PS2 import of PAL...
Maar heb geen geld over voor de cave pcb van Ibara en kan toch op deze manier mischien gaan genieten van deze game
Heb wel het een en ander gelezen dat het een van de mindere ports is naar de ps2.
Maar voor de ps2 zit er dan gelukkig een ander prijskaartje aan.
Niet echt on-topic maar heeft iemand hier Border Down voor de Dreamcast liggen en is het de moeite waard om deze game aan te schaffen?
Want hij is niet bepaald goedkoop maar mischien is hij het wel waard...
Net ook nog last Hope voor de Dc weten te bemachtigen(sealed)voor 40 dollar.
Lijkt me een aardige shmup maar meer ook niet.

Heb wel het een en ander gelezen dat het een van de mindere ports is naar de ps2.
Maar voor de ps2 zit er dan gelukkig een ander prijskaartje aan.
Niet echt on-topic maar heeft iemand hier Border Down voor de Dreamcast liggen en is het de moeite waard om deze game aan te schaffen?
Want hij is niet bepaald goedkoop maar mischien is hij het wel waard...
Net ook nog last Hope voor de Dc weten te bemachtigen(sealed)voor 40 dollar.
Lijkt me een aardige shmup maar meer ook niet.
Ken wrote:Ibara op PS2 is crap. Je kunt beter Espgaluda en Mushihimesama bestellen, de enige twee CAVE games die de moeite waard zijn op de PS2.
Wat is een beetje een redelijke prijs voor PS2 Mushihimesama (compleet met box en figure), want deze game is namelijk best aan de prijs.
Heb ze namelijk niet goedkoper gezien als 85 euro en dan heb je nog geeneens de boxed versie en figure.
Ken wrote:Ik vind een Mushihimesama met figure 70 euro waard.
Vergis je niet in de prijzen van CAVE shmups voor de PS2 in Japan, ze zijn daar allemaal volle prijs ook al zijn ze een tijdje uit.
Jammer dat ebay gewoon duurder is als b.v. play asia maar daar is hij al lange tijd uitverkocht.
Soms best lastig die prijzen want de games die ik nog op m'n verlanglijstje heb staan zijn namenlijk best aan de prijs.
Maar games die je rechtstreeks in Japan koopt zijn altijd goedkoper als op ebay.
En Ken is de game een beetje te doen of moet je 8 ogen in je kop hebben want bij Ibara is het fu*king druk op je scherm dat je bijna niet weet wat je moet dodgen en wat je kunt pakken

Games als Trizeal spreken mij dan ook meer aan omdat alles nog redelijk te overzien is en twijfel daarom ook aan deze game.
Heb Zero Gunner 2(sealed) ook gezien en Under Defeat voor de DC en heb het idee dat die games een wat rustiger zijn kwa opbouw van moeilijkheidsgraad

Hoe is DoDonPachi op de ps2?beetje goede port of...
Geen idee waarom, mss weinig van de pers gerold.
Met de prijs vd originele pcb is de PS2 versie meteen niet interessant meer. Tenzij je alle PS 2 shmups wilt hebben.
Ik heb Ibara pcb en PS2.
Op de Ibara pcb is de muziek als de game start best tof (je krijgt zin om te vuren) en loopt vloeiend op de PS2 wordt de muziek onderbroken
voor een "now loading" scherm, wat een afknapper was dat, weg zin om te vuren.
Ibara (PS2) is ook op YAJ ook vaak met startbod van ong $70
Marc, enjoy je 1st Cave
Met de prijs vd originele pcb is de PS2 versie meteen niet interessant meer. Tenzij je alle PS 2 shmups wilt hebben.
Ik heb Ibara pcb en PS2.
Op de Ibara pcb is de muziek als de game start best tof (je krijgt zin om te vuren) en loopt vloeiend op de PS2 wordt de muziek onderbroken

Marc, enjoy je 1st Cave

Team 15 kHz
ElPancho wrote:Geen idee waarom, mss weinig van de pers gerold.
Ik heb Ibara pcb en PS2.
Op de Ibara pcb is de muziek als de game start best tof (je krijgt zin om te vuren) en loopt vloeiend op de PS2 wordt de muziek onderbrokenvoor een "now loading" scherm, wat een afknapper was dat, weg zin om te vuren.
Marc, enjoy je 1st Cave
Dat gaat wel lukker Onno

Maar als ik de pcb heb hoef ik hem niet meer op de PS2, ook is dit de slechtste port.
Ik wil hem misschien daarom wel verkopen en vraag me nu eigenlijk af wat een beetje een redelijke prijs is.
Maar als de ps2 versie ineens zo duur is geworden dan vraag ik me af wat te doen

Ik heb toevallig vorige week op Ebay Mushihimesama PS2 (mint als het goed is) gekocht voor 103 (!) euro.
En nu las ik dat bij Mushi en Ibara de game niet zo lekker geport is, standaard met interlacing (en filters?). Er zijn gasten op fora die een "de-interlace ppf patch" hebben gemaakt, maar die kan je natuurlijk alleen gebruiken op een ISO. Dus staat de inferieure originele versie straks ongebruikt in de kast
Verder ook nog Dondonpachi Dai-Ou-Jou en ESPgaluda voor PS2 gekocht, die hadden ze gelukkig nog bij Play-Asia. Ongeveer 55 euro per stuk. En dat schijnen ook net de beste van de 4 ports te zijn, 240p in tate-mode als ik het goed heb.
En nu las ik dat bij Mushi en Ibara de game niet zo lekker geport is, standaard met interlacing (en filters?). Er zijn gasten op fora die een "de-interlace ppf patch" hebben gemaakt, maar die kan je natuurlijk alleen gebruiken op een ISO. Dus staat de inferieure originele versie straks ongebruikt in de kast

Verder ook nog Dondonpachi Dai-Ou-Jou en ESPgaluda voor PS2 gekocht, die hadden ze gelukkig nog bij Play-Asia. Ongeveer 55 euro per stuk. En dat schijnen ook net de beste van de 4 ports te zijn, 240p in tate-mode als ik het goed heb.
Ken wrote:Als je Ibara op de PS2 wilt verkopen hou ik me aanbevolen.
Maar ga jij ook deze prijs betalen Ken?
Kunnen we niet iets regelen?Als ik hem op shmup forum post ben ik hem zo kwijt.
Wou Espgaluda ook kopen bij excellent.com, helaas nu ff uitverkocht.
En wat moet jij nu met een (slechte) poort van een game als deze op pcb