SF III: 3rd Strike Online (PSN)
SF III: 3rd Strike Online (PSN)
Street Fighter III: 3rd Strike Online komt naar de PS3.
Als ik het goed onthouden heb, is deze titel vanaf 18 augustus beschikbaar.
De game kan nu al via pre-order gereserveerd worden op PSN. Je krijgt dan een 3rd Strike theme als pre-order bonus.
De prijs is 14,99. Playstation Plus leden krijgen een korting van een paar euro.
Ik ga deze wel kopen (pre-orderen) denk ik. Lijkt me vet om deze game afentoe online te kunnen spelen.
De game kan nu al via pre-order gereserveerd worden op PSN. Je krijgt dan een 3rd Strike theme als pre-order bonus.
De prijs is 14,99. Playstation Plus leden krijgen een korting van een paar euro.
Ik ga deze wel kopen (pre-orderen) denk ik. Lijkt me vet om deze game afentoe online te kunnen spelen.
Re: SF III: 3rd Strike Online (PSN)
Muzzle wrote:Street Fighter III: 3rd Strike Online komt naar de PS3.
Jah man deze is pre-ordered!
nu nog wachten tot ie uit is.
Mesatsu!

nee niet vandaag 24ste pas stat in de beschrijving.
hup hup holland psn
hup hup holland psn

Al mensen die m gekocht hebben en er een mening over hebben?
- Trailblazer
- Active Level:
neeeeeeeee, nog niet. Maar wel goed dat je het hier nog even post was alweer vergeten dat ie er was
Dat gaat zondag denk ik gebeuren, heb er nu al zin in!! Ff parry move Daigo oefenen (right).....
Ik zal bevindingen wel ff posten tzt!

Dat gaat zondag denk ik gebeuren, heb er nu al zin in!! Ff parry move Daigo oefenen (right).....
Ik zal bevindingen wel ff posten tzt!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ja man had de pre-order,
het voelt als 3s.
Online met iemand in nl geen probleem, maar de ranking krijg je het te random, ene keer vloeind andere keer mad glitchy haperig had zelfs 2 keer het KO geluid in een rondje.
extras heb ik nog alleen beetje de parry trials en akuma combos gedaan, is wel weer wennen na al dat sf4. Geen shortcuts lol.
Tja de nieuwe interfae en design dingetjes eromheen had wel beter gekund, wat subtieler. Ook de nieuwe tekeningen vind ik nix. Gellukig gaat het om het spel en gameplay.
verder is het gewoon fijn dat je 3s hebt op je main setup. Blijft een goed spel!
het voelt als 3s.
Online met iemand in nl geen probleem, maar de ranking krijg je het te random, ene keer vloeind andere keer mad glitchy haperig had zelfs 2 keer het KO geluid in een rondje.
extras heb ik nog alleen beetje de parry trials en akuma combos gedaan, is wel weer wennen na al dat sf4. Geen shortcuts lol.
Tja de nieuwe interfae en design dingetjes eromheen had wel beter gekund, wat subtieler. Ook de nieuwe tekeningen vind ik nix. Gellukig gaat het om het spel en gameplay.
verder is het gewoon fijn dat je 3s hebt op je main setup. Blijft een goed spel!

Ik ga m binnenkort eens bij iemand checken, hoor alleen gezeik over de video opties dat t er niet uit ziet ofzo
Iedereen zegt dat de core gameplay er wel solid staat dus das positief!

Volgens mij moet je deze gewoon via een scartkabel op je arcadescherm knalllen. Op 15kHz is deze denk ik gewoon arcadeperfect.
Ik denk dat het probleem hem in het feit zit dat iedereen hem op een HD scherm speelt, tsja dan zal het nooit echt iets worden.
Ik denk dat het probleem hem in het feit zit dat iedereen hem op een HD scherm speelt, tsja dan zal het nooit echt iets worden.
Psykick wrote:Volgens mij moet je deze gewoon via een scartkabel op je arcadescherm knalllen. Op 15kHz is deze denk ik gewoon arcadeperfect.
lol hoezow dat?
Deze game is voor hd gemaakt, daarom ook deze versie. Het is niet zomaar een port van een rommetje.
Ziet er ook beter uit op een hd dan op me normale tv. Je mist ook een stuk.
Er zijn ook meerdere opties voor de game, nog niet in verdiept.
En als je problemen zoekt, moet je vooral over de 2 frame lagg praten bij de inputs.
voor je arcade monitor kan je beter de pcb hebben.

Heb hem zelf nog niet mogen aanschouwen, maar zal dat zeker snel doen. Ik ben toch alleen bang dat al die HD enhancements zich vertalen in van die bullshit filters alsof het eruit ziet als waterverf, gewoon niet mijn ding.
Als je het dan HD maakt, doe het dan goed en zorg dat het een overhaul is als Streetfighter HD voor XBLA.
Vooralsnog is dit voorbarig, totdat ik het zelf heb gezien met eigen ogen
Als je het dan HD maakt, doe het dan goed en zorg dat het een overhaul is als Streetfighter HD voor XBLA.
Vooralsnog is dit voorbarig, totdat ik het zelf heb gezien met eigen ogen

ja absolut man, het gaat nog wel, maar verwacht niet arcade perfect graphics, die res van het origineel is ook echt te laag.
Vind zelf pixels niet erg net als bij die nieuwe kofs die het dan namaken.
verder gaat het toch om de gameplay en het speelt wel lekker genoeg voor mij. Prijs vond ik ook wel redelijk.
Vind zelf pixels niet erg net als bij die nieuwe kofs die het dan namaken.
verder gaat het toch om de gameplay en het speelt wel lekker genoeg voor mij. Prijs vond ik ook wel redelijk.

- Trailblazer
- Active Level:
!
Heb em gespeeld op de xbox en is wel zeer ok moet ik zeggen. Speel hem op crt tv en dat geeft (mij iig) wel het beloofde gevoel. Je kunt voor flatscreen ook scanlines inschkelen via de opties overigens, leuk detail.
Online is weer eens voor een baggersysteem van heb ik jou daar gekozen. Niet fijn in krijgen verbinding maar als het eenmaal lukt; weinig lag. Waarom niet gewoon het SSF 4 systeem, I dont get it...
Iig lekker idd om em op de hd te hebben, ook voor de toch wel afwijkende gameplay v deze streetfighter! Blijft een zondagskind!
Online is weer eens voor een baggersysteem van heb ik jou daar gekozen. Niet fijn in krijgen verbinding maar als het eenmaal lukt; weinig lag. Waarom niet gewoon het SSF 4 systeem, I dont get it...
Iig lekker idd om em op de hd te hebben, ook voor de toch wel afwijkende gameplay v deze streetfighter! Blijft een zondagskind!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Ben ik de enige die Udon artwork lelijk vindt ?
Ik vind het een vrij geslaagde versie.
De scanline emulatie is vrij goed. Ik krijg alleen een hartverzakking van zaken als Smoothing enzo.
Ik hield mijn hart vast maar ik vind het toch wel een goede poort.
Ik heb online geen problemen moet ik zeggen, werkt vrij aardig, weinig lag en redelijk snel matches zonder connectieproblemen.
De scanline emulatie is vrij goed. Ik krijg alleen een hartverzakking van zaken als Smoothing enzo.
Ik hield mijn hart vast maar ik vind het toch wel een goede poort.
Ik heb online geen problemen moet ik zeggen, werkt vrij aardig, weinig lag en redelijk snel matches zonder connectieproblemen.
R2-2D wrote:Ben ik de enige die Udon artwork lelijk vindt ?
is het ook, interface had ook netter mogen wezen

Alles om de game zelf heen, vind ik graflelijk. De interface, laggy menu's, nieuwe portraits, grijze achtergrond etc. Geen arcade intro (alleen dat lelijke title screen met Knock you out kutmuziek), er zijn nog steeds wel scores maar er is geen scoreboard meer.. (wtf?). Het is echt een fuckup. Geldt voor Online ook. Wel GGPO maar geen blind picks, ranked dat gewoon niet functioneert en andere bullshit. En dan zoveel gelul over de online die alles zou regeren en dat er zoveel unlocks zijn (heb volgens mij alles al unlocked, zijn vooral concept arts). Oh ja, Youtube res is below 320p.
Dus ja, eenmaal in de game (arcade mode, of tegen vrienden) is ie geweldig; beste 2D fighter out there. Maar alles daar buiten... lol. Kut.
Er is trouwens geen input lag. Ik dacht het eerst ook, tot ik die TE stick een trap richting gangkast gaf en de Saturn pad er bij haalde. Heb weer exact dezelfde feeling en timing als op Ps2 en CPS3 emulatie terug. Shinku hadouken parry of Ken's ex fireball into Shippu cancel? Supersnel achtereen dashen? Geen probleem.
Overigens vind ik Normal 4:3 beeld, zonder filter en met scanlines het best en redelijk gelijk aan de coin op. Het is alleen wel zo dat de scanline implementatie een beetje fucked up is, dat maakt het verschil (en zonder is te blocky).
Dus ja, eenmaal in de game (arcade mode, of tegen vrienden) is ie geweldig; beste 2D fighter out there. Maar alles daar buiten... lol. Kut.
Er is trouwens geen input lag. Ik dacht het eerst ook, tot ik die TE stick een trap richting gangkast gaf en de Saturn pad er bij haalde. Heb weer exact dezelfde feeling en timing als op Ps2 en CPS3 emulatie terug. Shinku hadouken parry of Ken's ex fireball into Shippu cancel? Supersnel achtereen dashen? Geen probleem.
Overigens vind ik Normal 4:3 beeld, zonder filter en met scanlines het best en redelijk gelijk aan de coin op. Het is alleen wel zo dat de scanline implementatie een beetje fucked up is, dat maakt het verschil (en zonder is te blocky).