Nou eindelijk eens de tijd om even rustig te zitten en vertellen wat ik ervan vond.
Om te beginnen moet ik zeggen dat ik zo moe was en dat door alle voorbereidingen ik echt niet meer wist dat het weer een gewone doordeweekse dag was. Ik dacht echt dat het zondag was en ik lekker mijn roes kon uitslapen, nou mooi niet dus, gewoon 07.00 mijn nest uit om de meiden naar school te brengen
Ik heb samen met Pascal en Martijn zo door zitten halen al vanaf zaterdagochtend dat ff geen realiteitsbesef meer was. Zaterdag aan het racen geweest om alles in de grote bus te laden, waar nog niet cker van wisten of we die zaterdag wel überhaupt zouden meekrijgen. Zoniet was het een no go geweest, bizar he!
Anyway bus in de avond ingeladen en klaar voor vertrek in de ochtend. Martijn bleef bij Pascal crashen en die gingen pas om 24.00 uur of 02.00 uur pas pitten, tsja wat wil je met die Racecabs in huis, dan ben je net een puppy die als er 50 pingpong ballen voor zijn neus stuiteren in zijn mand moet blijven zitten hehe
Nou ik lag welgeteld om 24.00 uur te slapen en de wekker ging om 04.00 af, zodat ik een half uurtje daarna kon vertrekken. Pascal en Martijn gebeld en nog wat dozen inladen en gaan!
Kwam er gelukkig op tijd achter dat ik alle cabsleutels in mijn vuile spijkerbroek had laten zitten. Langs mijn huis en we waren op weg naar Deurne.
Lekker rit gehad waar je met 3 freaks natuurlijk wel de tijd volgeluld krijgt. Aangekomen gelijk uitladen en met de hulp van Arjan, Arno en Robin, die iets later aansloot, was dat natuurlijk een fluitje van een cent!
We waren echt een geoliede machine en waren dan ook mooi op tijd klaar met alles klaarzetten en zelfs prijzen bepalen en de puntjes op de "i" te zetten. Fantastische samenwerking jongens.
Vanaf het moment dat de deuren opengingen was het denk ik voor ons allen een soort versnelde roes van allerlei emolties en hebben we heel veel staan te genieten van wat ons daar overkwam. Er was namelijk zoveel aandacht voor ons hokje dat we daar echt van stonden te kijken. We hadden wel een beetje gehoopt, maar het was meer dan dat we hadden verwacht.
De overigens zeer toffe gasten van Drakenslag gaven het ook enorm veel kleur en het was echt genieten hoe ze met hun ding bezig waren. Deed me echt denken aan de tijd dat ik heel fanatiek Pes toernooitjes bezocht, echt zo tof dat het op die manier nog leeft! Hoe mensen het ook willen zien en op wat voor drager ze het ook spelen, het Arcade gamen is back!!
Leuk dat Ken ook nog even langskwam en natuurlijk een aantal andere prominenten van het forum, inclusief een aantal nieuwe jongens, echt top guys!!
Een enorme domper was natuurlijk wel dat onze Ronnie er niet kon zijn, maar ik denk dat hij nog het meest baalde van iedereen. via deze weg wil ik hem ook nog enorm bedanken voor het sponsoren van de ruimte die we tot onze beschikking hadden. We hebben natuurlijk ook nog veel reclame gemaakt, dus hopelijk komt dat weer via een omweg bij hem terug

Natuurlijk wil ik de members van Nozomi enorm bedanken die ons hebben geholpen op de vloer, want die hebben echt zichzelf kapotgewerkt om alles in goede banen te leiden, welke trouwens ook de enige jongens waren die hebben gedoneerd voor de bus die alleen al 250 Euro was, maar zoals ik toen al zei is dat ten alle tijde vrijblijvend en ik kan ook niet in een ieders portemonnee kijlken. Ik wilde het alleen wel genoemd hebben, omdat ik ze wel dat krediet wil geven!!
Er valt nog heel veel te zeggen, maar als laatste wil ik gewoon de jongens die dit mogelijk hebben gemaakt bedanken.
Tot de volgende keer!!!