Halo Wars

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Halo Wars

Post by Ken » Sat Jan 24, 2009 01:09

Ik wil graag weten wat jullie vinden van de eerste serieuze poging om een RTS game op een console uit te brengen. Dat wil zeggen, een RTS game met controls die echt gemaakt zijn voor de Xbox 360.

Van de week heb ik de definitieve versie even gespeeld en ook al heb ik helemaal niets met het RTS genre, ze zetten het sfeertje wel echt heel cool neer. Alleen al voor het feit dat het Halo is en ik het verhaal graag wil horen hoe het allemaal zo is gekomen wil ik de game een kans geven.

Zullen meer mensen zo denken? Het is Halo, dus koop ik het?
Enige interesse hier voor deze game?
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Feb 06, 2009 09:11

Ik heb de demo gister gedownload. Wat een vette game! Ik ben sowieso into RTS. Heb veel games van Ensemble Studios gespeeld en ben qua verhaal/setting fan van Halo.

Het is idd de eerste goedwerkende RTS op een console. Hij speelt heel erg goed en snel. Je levert wel wat complexiteit in. Het is vrij simpel allemaal maar dat is een goed iets.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Feb 06, 2009 12:35

Ben zelf niet echt een HALO fan, maar de demo heb ik gespeeld en ik speel graag een RTS en wat mij vooral opvalt is dat de controls van de game erg goed zijn. En dat vind ik voor het eerst voor een console rts. Toch zullen al veel de game kopen alleen al door de naam, maar deze heeft ook echt kwaliteit.
xxstillaxx

Post by xxstillaxx » Fri Feb 06, 2009 19:46

Demo net gespeeld. Is zeker weten voor casual gamers en fans van HALO/RTS een game om gespeeld te hebben. Kga hem zelf alleen niet halen. Ik speel namelijk veel RTS op PC (RA3) op competatief niveau. Hierbij komt veel micro management en snelle reactie vermogen bij kijken. Na het spelen van de demo krijg ik het gevoel dat ik niet genoeg controlle had voor een serieuze 1vs1. Voor de niet zo fanatieke RTSer > aanrader!
Baris
Active Level:
Active Level:

Post by Baris » Sat Feb 14, 2009 10:39

De eerste serieuze poging voor een console RTS ?

Sure Universe at War was een gigantiese flop....

Maar Battle for Middlearth 2 was best ok.

En persoonlijk vond ik C&C3 op de 360 ook zo slecht nog niet, de besturing is ongeveer het zelfde als die van halo wars (menu ring).

Dit neem niet weg dat ik Halo Wars al maanden in preorder had staan en niet kan wachten tot ie op de deurmat valt, het enige wat me opviel aan de demo is dat er niet echt veel units zijn. ~10 per factie ofzo.
Dem.

Post by Dem. » Mon Mar 30, 2009 00:54

Ik heb het niet zo met RTS. Maar het is Halo en ik vind 't verhaal gewoon boeiend. Demo gespeeld en 't beste vond ik nog die cutscenes, allemachtig wat is die CGI vet. Zou er bijna de game voor halen. Bijna.
Post Reply