Video kijken op Xbox360

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Video kijken op Xbox360

Post by ruderudie » Sat Mar 28, 2009 11:01

Ik wil graag films ed kijken via de xbox op tv, maar ik krijg dit niet echt voor elkaar. Ik heb de files omgezet naar mpeg4 via videora xbox360 convertor, dan afspelen in media center, maar hij zegt nog steeds dat de files niet gelezen kunnen worden. Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar krijg?
Dem.

Post by Dem. » Mon Mar 30, 2009 00:57

Welk formaat heeft 't origineel?
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Mar 30, 2009 09:59

avi
Dem.

Post by Dem. » Mon Mar 30, 2009 15:04

Herkent hij .avi sowieso niet? Videora gebruikte ik tijd geleden, enige wat ik meestal hoef om te zetten zijn matroska files. Ik neem aan dat je geprobeerd heb die avi normaal te draaien zonder om te zetten ook?

Aangezien je media center zei, stream je ze vanuit je pc? Als je ze op een usbtje / harde schijf aan je xbox aanzet is het handiger om via 'videos' ze te bekijken ipv via media center. Je hebt ergens in die clusterfuck van venstertjes 'videos', 'muziek', 'fotos' of iets dergelijks. Daar doe ik het meestal via.
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Fri May 15, 2009 07:08

als je je avi wilt afspelen vanaf je externe harde schijf (wd pasport) dan moet je xbox360 ook aangesloten worden met xbox live.

dan haalt ie de codec binnen.
ne0

Post by ne0 » Sun May 31, 2009 10:15

Volgens mij kan hij ook geen files groter dan 4gb aan, ook niet als je filesystem hfs+ is. Verder is AVI (net als MKV) een container formaat waar verschillende codecs in gepropt kunnen zitten, die wellicht niet ondersteund worden.
Post Reply