nee. Niets voor mij.

Ik zit te wachten op een goeie Sci Fi mmorpg. alla Warhammer 40k, borderlands of mass effect 2. Fantasy kan me niet hooked krijgen in dit Genre
paragonbelial
Active Level:
Active Level:

Post by paragonbelial » Tue Nov 08, 2011 00:17

Dude, er wordt gewerkt aan Dark Millennium Online, de eerste echte 40K mmorpg. http://www.darkmillenniumonline.com/

Heb 10 jaar ge-Warhammerd dus ben best benieuwd, al ben ik er ook weer zeker 6 jaar uit...

En wat denk je van SW:ToR ?
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Tue Nov 08, 2011 00:25

Ik heb me Chaos Space Marine leger afgelopen maand verkocht, ik hoop dat Dark Millenium snel uitkomt. ;-).

Star Wars lijkt me ook wel leuk.
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Sun Nov 13, 2011 23:38

p.s. ben begonnen met DC universe.das meer me ding
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Tue Mar 13, 2012 13:25

Ik ben na maanden aangestoken door een collega van me.
Me nieuwe kamergenoot speelt WOW met 3 pesonages van level 85 oid.

En ben al met me human en undead op level 8.
Niet lachen, das laag, maarja ik speel niet elke avond dankzij BF3 en me leven irl.

De art is prachtig, en tot level 20 kun je gratis los. En dan zie ik het allemaal wel weer.
Dit soort games houden niet lang me aandacht. Maar deze is best verslavend.

Ik heb nog wat free to play geprobeerd zoals DC online, en APB maar het boeit me niet genoeg om er dan mee door te gaan.

Ik heb wel een mooie Sci Fi schooter Black Prophecy gevonden. Deze is free-to-play en was ooit op een paid mmorpg.
Image

Maar op deze zit ik wel te wachten: http://www.darkmillenniumonline.com/

En dat voor iemand die meer van arcade houdt :P
Umdlye
Active Level:
Active Level:

Post by Umdlye » Tue Mar 13, 2012 13:52

als je eerder wow hebt gespeeld en niet meer online bent geweest sinds maart 2011 kan je uitgenodigd worden door een vriend, dan ga je automatisch naar level 80. blizzard wordt wanhopig ;)
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Wed Mar 14, 2012 00:53

Ikzag het ja. te laat, ben weer begonnen. En zit met me Human op level 10
Post Reply