Playstation 3 tijdens CES

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
DAY
Active Level:
Active Level:

Playstation 3 tijdens CES

Post by DAY » Mon Jan 09, 2006 11:48

Sony heeft tijdens de CES in Vegas weer eens de PS3 getoond. Helaas gaat het alleen om een shell en ook werden er geen werkelijke ingame dingen getoond. Ook zat er een plaquette bij dat het om een voorlopig design gaat en dat er mogelijk nog veranderingen worden gedaan. Tenslotte valt mij op dat de controller niet meer wordt getoond, zou men bij Sony dan toch een andere controller ontwerpen dan die banaan?

Image

Image

Image

Image
Keep on Dreaming
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Mon Jan 09, 2006 13:14

Ik blijf hem nogal groot en onhandig vinden (er kan niets opstaan).
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Jan 09, 2006 14:32

Groot ach, sinds de xbox vindt ik alles wel meevallen. Wat stapel je trwouens op je consoles, daar heb ik nog nooit van gehoord? Ik vind dat hij trouwens wel een beetje op een dashboard lijkt, dus mss kan Sony een cup holder maken voor het ding, mss lost dit je probleem een beetje op :) .
Keep on Dreaming
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Mon Jan 09, 2006 16:01

DAY wrote:Groot ach, sinds de xbox vindt ik alles wel meevallen. Wat stapel je trwouens op je consoles, daar heb ik nog nooit van gehoord

Consoles.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Jan 09, 2006 17:52

Jammer dat je er niks op kan leggen, ik leg er bijv. een radio of wat controllers ed. op.. Maar ik vind hem ondanks dat er chique, het heeft in mijn ogen wel wat.

Over de Conceptual Designs, ach dat staat er al sinds het begin, alles kan dus nog veranderen en dat hebben we altijd al geweten. De controller kan misschien een metamorfose ondergaan, maar dat hoeft naar mijn mening totaal niet. Hij is misschien niet zo mooi, maar is puur ontworpen voor een natuurlijke en lekkere houding van de handen. Met of zonder banaan-controller; ik koop hem 8)
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jan 09, 2006 17:56

Ik vind het nog steeds maar niks. En over de controllers nog maar te zwijgen :?

Ik denk persoonlijk met de 360 en een Revolution een goede combinatie te hebben.
LBL
Active Level:
Active Level:

Post by LBL » Mon Jan 09, 2006 18:39

Het weinige nieuws, en de al negatievere reacties van mensen zijn naar mijn idee een slecht teken.
Hoewel ik de PS2 geweldig vindt zie het tot nu toe somber in voor de PS3, mijn verwachtingen zijn helemaal verdwenen.
Heb het idee dat sony zelf niet eens weet wat te doen.
Hoop dat het goed komt :roll:
Post Reply