Little Big Planet
Little Big Planet
Iemand al bezig met de beta of de demo al ergens gechecked?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Ik heb de beta inmiddels al twee weekjes uitgeprobeerd en ben echt zeer te spreken over het spel! Het visuele stijltje is subliem en de gameplay mogelijkheden immens.
Deze game gaat echt veel tijd opslokken kan ik je vertellen.
Echt waar de PS3 is voor mij de laatste tijd echt genieten, en dat wordt alleen maar meer met een WipeOut HD, LBP en ga zo maar door.
Deze game gaat echt veel tijd opslokken kan ik je vertellen.
Echt waar de PS3 is voor mij de laatste tijd echt genieten, en dat wordt alleen maar meer met een WipeOut HD, LBP en ga zo maar door.
Heb dit even in de winkel gespeeld, ik ben in ieder geval met Valkyria Chronicles naar huis gegaan.
Ik vind LBP maar niets, maar om eerlijk te zijn heeft de game mij nooit weten te raken. De platform controls vind ik niet echt geweldig. De game moet het hebben van User generated content. Mijn ervaring is hiermee vaak dat 90% daarvan suckt. En dan speel je die leveltjes uit... en dan? Denk dat het spel snel nutteloos gaat worden.
Idee is leuk, maar ik weet het niet. Volgens mij is het ondanks dit alles toch een rental. De winkel raakte er ook niet echt veel kwijt en als ik die salescharts zie.... Ik denk dat dit voor de Ps3 wederom een commerciele flop is.
Ik vind LBP maar niets, maar om eerlijk te zijn heeft de game mij nooit weten te raken. De platform controls vind ik niet echt geweldig. De game moet het hebben van User generated content. Mijn ervaring is hiermee vaak dat 90% daarvan suckt. En dan speel je die leveltjes uit... en dan? Denk dat het spel snel nutteloos gaat worden.
Idee is leuk, maar ik weet het niet. Volgens mij is het ondanks dit alles toch een rental. De winkel raakte er ook niet echt veel kwijt en als ik die salescharts zie.... Ik denk dat dit voor de Ps3 wederom een commerciele flop is.
damn MGS pack:
http://www.gametrailers.com/player/43861.html
die guns zijn wel lachen, zal zeker een tientje kosten.
http://www.gametrailers.com/player/43861.html
die guns zijn wel lachen, zal zeker een tientje kosten.

Ken wrote:Beste game van het jaar so far, eindelijk weer eens iets nieuws.
Geef het echt een speelsessie langer dan in een winkel.
Heb de game uiteindelijk een paar dagen later ontvangen. Heb behoorlijk wat trophies gehaald, en behoorlijk door de story heen gespeeld. Evenals gedownloade levels gedaan.
Inmiddels ligt ie stof te happen en ik zat er over te denken om hem te ruilen.
Ik vind LBP niet veel aan. De 2d mechanics zijn slecht uitgewerkt. Het springen gaat zweverig en meer dan eens had ik problemen met de 2.5d diepte. Heb dan ballen en maakt het echt 2.d ala New Mario Bros. Samen met een vriend en 2 gasten online was het lachen, maar werd het nog een stuk onoverzichtelijker waardoor ik eigenlijk helemaal niet meer lekker kon platformen. De opzet is leuk, maar de uitwerking is dat naar mijn mening niet. De basis begint bij goede gameplay, zeker als het om een platformer gaat. Daar slaat LBP imo de plank mis.