Call of Duty 4
Baki wrote:Iemand die hier de COD5 beta aan het spelen is?
Heb de beta gedownload en even gespeeld, maar het kon me nog niet echt bekoren eigenlijk. Met name door de WWII setting, oude wapens en tanks e.d. Misschien komt het omdat ik deel 4 nog niet zolang heb en deze nog redelijk veel online speel.
Zijn er meer mensen van dit forum nog steeds actief met CoD4 online trouwens?
COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.
De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.
Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.
De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.
Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.
Gameholic wrote:COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.
De beta van WaW is gewoon voor iedereen te downloaden nu. Ik heb hem volgensmij gewoon onder demo's zien staan.