Games that pushed the limits of the SNES
Games that pushed the limits of the SNES
Lekker leesvoer voor de zondag: http://www.racketboy.com/retro/2011/02/ ... -soun.html
Re: Games that pushed the limits of the SNES
Vele van de games gespeeld en uitgespeeld die besproken zijn in dat artikel. Dat waren idd nog een tijden. Geen internet, zag alleen screenshots in magazines... Die Engelse tijdschriften waren altijd onwijs duur en heel schreewerig!
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Vele van de games gespeeld en uitgespeeld die besproken zijn in dat artikel. Dat waren idd nog een tijden. Geen internet, zag alleen screenshots in magazines... Die Engelse tijdschriften waren altijd onwijs duur en heel schreewerig!
Ja, wat een tijd. computer and video GAMES magazine kocht je voor een fortuin. en las je helemaal suf.
maarja met die paar gulden zakgeld toendertijd.....
Ik geloof dat ik destijds een keer 30 gulden heb betaald voor de Edge, alleen maar vanwege de moves list van Mortal Kombat 1
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Jazeker, ik heb nog bergen EGM, EGM2, Superplay, NMS, Gamefan etc. liggen. De NMS was mijn favo, hier werden ook altijd japanse imports in reviewed. en gamefan natuurlijk.
Beste jaren ever voor gaming imo, idd geen internet en toen leerden we nog goed engels in de magazines haha.
Beste jaren ever voor gaming imo, idd geen internet en toen leerden we nog goed engels in de magazines haha.
Ik heb al die bladen op de eerste die ik kocht weggedaan met een grote schoonmaak. Ik kreeg begin 2000 nog bijna 3 meter opgestapeld van die bladen.
En ik heb alles weggedaan.
Ik heb nog wel wat specials bewaard.
En ik heb alles weggedaan.
Ik heb nog wel wat specials bewaard.
Zelf heb ik vroeger ook een fortuin uitgegeven aan al die bladen om up to date te blijven totdat ik internet had. Eigenlijk best zonde van het geld achteraf, maar ja je wilde toch wat in die tijd
Had op een gegeven moment ook een paar dozen vol. Uiteindelijk heb ik ook het interessantste bewaard en de rest weggegooid.

Had op een gegeven moment ook een paar dozen vol. Uiteindelijk heb ik ook het interessantste bewaard en de rest weggegooid.