Call of Duty 4

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Apr 04, 2008 19:08

Je merkt met de nieuwe maps pas hoe goed je de andere allemaal kent...even de kans geven maar.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Apr 05, 2008 00:08

De nieuwe maps zijn allemaal vet. De fanservice is wel hoog met 'China Town' aka Carantan in COD2. Gruwelijk om dat level nu in een hele andere look te spelen.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Fri Oct 24, 2008 09:32

Iemand die hier de COD5 beta aan het spelen is?
Derek

Post by Derek » Wed Nov 12, 2008 18:11

Baki wrote:Iemand die hier de COD5 beta aan het spelen is?

Heb de beta gedownload en even gespeeld, maar het kon me nog niet echt bekoren eigenlijk. Met name door de WWII setting, oude wapens en tanks e.d. Misschien komt het omdat ik deel 4 nog niet zolang heb en deze nog redelijk veel online speel.

Zijn er meer mensen van dit forum nog steeds actief met CoD4 online trouwens?
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 12, 2008 21:24

COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.

De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.

Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.
Derek

Post by Derek » Tue Nov 25, 2008 21:32

Gameholic wrote:COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.

De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.

Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.

De beta van WaW is gewoon voor iedereen te downloaden nu. Ik heb hem volgensmij gewoon onder demo's zien staan.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Nov 25, 2008 23:44

Ja oke maar de discussie ging toen om de beta en nu is de retail versie uit ;)

Ik geniet er wel van hoor .. het is niet zo vet als COD4 (qua thema) maar ik vermaak me er prima mee..
Post Reply