retro beurs 5 oktober 2008 Apeldoorn.

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
almighty

retro beurs 5 oktober 2008 Apeldoorn.

Post by almighty » Tue Aug 05, 2008 17:29

5 Oktober 2008 - Retro Beurs - Wijkcentrum De Stolp

Violierenplein 101 te Apeldoorn

Entree is slechts 1,- euro.

Image

Zelf zal ik er ook weer zijn samen met R.Klok.
almighty

Post by almighty » Wed Aug 06, 2008 23:32

Zijn er nog forum leden die er naartoe gaan :?:
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Aug 07, 2008 08:03

Voor mij erg uit de richting en gezien de vorige keer in Rotterdam was het zeker niet de moeite om hiervoor 30 euro benzine op te rijden. Dat was een vrij kansloze beurs met een hoop meuk tegen woekerprijzen. Hoe was die vorige beurs in Apeldoorn?
almighty

Post by almighty » Thu Aug 07, 2008 08:09

Die viel eigenlijk ook wel iets tegen.
De prijzen zijn idd vaak aan de iets te hoge kant maar daar lul je gewoon nog wat vanaf.
Maar elke beurs is toch weer anders aangezien ik al bij meerdere aanwezig ben geweest.
Soms ligt er best leuk spul tussen alleen veel pal games...zucht.
Grimlock

Post by Grimlock » Thu Aug 14, 2008 12:18

Als de interesse er nog is van mijn kant dan wil ik eventueel ernaar toe gaan.

Wil alleen gaan voor de zeldzame Japanse spellen voor de Neo Geo AES en de PC Engine. En natuurlijk voor de Commodore 64 en de Amiga 600 spellen.

Andere console spellen interesseren me niet echt meer.

Misschien kan Paul aka jel min me overhalen want die begon over deze retro beurs te praten. Aardige gozer die veel weet over retro games en graag erover wilt praten. Maar geen vroege vogel die daar wilt komen maar omstreeks 10 uur .

Wanneer begint de retro beurs eigenlijk anders is het mooie spul al weg voordat mijn reis begint van Gouda naar Apeldoorn. :wink:

En laat Ronnie is een zootje Japanse Shmup spellen mee nemen dan kan mijn dag niet meer stuk. En zie ik hem in het echt ook i.p.v. een vage kale kop die op een foto staat verscholen. :lol:
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Fri Aug 15, 2008 09:15

@ Grimlock: Als je op zoek bent naar zeldzame games kun je beter in je nest blijven liggen, want op die beurzen hebben ze meestal 99% common crap. Vorige keer in Schiedam was er welgeteld 1 kerel met 4 AES games. Hij durfde gewoon rond de 100 euro voor Samurai Shodown 1 te vragen, terwijl de box helemaal gaar was. En zo zijn er erg veel verkopers die denken dat hun spul enorme waarde heeft terwijl het op ebay voor een derde wordt verkocht.

Leuk om een keer rond te lopen maar verwacht er echt niet te veel van.
Grimlock

Post by Grimlock » Fri Aug 15, 2008 10:24

Beste ruderudie:

Misschien is dat wel het beste idee om gewoon in mijn nest te blijven.
Hoor veel verhalen over retro beurzen maar nooit over aparte spellen die je haast niet tegen komt.

Vraag me af wat het nut dan heb om naar een retro beurs te gaan als die gewone PAL spellen op Ebay en op marktplaats kan krijgen.

Ik dacht ga met 300 - 600 euro even kijken wat ik daar eventueel kan kopen maar 100 euro voor Samurai Shodown is belachelijk duur. Voordat geld heb ik bijna Radiant Silvergun voor de Saturn voor 130 euro.

Dan kijk ik af en toe hier op het forum voor een leuke deal.:wink:

Nog bedankt voor je bericht.
almighty

Post by almighty » Fri Aug 15, 2008 16:45

@ Grimlock:
Je moet het gewoon zien als een leuk dagje uit :wink:
Maar als je bepaalde games zoekt dan kun je gerust een pm sturen naar Ronnie en mischien kan hij het dan voor je meenemen.
De mooiste beurs die ik heb gezien was afgelopen jaar in Duitsland en daar zaten echt veel goede titels tussen.
Mag toch altijd graag even neuzen en aangezien ik hier ook een nes heb kom ik nooit met lege handen thuis :P
Grimlock

Post by Grimlock » Fri Aug 15, 2008 18:41

almighty wrote:@ Grimlock:
Je moet het gewoon zien als een leuk dagje uit :wink:
Maar als je bepaalde games zoekt dan kun je gerust een pm sturen naar Ronnie en mischien kan hij het dan voor je meenemen.
De mooiste beurs die ik heb gezien was afgelopen jaar in Duitsland en daar zaten echt veel goede titels tussen.
Mag toch altijd graag even neuzen en aangezien ik hier ook een nes heb kom ik nooit met lege handen thuis :P

Oke, een leuk dagje uit met Paul, Ronnie en jij.
Wie kom er nog meer naar de retro beurs.

Dan gelijk naar Ronnie lopen kan niet missen.

Gezellig met elkaar praten en veel bier drinken.8)

Ik zal volgende week maandag een e-mail naar Ronnie sturen dan is hij toch terug van vakantie.
almighty

Post by almighty » Sat Aug 16, 2008 09:59

Mooi 8)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Aug 16, 2008 13:59

Het is toch altijd wel grappig om te gaan, maar hou het in ieder geval in omgeving van Rotterdam of Den Haag, heb het idee dat er dan meer interessante stands staan dan in het midden van het land. Zal wel aan mij liggen...

Ik ben er 5 oktober niet bij, dan ben ik aan het shoppen in Akihabara...
almighty

Post by almighty » Sat Aug 16, 2008 16:41

Ken wrote:Het is toch altijd wel grappig om te gaan, maar hou het in ieder geval in omgeving van Rotterdam of Den Haag, heb het idee dat er dan meer interessante stands staan dan in het midden van het land. Zal wel aan mij liggen...

Kan best zo zijn Ken want die in Apeldoorn zijn naar mijn idee ook het minst.
En je kunt uiteraard beter shoppen in Akihabara 8)
Grimlock

Post by Grimlock » Mon Sep 01, 2008 12:09

almighty wrote:
Ken wrote:Het is toch altijd wel grappig om te gaan, maar hou het in ieder geval in omgeving van Rotterdam of Den Haag, heb het idee dat er dan meer interessante stands staan dan in het midden van het land. Zal wel aan mij liggen...

Kan best zo zijn Ken want die in Apeldoorn zijn naar mijn idee ook het minst.
En je kunt uiteraard beter shoppen in Akihabara 8)

Oh, jammer had er meer van verwacht.

Ik speel voornamelijk Japanse spellen en vooral Shmups.

Ben toch niet op vakantie geweest misschien is het ook leuk om weer naar Akihabara te gaan. De laatste keer was ik samen met me vrienden in 2001 geweest.

Ken: Je gaat zeker elk jaar naar Akihabara. 8)
ckong

Post by ckong » Thu Oct 02, 2008 17:57

Akihabara zal voor mij voorlopig nog wel een droom blijven. Erg jammer, want wat muzzle me daarvan heeft verteld klinkt als een gamersparadijs.

Dus ga ik denk ik toch maar even kijken in Apeldoorn, is beter dan niets. Bovendien, Ronnie staat er en die heeft misschien wat leuke dingen bij zich.
ckong

Post by ckong » Sun Oct 05, 2008 16:11

Ben vandaag even naar de retro spelcomputerbeurs in apeldoorn geweest, ongeveer van 13.00 uur tot 15.00 uur. Ondanks het slechte weer (wat moet je anders doen op zo'n regenachtige kille dag) vond ik het erg rustig (zie foto's), maar ik heb onder andere van rklok gehoord dat het toch wel lekker door liep. Beter dan vorig jaar, toen het mooi weer was. Na een paar uur en wat shmup's rijker vond ik het wel best en ben weer naar huis gegaan om met een whisky (tje) lekker bij de open haard te gaan zitten.

Hier nog een paar foto's zodat iedereen kan zien wat ze gmist hebben (of niet).

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
almighty

Post by almighty » Sun Oct 05, 2008 16:27

leuke pics man jammer dat ik niet aanwezig kon zijn :wink:
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Oct 06, 2008 14:32

Ik ben jaloers.....

Gaat morgen maar weer naar Akiba 8)
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 06, 2008 15:22

Thanks voor de pics .. zag er wel goed georganiseerd uit.

Hadden veel Japans Megadrive spul of niet?
ckong

Post by ckong » Mon Oct 06, 2008 16:23

Gameholic wrote:Thanks voor de pics .. zag er wel goed georganiseerd uit.

Hadden veel Japans Megadrive spul of niet?

Nee, ik heb er niet specifiek op gelet, maar ik kan me niet herinneren ook maar iets japans te hebben gezien, behalve bij Ronnie uiteraard, en hier en daar een paar Japanse PS2 games (is blijkbaar ook al retro, net als de vele xbox games die uitgestald stonden).
Post Reply