Espgaluda II Black Label - XBOX 360
Van wat ik gehoord heb, duren bestellingen bij yesasia normaal zo'n 2 a 3 weken. Voordeel is dat het minder kans heeft om door de douane opgepakt te worden doordat het via Duitsland of andere sluiproutes gaat.
Ben zelf wel weer met PA in zee gegaan. De drama's bij dutari kwamen als het goed is hoofdzakelijk door de Hong Kong post en kerstmis. Dus ik heb goede hoop dat ik het wel eind volgende week kan spelen.
Ben zelf wel weer met PA in zee gegaan. De drama's bij dutari kwamen als het goed is hoofdzakelijk door de Hong Kong post en kerstmis. Dus ik heb goede hoop dat ik het wel eind volgende week kan spelen.
Keep on Dreaming
Heb hem toevallig ook vandaag binnen gehad. Ook gelukkig geen last van douane dankzij PA
Net even gespeeld en ik moet zeggen dat dit totaal anders is dan ESPGaluda. Zal ook wel een tijd duren voordat ik doorheb hoe je dit moet spelen, want de tactics lijken mij op dit moment best lastig. Mushi Futari had nog wel wat last van slowdown, ESPGaluda II absoluut niet.
Arcade mode ziet er erg shitty uit, zelfs op een CRT.

Net even gespeeld en ik moet zeggen dat dit totaal anders is dan ESPGaluda. Zal ook wel een tijd duren voordat ik doorheb hoe je dit moet spelen, want de tactics lijken mij op dit moment best lastig. Mushi Futari had nog wel wat last van slowdown, ESPGaluda II absoluut niet.
Arcade mode ziet er erg shitty uit, zelfs op een CRT.
Keep on Dreaming
Buizerd wrote:Is er iemand die hem bij play-asia heeft besteld, en hem al ontvangen heeft?
die van mij is nog nergens te bekennen, en is al dik 3wkn onderweg (24feb)
Weet je wat misschien het probleem is: TNT inklaringen behandelt alle inklaringen van pakketpost. En momenteel hebben ze een gigantische achterstand van meerdere weken. Ik had met Futari hetzelfde probleem, en nu zit ik al weken te wachten op een pakket uit de USA dat al sinds 2 maart bij de douane ligt.
Ik weet niet of je de game in een bubbeltjesenveloppe hebt laten versturen, of in een kartonnen doosje, en normaal zou dat niets moeten uitmaken, maar momenteel kun je beter voor de enveloppe kiezen want die zal zeker sneller behandeld worden. Vraag me niet waarom, maar het is zo. Onder andere omdat die gewoon door de postbode in je brievenbus bezorgd wordt. Ik heb de afgelopen week 2 bubbelenveloppen met inhoud ontvangen vanuit Hong kong die er totaal 10 dagen over hebben gedaan. Eentje kwam van Play Asia. Dat is min of meer de normale tijd.