Je zeldzaamste game?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Aug 24, 2008 12:03

Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.
Grimlock

Post by Grimlock » Sun Aug 24, 2008 12:31

Baki wrote:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.


Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Aug 24, 2008 12:39

Grimlock wrote:
Baki wrote:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.


Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.


Maar natuurlijk! En ik ben een elfje! :lol:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Aug 24, 2008 12:48

...
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sun Aug 24, 2008 15:37

Grimlock wrote:Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.

Dus vrouwen die niet zoveel kosten zijn per direct lelijk?

Maar het is toch goed om met bepaalde dingen geduld te tonen want je gaat toch niet voor alles teveel betalen.
Tuurlijk heeft de 1 meer over dan de ander maar er zijn natuurlijk grenzen.
Zo volgde ik laatst ''Bare Knuckle 3'' bij Ronnie en de game ging maar liefst weg voor dik boven de 70 euro :lol:
En als je een beetje verder kijkt dan...

Ook Thunderforce 3 voor de megadrive wou ik altijd nog in mijn collectie hebben maar de game ging vaak voor verschillende prijzen weg, dan weer voor 20 en ook wel eens voor dik boven de 35 euro.
Uiteindelijk had ik hem gewoon voor 11 euro.
Maar dit soort games zijn er natuurlijk in overvloed en wacht wel tot de markt verzadigd is en dan sla ik wel m'n slag.
almighty

Post by almighty » Sun Aug 24, 2008 16:13

DNL wrote:
Grimlock wrote:
Baki wrote:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.


Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.


Maar natuurlijk! En ik ben een elfje! :lol:


:lol:
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Aug 24, 2008 17:03

Grimlock wrote:
Baki wrote:Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.


Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.


+1 lmao :lol:
R-Type

Post by R-Type » Sun Aug 24, 2008 21:26

Dan laat je je eigenlijk wel behoorlijk beetnemen, als je serieus denkt dat alle mooie vrouwen duur en verwend zijn. Mijn meisje is absoluut niet zo, en toch vind ik haar bloedmooi ;)

Ik denk ook dat het aan jezelf ligt als ze echt verwend is, je kunt namelijk zelf ergens een lijn trekken als het goed is :)

Ik laat het zelf iig niet zover komen, als mijn vriendin enorm van mij zou beginnen te spenderen dan roep ik haar een halt toe. Als dat haar niet niet zint en ze smeert hem dan ging het haar alleen maar om de portomonnee en zeg ik vaarwel. Maar goed, iedereen is daar anders in.

Maar om ontopic te blijven, het geeft ook niet wat iemand voor een game betaald heeft. Maar je kunt iemand er wel op wijzen als ie teveel betaald heeft imo. Vroeger betaalde ik structureel teveel, je kent het wel; je zit in de import en je hebt nog geen internet en bent dus afhankelijk van gameshops.
BDT

Post by BDT » Mon Aug 25, 2008 10:47

Ik zou niet zo weten welke het meest zeldzaam is. Heb bijvoorbeeld de PAL Samba de Amigo set voor de Dreamcast. Die zie je niet vaak volgens mij. Verder Cosmic Smash op de Dreamcast en voor NAOMI.

En wellicht dat een aantal SG-3000 games die ik heb aardig zeldzaam zijn.

Ach, ik wil gewoon hebben wat ik leuk vind, maakt niet zozeer uit of het zeldzaam is :-)
sparky
Active Level:
Active Level:
Posts: 97
Joined: Thu Mar 27, 2008 20:27

Post by sparky » Wed Sep 10, 2008 22:52

De zeldzaamste game die ik ooit had was Smurfs 2 voor de sega master system met sega seal. Had omdat ik er geen waarde aan hechtte en hem verkocht heb. Dit is niet een heel dure game, maar wel zeldzaam omdat er hooguit 30/40 exemplaren van bekend zijn bij verzamelaars.
User avatar
zpeakabonk
Active Level:
Active Level:
Posts: 292
Joined: Sat Apr 30, 2011 17:53
Contact:

Re: Je zeldzaamste game?

Post by zpeakabonk » Thu Dec 01, 2011 05:28

hoi

een van mijn zeldzame games is een bomberman versie voor de sfc met een bomberman poppetje erin dus nog kompleet
niet duur maar je komt ze niet vaak tegen
Image

heb wel meer zeldzame games gunhed special voor de pce
een paar sealed pce games final blaster en space harrier
een collectie sega my cards en mark 3 games alle mint en kompleet
www.zpeakabonks-pinball-paradise.com for all your pinball parts
User avatar
paragonbelial
Active Level:
Active Level:
Posts: 116
Joined: Sun Nov 06, 2011 16:05

Re: Je zeldzaamste game?

Post by paragonbelial » Thu Dec 01, 2011 12:22

Wow, die Bomberman is erg cool. Wist helemaal niet dat er een "Kubrick" editie van was.

Enige zeldzame game die ik had heb ik laatst verkocht: Ecco boxset voor de Megadrive. Verder houd ik het liever bij "gewone" uitgaven die je ook lekker kunt spelen. Qua films heb ik wel wat enorm zeldzame dingen, en ik heb ooit een zeldzame LP collectie verkocht voor een bedrag met drie nullen maar dat is offtopic.
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Aleste » Thu Dec 01, 2011 14:08

Heb Day of the Tentacle 'triangle box' uitgave nog ergens liggen. :)

Helaas niet in zo'n goede staat als op deze foto:
Image
User avatar
zpeakabonk
Active Level:
Active Level:
Posts: 292
Joined: Sat Apr 30, 2011 17:53
Contact:

Re: Je zeldzaamste game?

Post by zpeakabonk » Thu Dec 01, 2011 14:21

wow ziet er gaaf uit ik zou hem alleen al voor de artwork kopen hehehe
www.zpeakabonks-pinball-paradise.com for all your pinball parts
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Da Dude » Fri Dec 02, 2011 00:28

Die heb ik ook nog liggen, alleen zonder de doos. Wereld spel, Ik speel het nog steeds via scumvm op me GP2X. DotT on the go.

Ik heb deze voor de PC nog liggen erg oud, maar me eerste PC shooter en 2e orginele game op me PC (TFX was de eerste):
Image

Of die zeldzaam is. weet ik niet, maar ik heb die doos al jaren liggen
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Aleste » Fri Dec 02, 2011 10:20

@ zpeakabonk: Als je de artwork cool vindt, dan moet je eens hier: http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=195492 (of hier http://www.adventure-treff.de/artikel/f ... poster.php ) kijken.
Daar kan je posters van Day of the Tentacle en ook van veel andere bekende Lucas Arts spellen en andere adventure games downloaden.

@ Da Dude: Die heb ik ook nog liggen. :D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Da Dude » Fri Dec 02, 2011 11:13

@Aleste, Bedankt voor de links. Lucas arts adventures zijn tijdloos. vanaf Maniac Mansion op de C64 al groot fan.

Vooral deze is mijn favoriet
Image
User avatar
zpeakabonk
Active Level:
Active Level:
Posts: 292
Joined: Sat Apr 30, 2011 17:53
Contact:

Re: Je zeldzaamste game?

Post by zpeakabonk » Fri Dec 02, 2011 12:26

thanks , bruut man . mooi kloten nu kan ik weer gaan zoeken voor dit spel hahaha

ik ken het spel niet maar artwork is erg gaaf
dus mocht iemand iets hebben liggen dan graag
www.zpeakabonks-pinball-paradise.com for all your pinball parts
mawa
Active Level:
Active Level:
Posts: 24
Joined: Fri Aug 12, 2011 18:04

Re: Je zeldzaamste game?

Post by mawa » Sat Dec 03, 2011 21:50

Mijn zeldzaamste is waarschijnlijk mijn boxed virtual bowling / sd gundam / virtual lab voor de nintendo virtual boy.
En sommige van mijn proto type 's en test card van virtual boy
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Beatmaster-P » Thu Dec 15, 2011 00:22

Heb er wel meerdere, maar denk dat mn Akumajo Dracula X op pc-engine wel hoog staat
OIIIIIIIO
User avatar
zpeakabonk
Active Level:
Active Level:
Posts: 292
Joined: Sat Apr 30, 2011 17:53
Contact:

Re: Je zeldzaamste game?

Post by zpeakabonk » Thu Dec 15, 2011 01:59

die heb ik net verkocht wel een goede game maar voor mij iets te duur want ik speel deze bijna nooit maar heb er wel een kopietje van gemaakt mocht ik het ooit weer willen spelen
www.zpeakabonks-pinball-paradise.com for all your pinball parts
User avatar
Oldschool
Active Level:
Active Level:
Posts: 283
Joined: Sun Nov 30, 2008 22:19
Location: Limburg

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Oldschool » Thu Dec 22, 2011 20:44

ehh ff denke... magical popn en gourmet sentai voor de snes waarschijnlijk. ben er niet echt meer in wat nu zeldzaam is.
Shrimp

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Shrimp » Tue Feb 21, 2012 18:43

Ik heb nog helemaal niks zeldzaams of een pronkstuk, daar is mijn hobby nog net te jong voor.
Dat moet nog komen met de tijd :wink:
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Ratson » Tue Feb 21, 2012 20:31

Mijn zeldzaamste is niet perse super rare.
Black all in one cps2 board, Marvel vs Capcom.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: Je zeldzaamste game?

Post by Sp33dFr34k » Tue Feb 21, 2012 21:01

Tegenwoordig best zeldzaam, Kirby's Dream Land 3. Compleet en in minte staat :)

Image
Post Reply