Beginning with retro-gaming

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Sam

Post by Sam » Mon Nov 21, 2005 19:31

General Wong/Gameholic, Jullie hebben inderdaad gelijk ik koop een PAL SNES en probeer daarvoor een paar leuke games te krijgen. Herrinner me net dat mijn buurman zo'n ding heeft liggen, hij zit alleen momenteel in Argentinie :( voor het komende half jaar. Naja ik zal nog wel even zoeken naar een PAL SNES.

Thanks dudes (@iedereen die op mijn topic heeft gereageerd :wink:).
Sam

Post by Sam » Tue Nov 22, 2005 17:49

Zo vandaag weer wat geweldigs meegemaakt, ik wou eigenlijk eerst een SNES kopen maar ik was bij de Nedgame en toen zag ik daar zo'n vent staan die zijn Dreamcast zat in te ruilen, eenmaal klaar kwam ik daar met de vraag ligt hier nog een dreamcast? Ja toevallig heeft iemand hem net ingeleverd, hij heeft hem even uitgeprobeerd, alles werkte en ik ben nu trotse eigenaar van een Dreamcast 8). Het was een koopje, 60 euro dus die kon ik niet voorbij laten gaan. Verder heb ik nog Virtua Tennis/Virtua Fighter huppedepup. ja niet de beste games maar er waren niet zoveel.
Sorry Ken dat ik een (beetje) offtopic ga
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Nov 22, 2005 18:22

Have fun :wink:

Virtua Tennis is en blijft meesterlijk> VF 3TB is wel fun maar er zijn betere in de series
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Nov 22, 2005 22:20

Zeer mooie aanwinst, maar ik begin echt eerst met een SNES of ik moet net als jij opeens zoiets tegenkomen =D
Ik ga denk ik naar de Play (ofzoiets..) in Amsterdam, bij de nieuwedijk daar =P
Even kijken hoe duur daar alles is =) En anders is eBay het antwoord.. Daar kun je voor 20-30 euro een complete SNES incl. kabels en controller krijgen, imo een koopje =)
Post Reply