prijsindicatie Mega Man NES games

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
almighty

prijsindicatie Mega Man NES games

Post by almighty » Wed Mar 03, 2010 21:33

Iemand enig idee waar deze games voor weggaan? en dan geen belachelijke ebay prijzen maar een beetje realistische prijzen.

Mega Man : (zelf dacht ik 40/50)
Mega Man 2 : ( +/- 25)
Mega Man 3 : ( +/- 30)
Mega Man 4 : ( +/- 35)
Mega Man 5 : ( +/- 40)

Zit ik een beetje warm m.b.t de prijzen want zo vaak zie je mm4 en 5 ook weer niet.(of ze hebben onder de trein gelegen)
Prijzen zijn voor complete exemplaren! (hoes,boekje,cover en stukje schuim)

Zit ik een beetje warm of...

PS: ben uitgegaan van PAL games.
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Thu Mar 04, 2010 07:29

Als je ze in VG cond. wil aanschaffen kun je deze prijzen wel verwachten. Ben ook al een tijdje aan t rondkijken voor de MM serie.

Ebay is idd. vaak afzetterij, vooral de Duitsers kunnen er wat van op NES (en SNES) gebied.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Thu Mar 04, 2010 21:33

YAJ is de laatste tijd niet meer zo voordelig, maar wie weet zit er wat tussen:

Rockman op Yahoo Japan
almighty

Post by almighty » Fri Mar 05, 2010 07:55

Cageman wrote:YAJ is de laatste tijd niet meer zo voordelig, maar wie weet zit er wat tussen:

Rockman op Yahoo Japan

Normaal ga ik zeker voor japanse games maar voor de NES liever pal.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Fri Mar 05, 2010 18:09

laatste tijd is ebay echt niet leuk voor dat soort spul, marktplaats zit ook vol met te hoge prijzen. Ik denk dat het al een jaar of twee is sinds ik een goede deal bij ebay of marktplaats heb gehad.

Die prijs indicatie zou moeten kloppen, maar tegenwoordig zou ik toch denken dat het een stuk hoger zal liggen voor mint en compleet. Megaman 1 heb ik ook zelden gezien, behalve de UK versie die het niet op me nes doet.

Gelukkig is Megaman 2 de beste ;P
Image
almighty

Post by almighty » Fri Mar 05, 2010 18:33

Mega Man 2 is zeker de beste en ook het makkelijkst te vinden in goede staat.
Een minte Mega Man heb ik nog nooit gezien maar daar zal de prijs ook wel naar zijn.Baal gewoon dat ik de Mega Man op de beurs niet gekocht had, maar 79,00 euro voor een 8bit spel, neh ik wacht dan nog wel ff.

Gewoon bij elke beurs anders eentje scoren dan ben ik 2 jaar verder en heb ik de set compleet.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Fri Mar 05, 2010 19:57

ja 79 is toch wel erg veel om ff te leggen voor een 8bit, vooral geen haast hebben is goed, maar de tijden zijn zeker veranderd, je wilt niet weten wat ze voor gesealde shit betalen tegenwoordig.

Het is mooi dat je niet voor de pal super nintendo versies zoekt, megaman 7, x2 en x3 gaan ook al voor boven de 100. Zelfs Megaman X klimt omhoog terwijl die net zo rare is als megaman 2 voor de nes.

Voor de nes heb ik 1 uk los, 2 pal , 3 pal en 4 pal. allemaal zonder boekje en treurige conditie van doosje, maar gelukkig niet de prijzen van tegenwoordig betaald.

Megaman X heb ik wel pal, in aardige conditie en compleet. Deze had ik met doos zonder boekje en los met boekje, toen maar compleet gemaakt en de losse verkocht.
Image
Post Reply