Heavy Rain PS3

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Heavy Rain PS3

Post by Ken » Sun Mar 14, 2010 14:38

Even checken of jullie arcade nutters de next-gen consoles nog een beetje aandacht geven, of dat dit helemaal verdwenen is. Als er een game is die me de afgelopen jaren wel positief heeft verrast is het Heavy Rain wel. Het heeft echt wat weg van hoe Shenmue had kunnen zijn op een PS3. Het is even wennen, maar al snel zit je midden in het verhaal. Verder geen spoilers, want dat zou je game ervaring echt verknallen.

Mocht je een PS3 hebben moet je deze gewoon even heel erg snel bestellen, good stuff.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun Mar 14, 2010 15:14

na man, deze game valt in ieder geval niet in mijn smaak. Het is bijna alsof je weer in dragons lair (arcade) zit en maar op events wachten. Story boeit me ook niet zo, dit soort dingen zijn ook allang in films gedaan.

Blijft ook irritant om te horen dat dit de betere shemue is, door alleen die event gameplay. Voor mij is de nieuwe shemue gewoon yakuza 3 en daar geniet ik ook op het moment erg van, op een paar dingen na zoals de cuts die sega heeft gemaakt. Gameplay, story, humor, details en smaak vallen met beter bij yakuza 3

er zijn ook andere spelen geweest die met dit soort gameplay experimenteerd, farenheit bijvoorbeeld is meer in het idee van heavy rain dan shemue.

Too much drama in the LBC
Image
almighty

Post by almighty » Sun Mar 14, 2010 15:15

Hier geen PS3 anders zeker gekocht.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Mar 14, 2010 15:52

Gisteren even gecheckt, maat van me had de game mee genomen. Ik vind het helemaal niks. Gewoon niet mijn ding.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sun Mar 14, 2010 22:58

Moest gek genoeg ook even aan dragons lair denken. Heb de game vandaag een groot deel van de dag zitten spelen; ik vind het wel een coole game. Relaxed en spannend tegelijk. Verhaallijn past zich licht aan op basis van de resultaten en acties van de speler (maat van me werd bijvoorbeeld na 2 minuten weggestuurd bij het hoertje, ik zat meer dan 10 minuten binnen. Ze gaf veel meer informatie).

Mooi gemaakte game. Ga 'm zelf ook kopen. Tof om 's avonds op de bank gewoon ff te spelen.
Post Reply