Ik las net dat je moest betalen voor BGM content in RR6.
Nu vroeg ik me af wat de meeste mensen vinden van downloadable content.
Ik vind op zich dat het wel redelijk is om te betalen voor content. Manuren moeten betaald worden, maar bij dingen zoals BGM, dan vind ik het niet zo heel erg veel toevoegen aan de game.
Extra maps (fps, shooters) en circuits (racers) zou ik wel erg waarderen en het houdt de game waarschijnlijk wel fris, maar hoeveel zijn jullie ervoor bereidt om ervoor neer te tellen? En wat voor dingen zou je het liefst in de games willen zien?
Betalen voor downloadable content.
Betalen voor downloadable content.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Downloadable content waarvoor je dient te betalen vind ik niet erg. Maar het hangt af wat je krijgt...
Ik zou het fantastich vinden als een developer steeds interessante content voor mijn favo spel zou uitgeven. Ik zou daarvoor wel willen betalen.
Maar betalen voor BGM of patches zou ik absurd vinden. Ook het betalen voor skins en andere kleine dingen, dat is gewoon onzin.
Ik zou het fantastich vinden als een developer steeds interessante content voor mijn favo spel zou uitgeven. Ik zou daarvoor wel willen betalen.
Maar betalen voor BGM of patches zou ik absurd vinden. Ook het betalen voor skins en andere kleine dingen, dat is gewoon onzin.
- General Wong
- Active Level:
Ik heb teveel spellen om vaak spellen uit te spelen. Dit zou voor mij dus vrij weinig toevoegen, omdat ik nog zat extra content in games kan vinden als ik er (naar mijn smaak) genoeg van heb gespeeld om hem weer in de kast terug te leggen.
Gaat het echter om pareltjes die ik meerdere keren uit speel (zoals bijvoorbeeld het meesterlijke Panzer Dragoon Orta), dan zou ik meer dan bereid zijn om ervoor te betalen, ik zou er mijn oorlel voor afstaan als je begrijpt wat ik bedoel.
Het ligt er dus maar net aan hoe tof een spel is dat het de moeite waard maakt. De meerwaarde is voor mij dus vaak nihil en ik zou het dus ook niet snel doen, tenzij ik een spel echt helemaal geweldig vind en dan is het geen enkel probleem om daar van mijn kant iets tegenover te zetten.
Gaat het echter om pareltjes die ik meerdere keren uit speel (zoals bijvoorbeeld het meesterlijke Panzer Dragoon Orta), dan zou ik meer dan bereid zijn om ervoor te betalen, ik zou er mijn oorlel voor afstaan als je begrijpt wat ik bedoel.
Het ligt er dus maar net aan hoe tof een spel is dat het de moeite waard maakt. De meerwaarde is voor mij dus vaak nihil en ik zou het dus ook niet snel doen, tenzij ik een spel echt helemaal geweldig vind en dan is het geen enkel probleem om daar van mijn kant iets tegenover te zetten.
Hmm, ik weet het niet. Het is voor mij meer iets van; "Zolang ik ook écht waar voor mn geld krijg, ben ik best bereid om geld neer te leggen."
Dus zolang ik er ook echt iets goeds voor terugkrijg ben ik bereid te gaan betalen voor downloadable content. Maar een extra pakje of muziekje betaal ik echt niet voor. Sorry, dan ga ik wel de illegale-download kan op..
Dus zolang ik er ook echt iets goeds voor terugkrijg ben ik bereid te gaan betalen voor downloadable content. Maar een extra pakje of muziekje betaal ik echt niet voor. Sorry, dan ga ik wel de illegale-download kan op..