Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan beurzen. Maar dat komt vooral door de mensen die geen fatsoen hebben. Ik ben in mei 2005 naar de E3 geweest. Ik heb hier echt 5 maanden naar uit gekeken en had er ontzettend veel zin in. De eerste dag van de E3. De grote dag was daar! Damn, wat cool. 's Ochtends vroeg, de eerste stand die ik tegen kom is de stand van Konami (eerste hal was natuurlijk die van de Japanners

). De stand viel een klein beetje tegen vanwege het beperkte game-aanbod. Maar Coded Arms, Lost in Blue, Castlevania DS en PS2 wilde ik graag spelen. Ik loop naar de PS2 waar Castlevania werd gespeeld. Staat er zo'n dikke fatboyslim-right-here-right-now-I'am-number-one-so-why-try-harder-Amerikaan. Die gast stond al een kwartier te spelen. Ik ga netjes achter hem staan. Die gozer heeft zeker nog een kwartier lopen spelen. Bepakt met tassen voor eventuele goodies. Die gozer staat de zweten, dat is niet normaal. Zelfs Federer in de finale van de US Open zweet na twee uur nog midner. En ja hoor, daar gaan die vieze vette pizza vingertjes weer. Rechtstreeks naar zijn bezweten voorhoofd en weer terug op de controller. Suus lachen, want zij was aan het filmen en ik moest spelen

Gatverdamme! Zo ging het dus een kwartier door *kots* Het is dat de demo ophield anders had ik nog een half uur kunnen wachten. Ik kreeg die controller van hem, gloeiend heet en nat. :@ Toen had ik echt de neiging om het beursgebouw uit te lopen. AARGH! Wat zat ik me te ergeren.
Op de vieze dikke ranzige Amerikanen en doorgedraaide pubers die gillend van het ene EA naar het andere EA spel rennen na, vond ik de beurs erg leuk. Maar dat komt omdat het een
gamebeurs was. Normaliter heb ik een hekel aan beurzen.
Bid op mijn knietjes dat de TGS beschaafder is.