hoe kan ik usa xbox-live games krijgen? Scott Pilgrim relate
hoe kan ik usa xbox-live games krijgen? Scott Pilgrim relate
is dit mogelijk?
Volgens mij kan het wel. Je kan als het goed is gewoon een us account aanmaken en dan us punten via webshop kopen om zo de game te kopen.
shmups schrijft er dit over voor het bezit van een Japanse Xbox360
Eventueel zou je mss moeten downloaden via een us proxy server, want mogelijk is dat geblockt.
Ik weet niet of MS dit gedoogt of dat ze je er voor zullen bannen. Maar veel succes in ieder geval.
shmups schrijft er dit over voor het bezit van een Japanse Xbox360
- Can I create a US account on a Japanese 360?
Yes. Just use a US address and a US specific passport account. I would recommend making an account of your own region, and a Japanese account. If you use a non-Japanese account and a game tries to access the JP store, it will give a "service is temporarily unavailable" error. There's details on how to create a JP account below.
Eventueel zou je mss moeten downloaden via een us proxy server, want mogelijk is dat geblockt.
Ik weet niet of MS dit gedoogt of dat ze je er voor zullen bannen. Maar veel succes in ieder geval.
Keep on Dreaming
Je kan zonder problemen een Amerikaanse gamertag creëren via xbox.com, gebruik hiervoor een ander e-mail adres dan die je gebruikt hebt bij je Europese gamertag. Voor de adresgegevens vul je gewoon een adres in van een Amerikaans hotel (probeer iets te vinden in een obscuur plaatsje in Amerika)
Na het aanmaken van het Amerikaanse account kan je met je Europese Xbox 360 zonder problemen de Amerikaanse marketplace benaderen. Het enige wat NIET werkt is de ZUNE video marketplace en de Games on Demand. Verder kan je naar harte lust XBLA-titels downloaden en/of kopen.
Op o.a. de volgende website kan je US MS points aanschaffen en betalen met PayPal, je krijgt de codes -DIRECT- toegestuurd
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1
Na het aanmaken van het Amerikaanse account kan je met je Europese Xbox 360 zonder problemen de Amerikaanse marketplace benaderen. Het enige wat NIET werkt is de ZUNE video marketplace en de Games on Demand. Verder kan je naar harte lust XBLA-titels downloaden en/of kopen.
Op o.a. de volgende website kan je US MS points aanschaffen en betalen met PayPal, je krijgt de codes -DIRECT- toegestuurd

http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1
S-E-G-A