Jouw Top 5 van 2005
Jouw Top 5 van 2005
Ik ben bezig met het maken van een Top 5 van games die dit jaar zijn uitgekomen maar dat valt nog niet mee. Wat is jullie Top 5? En dus niet van games die je het meest hebt gespeeld op de SEGA Saturn, maar games die dit jaar zijn uitgekomen.
Mijn top 5 van 2005:
1. Espgaluda II - Arcade (Cave pcb)
2. Neo Geo Battle Coliseum - Arcade (Sammy Atomiswave)
3. Jikkyou Pawapuro Baseball 12 - PlayStation2 (Konami)
4. Densha de Go! Final - PlayStation2 (Taito)
5. Under Defeat - Arcade/Naomi GD-Rom (G-Rev)
Mijn top 5 van 2005:
1. Espgaluda II - Arcade (Cave pcb)
Last edited by Ken on Fri Dec 16, 2005 08:03, edited 1 time in total.
Ken wrote:1. Espgaluda II - Arcade (Cave pcb)
is die Jikkyou Pawapuro Baseball 12 speelbaar voor mensen die beginnend japans kunnen?? Anders wil ik wel de PSP versie eens oppakken als die uit komt.
Ik speel op dit moment Densha De Go! Pocket (Yamanote Line), iets gedetaileerder dan de ps2 versie, heeft alleen wat last van pop up.. iedergeval beste handheld game van het jaar

Ik denk als ik het zo inschat als niet-japans lezende, dat het nog steeds de moeite waard is.
Het is echt een leuk spel, zeker met 2 players. ( Tegen COM wordt je er zeer snel afgegooid )
Het is echter wel een veel dieper spel dan alleen maar een balletje meppen, en om een competitie te spelen en te begrijpen wat de kwaliteiten van individuele spelers zijn, is kennis van de japanse taal wel zeer handig.
Ik heb het spel thuis en ben maar niet aan een competitie begonnen omdat ik niet kon vinden waar ik allemaal heen moest
Ook de andere opties en spelvormen, begrijp er weinig van. ( Moet wel zeggen dat ik niet echt gezocht heb )
Maar met 2 Players een potje spelen is echt geweldig!!
Het is echt een leuk spel, zeker met 2 players. ( Tegen COM wordt je er zeer snel afgegooid )
Het is echter wel een veel dieper spel dan alleen maar een balletje meppen, en om een competitie te spelen en te begrijpen wat de kwaliteiten van individuele spelers zijn, is kennis van de japanse taal wel zeer handig.
Ik heb het spel thuis en ben maar niet aan een competitie begonnen omdat ik niet kon vinden waar ik allemaal heen moest

Ook de andere opties en spelvormen, begrijp er weinig van. ( Moet wel zeggen dat ik niet echt gezocht heb )
Maar met 2 Players een potje spelen is echt geweldig!!
Jikkyou Pawapuro gewoon kopen natuurlijk, geen twijfel mogelijk.
Als je met Densha de Go! langs Hamamatsuchou rijdt zwaai dan maar even naar het appartement waar ik heb gezeten de afgelopen tien maanden. Wel grappig om die letterlijk terug te zien. Hamamatsuchou ligt tussen Tokyo Station en Shinagawa in.
Ueno- Okachimachi- Akihabara- Kanda-Tokyo- Yurakuchou-Shimbashi- Hamamatsuchou...
GWAR jouw top 5 dan van het jaar?
Als je met Densha de Go! langs Hamamatsuchou rijdt zwaai dan maar even naar het appartement waar ik heb gezeten de afgelopen tien maanden. Wel grappig om die letterlijk terug te zien. Hamamatsuchou ligt tussen Tokyo Station en Shinagawa in.
Ueno- Okachimachi- Akihabara- Kanda-Tokyo- Yurakuchou-Shimbashi- Hamamatsuchou...

1. Project Gotham Racing 3 (X360)
2. Pro Evolution Soccer 5(Xbox)
3. Lumines(PSP)
4. Ridge Racers(PSP)
5. Meteos(NDS)
Trouwens, Is die nieuwe Densha de go voor de PSP wat? Mobile Train Simulator is in ieder geval nummer 6 in mijn lijst. Zit jou appartement daar ook in Ken? Ik moet Densha de Go Final nog een oppakken. Ik heb hem wel liggen, mis alleen de PS2 controller van Densha de Go.
2. Pro Evolution Soccer 5(Xbox)
3. Lumines(PSP)
4. Ridge Racers(PSP)
5. Meteos(NDS)
Trouwens, Is die nieuwe Densha de go voor de PSP wat? Mobile Train Simulator is in ieder geval nummer 6 in mijn lijst. Zit jou appartement daar ook in Ken? Ik moet Densha de Go Final nog een oppakken. Ik heb hem wel liggen, mis alleen de PS2 controller van Densha de Go.
Resident evil 4 - PS2
Devil May Cry 3
Tekken 5
Dragon Quest 8
Soul Calibur 3
Ik weet het, niets is echt origineel (komt ook omdat ik nog maar 1 console van deze gen heb). Ook niet echt hardcore, maar ik moet gvd nog steeds mijn us ps2 ombouwen om die verdomde shmups te kunnen spelen.
Ik vind wel dat 2005 een sterk jaar is geweest. Er is best veel goed spul uitgekomen.
Devil May Cry 3
Tekken 5
Dragon Quest 8
Soul Calibur 3
Ik weet het, niets is echt origineel (komt ook omdat ik nog maar 1 console van deze gen heb). Ook niet echt hardcore, maar ik moet gvd nog steeds mijn us ps2 ombouwen om die verdomde shmups te kunnen spelen.
Ik vind wel dat 2005 een sterk jaar is geweest. Er is best veel goed spul uitgekomen.
Dan zit ik met meerdere consoles, en dan moet ik weer wisselen enzo dat is eigenlijk wat ik wil vermijden.
Ik zal komende maand eens even gaan kijken wat oa financieel het beste voor me is. Ik heb namelijk al aardig wat games op het lijstje om te importeren zoals Mushi.., Espgaluda, Rumble Fish, Last blade collection etcetera. De optie om japanse games te kunnen spelen is een pré geworden, Sony USA loopt bijna net zo te kloten als Sony Europe. Maggots luisteren gewoon niet naar de echte gamers.
Ik zal komende maand eens even gaan kijken wat oa financieel het beste voor me is. Ik heb namelijk al aardig wat games op het lijstje om te importeren zoals Mushi.., Espgaluda, Rumble Fish, Last blade collection etcetera. De optie om japanse games te kunnen spelen is een pré geworden, Sony USA loopt bijna net zo te kloten als Sony Europe. Maggots luisteren gewoon niet naar de echte gamers.
Lastig. Ik vond dit jaar eigenlijk helemaal niet zo leuk qua games. Ik ben meer aan het verzamelen en oude spellen aan het spelen geweest. Resident Evil 4 trekt me niet, Gran Turismo 4 kwam veel te laat en was niet compleet, MGS heb ik niets mee etc. etc.
1) Mario Kart DS (DS)
2) Project Gotham Racing 3 (360)
3) Animal Crossing: Wild World (DS)
4) Call of Duty 2 (360)
5) Sonic Rush (DS)
Zoals je ziet, alleen games uit het laatste kwartaal van 2005.
1) Mario Kart DS (DS)
2) Project Gotham Racing 3 (360)
3) Animal Crossing: Wild World (DS)
4) Call of Duty 2 (360)
5) Sonic Rush (DS)
Zoals je ziet, alleen games uit het laatste kwartaal van 2005.