Oboro Muramasa
Oboro Muramasa
Ik moest even een threadje aanmaken voor deze game want dat is hij toch wel waard.
Heb 'm gisteren binnen gekregen en ben van mijn stoel gevallen van de grafische 2d pracht !
Nog nooit heb ik zo'n mooie 2d game gezien , echt ongekend.
Het spel kan je een beetje vergelijken met een game als Shinobi .... een beetje.....Verder kan ik nog niet zoveel van vertellen , want ik heb het nog niet uitvoerig gespeeld.
Hier een filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=YXo9cTNY ... re=related
Heb 'm gisteren binnen gekregen en ben van mijn stoel gevallen van de grafische 2d pracht !
Nog nooit heb ik zo'n mooie 2d game gezien , echt ongekend.
Het spel kan je een beetje vergelijken met een game als Shinobi .... een beetje.....Verder kan ik nog niet zoveel van vertellen , want ik heb het nog niet uitvoerig gespeeld.
Hier een filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=YXo9cTNY ... re=related
Cageman wrote:almighty wrote:Nu ooit nog eens een Metroid uitbrengen in 2D...![]()
Gewoon Metroid op de Gameboy Advance spelen..Heb ik laatst een hele tijd zitten doen. Heerlijk spel is dat.
Ja heb ze hier ook liggen en speelde ze via de gameboy player op de gamecube.Geweldige games en snak gewoon naar een nieuwe, bedoel zoiets als 'New Super Mario Bros Wii'.
Metroid M is ook weer 3D, teminste wat ik tot nu toe gezien heb.
Gisteren deze game bij mijn broer gespeeld, en ik moet zeggen dat ik naast de vloeiende graphics nog nooit zo'n mindless en repetetieve game heb gespeeld. Lopen, spirits vangen op takken, scherm uitrennen, gevechtje wat altijd hetzelfde is en zo gaat het maar door. Persoonlijk zou ik deze game dus nooit aanschaffen, flinke waste of money als je het mij vraagt. Maar het ziet er goed uit, dat dan weer wel. Maar daar heb je weer geen flikker aan als de game zuigt.
Kennelijk heb je de game geen genoeg liefde gegeven, hij is idd repetitive, maar ook weer heel divers, je kan uiteindelijk 108 verschillende blades bij elkaar krijgen met allemaal verschillende krachten en abilities. Het is ook een action RPG en geen mindless hack and slash game, wel op het eerste gezicht, maar er is genoeg diepgang als je hem maar wat meer tijd geeft, maar tegenwoordig hebben we gewoon geen tijd meer
I know!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik ten alle tijde liever twintig van dit soort repetitive games voorbij zie komen dan de volgende Laura's passie, mind game of fitness game waarbij je ondertussen een hele sportschool aan accessoires moet hebben om wat aan je lijn te doen.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ten alle tijde liever twintig van dit soort repetitive games voorbij zie komen dan de volgende Laura's passie, mind game of fitness game waarbij je ondertussen een hele sportschool aan accessoires moet hebben om wat aan je lijn te doen.

Ja ik denk ook wel dat als je er veel tijd in steekt het uiteindelijk wel een bepaalde variatie heeft, maar ik heb altijd een goede eerste 10 minuten ervaring nodig om te bepalen of ik een game een kans geef of niet. Niet echt eerlijk, maar zo is het nu eenmaal.
De spaarzame minuten die ik nog game tegenwoordig steek ik het liefst in instant-action games zoals een paar potjes matten, stukje platformer of een paar levels "shmuppen" zoals dat tegenwoordig heet
. Gewoon game erin en meteen gaan. En daar leent deze game zich helaas niet voor, terwijl ik verwacht had dat het juist wel een arcade-achtige game zou zijn. No offence verder, er zullen een hoop mensen zijn die graag wat tekstballonnen lezen tussendoor en een hele hoop lege schermen doorrausen.
De spaarzame minuten die ik nog game tegenwoordig steek ik het liefst in instant-action games zoals een paar potjes matten, stukje platformer of een paar levels "shmuppen" zoals dat tegenwoordig heet

Ja klopt, zo zit ik er ook tegenwoordig meer in, gewoon plug and play, maar soms heb je van die games waar je ineens hooked aan kan raken ( niet dat ik dat met deze al ben ) maar neem bijv. games als bayonetta, god of war etc. etc. niet direct erin en gamen, maar een ection packed ride van een paar dagen. Gewoon een vette experience, maar daar moet je idd maar net de tijd voor hebben en de game moet je gewoon ineens meesleuren. Deze game heeft dat wel, maar ja voor de een wel de ander niet. Niets mis mee 

Game nu een paar dagen gespeeld en speelt en ziet er allemaal wel goed uit.Wel is het veel van hetzelfde zoals Ruderudie al zei, komt een level binnen en mat hier en daar wat vijanden af en wat van die blauwe spirits verzamelen etc. en dan hop naar het volgende blok.
Game blijft me wel boeien dit i.v.m de graphics en de eindbazen die er gewoon geweldig uitzien.Zit nu in het stukje waar je het moet opnemen tegen een baas in het vulkaan gedeelte, echt een lust voor het oog
Maar is allemaal wel veel van hetzelfde en dat is dan wel weer jammer.Je kunt de game trouwens prima even spelen want er zijn genoeg save points om het later weer snel op te pakken.
Wat ik wel jammer vindt is dat als je een baas niet haalt (niet sterk genoeg bent) en je dood gaat je rustig het weer eens kunt proberen net zo lang tot je het gewenste level berijkt hebt.
108 zwaarden
, zit momenteel op 5 stuks en heb sterk het idee dat ik dik over de helf ben van de game, teminste als ik de kaart moet geloven
Al met al een leuke game, niet meer en niet minder
Game blijft me wel boeien dit i.v.m de graphics en de eindbazen die er gewoon geweldig uitzien.Zit nu in het stukje waar je het moet opnemen tegen een baas in het vulkaan gedeelte, echt een lust voor het oog

Maar is allemaal wel veel van hetzelfde en dat is dan wel weer jammer.Je kunt de game trouwens prima even spelen want er zijn genoeg save points om het later weer snel op te pakken.
Wat ik wel jammer vindt is dat als je een baas niet haalt (niet sterk genoeg bent) en je dood gaat je rustig het weer eens kunt proberen net zo lang tot je het gewenste level berijkt hebt.
108 zwaarden

Al met al een leuke game, niet meer en niet minder