True life of a profesional gamer

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
DAY
Active Level:
Active Level:

True life of a profesional gamer

Post by DAY » Mon Jan 09, 2006 11:36

afgelopen zaterdag zat ik even naar MTV te kijken en zag daar de 'docu' van true life of a professional gamer, hier werd 'het leven' van een chick van een gamesclan, ene Chris die super smash brothers melee speelt en ene tsquared die goed is in halo 2 behandeld.

Het was best geinig, vooral die chick van die girlclan viel me op, dat was geen trol zoals die van de Nederlandse counterstrike girlclan. Wat me wel opviel is dat die mensen echt voor het gamen leven, veelal school dropouts en weing ander perspectief.
Keep on Dreaming
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Jan 09, 2006 17:46

Ik heb er dacht ik ook ooit één gezien, dat ging onder andere over een groepje FedEx koeriers. Die gozers waren te triest voor woorden! :lol: Echt, gemiddeld promoveert een werknemer bij FedEx na een half jaar- 3/4 jaar uit de onderste laag en gaat dus wat hoger zitten, dat is daar normaal. Deze gozers zaten al iets van 3-4 jaar in dezelfde ONDERSTE laag. Dan komen ze nog eens gemakkelijk een uurtje te laat omdat ze nog een potje wilden afmaken in hun pauze.. :roll:

Kijk, het moet wel leuk blijven. Maak er je baan van, of je hobby. Ik vind dat baan boven hobby moet gaan, en dan eigenlijk niet in de zin van beleving, maar je plichten boven je leukere dingen stellen. Dat doen zij blijkbaar niet, wat ik erg dom vind. Aan de andere kant was het wel uiterst grappig om te zien :lol:
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jan 09, 2006 18:06

Klopt.. ik heb dat programma ook gezien op MTV. Was wel lachen.

Daar valt op zich nog best leuk cash mee te verdienen, alhoewel moet je enorm veel moeite voor doen. Trainen, reizen etc etc.

Die vrouwenclan was idd niet geheel onaardig. Er lopen ergere vrouwelijke gamers rond :P
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Mon Jan 09, 2006 19:29

Gungrave wrote:Ik heb er dacht ik ook ooit één gezien, dat ging onder andere over een groepje FedEx koeriers. Die gozers waren te triest voor woorden! :lol: Echt, gemiddeld promoveert een werknemer bij FedEx na een half jaar- 3/4 jaar uit de onderste laag en gaat dus wat hoger zitten, dat is daar normaal. Deze gozers zaten al iets van 3-4 jaar in dezelfde ONDERSTE laag. Dan komen ze nog eens gemakkelijk een uurtje te laat omdat ze nog een potje wilden afmaken in hun pauze.. :roll:

Kijk, het moet wel leuk blijven. Maak er je baan van, of je hobby. Ik vind dat baan boven hobby moet gaan, en dan eigenlijk niet in de zin van beleving, maar je plichten boven je leukere dingen stellen. Dat doen zij blijkbaar niet, wat ik erg dom vind. Aan de andere kant was het wel uiterst grappig om te zien :lol:

Haha, met die FedEx gasten heb ik ook gezien.
Die nieuwe True Life dus nog niet, hoop dat 'ie snel nog een keer herhaald word (zal wel, MTV hé), vind die hele True Life serie sowieso wel interessant.
Post Reply