Ziet er onwijs goed uit en schijnt behoorlijk pittig te zijn, heerlijk!
Wel nog even wachten maar zeker het wachten waard

ne0 wrote:Ben zelf ff klaar met alles na de ps2, het gehoer met updates, drm, bugs, dlc, etc etc etc komt me een beetje de neus uit.
ZiEk wrote:ne0 wrote:Ben zelf ff klaar met alles na de ps2, het gehoer met updates, drm, bugs, dlc, etc etc etc komt me een beetje de neus uit.
wtf heb jij het over?
Demonn souls had ook geen updates.
zeker ook niet demon souls gespeeld of 3d dot game hero.
ATLUS is echt lekker bezig op de ps3 en die spellen spelen heerlijk.
Dark souls word echt nice en de sfeer zit er al dik in.
Psykick wrote:ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems
ZiEk wrote:dude, dat is gewoon gameplay ook. De game ziet er zo uit, die monsters kicken ook op die manier je ass.
weer iemand die niet demon souls heeft gespeeld -.-
Psykick wrote:ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems
Psykick wrote:ZiEk wrote:dude, dat is gewoon gameplay ook. De game ziet er zo uit, die monsters kicken ook op die manier je ass.
weer iemand die niet demon souls heeft gespeeld -.-
Ok, ok, tijd om deze game maar eens te checken dan wanneer die uitkomt
AndPsykick wrote:ps we hebben nog steeds geen officieel excuus gezien waarom je een raincheck hebt genomen met de meet of is dat op z'n Haarlems
ZiEk wrote:Heheheh Haarlems, tja mischien Spaans als in manaña, excuses genoeg als je wilt: geen geld, drukke tijd, te vroeg, slechte sushi tent en toen ik me op de dag herinnerde was het al te laat.
Ik had graag me slechte skills willen matchen in MVC3 met je en al die mooie spulletjes willen zien, maar het kwam gewoon niet uit