trailblazer800 wrote:UltraSven wrote:Ik ga deze wss na een price-drop halen, teveel goede fighters deze periode. Keuzes

Om tegen de tijd dat de price drop er is nog te beginnen vind ik persoonlijk niks. Online wordt je ass dan 300% gewhoopt aangezien iedereen de fijne kneepjes dan al lang in de vingers heeft. En die achterstand haal je never meer in denk ik...
Hahahahahhaah ha
Zo werkt dat niet

Je word niet voor niks naar tutorial gekicked als jet het spel voor het eerst aanzet.
Zelf vind ik het wel leuk om single player ongestoort te doen, uitspelen met iedereen en kijken wat me team word. Op moment heb ik Akuma als anker, maar weet nog niet wie ik erbij neem. Akuma is wel lekker sf4 met een paar tweaks. Voelt wel goed ook met ze gems.
Later weer een beetje oefenen, de combos en zo onder de knie krijgen.
Dan lekker online gaan spelen, als het goed is krijg je slechte spelers waarbij je makkelijk je combos op kwijt kunt. Later worden je tegenstanders ook sterker en daar word je ook alleen maar beter van, plus brengt je op ideeën die je in training mode kunt oefenen. Verliezen is niet erg, its all in the game

Oevenen baart kunst

Achterstand kun je inhalen door te oevenen en de trukjes te leren. Genoeg tutorials en forums online.
Vrijdag wat casual potjes met een vriend van me word ook leuk.
Vooral voor fun spelen en deze game is mad funny