Ik moet MK al niet meer sinds Deadly Alliance, maar nu de makers denk ik toch doorhebben dat hun serie passé is nemen ze de boel niet echt meer serieus en komen ze met deze crossover. En eerlijk gezegd kijk ik stiekem uit naar deze game. Gewoon omdat je kunt rammen met Batman en de Joker enzo, de MK characters vind ik dan eigenlijk zelfs ondergeschikt. Hoewel Scorpion natuurlijk wel tof is.
En om eerlijk te zijn, ziet dit er best leuk uit:
http://www.gametrailers.com/player/38955.html
Het lijkt op deze manier weer een beetje op MK4, die vond ik persoonlijk erg leuk. Ik hoop dat ze die onnodig complexe style switches van de laatste games achterwege laten.
Mortal Kombat Vs DC Universe
En dan te bedenken dat ik ooit MK boven Streetfighter verkoos. Kwam ook wel door de indoctrinatie van de media van toen, als je van SF hield was je een sissy want MK had bloed en was voor kerels.
Uiteindelijk was bloed ook echt het enige wat MK te bieden had want ik speelde laatst MK2 weer op de Ps3 (arcade perfecte port) en dat is nu echt een gigantische baggergame geworden. Houterig, sloom. vervelende AI, 0% fun. UMK3 op de 360 gaat nog wel, die speelt nog wel lekker snel en valt online ook wel mee.
Deze game zal wel crap worden, maar lijkt me toch wel vet om weer eens met Batman en consorten te vechten. Kon ook way back in Justice League
Uiteindelijk was bloed ook echt het enige wat MK te bieden had want ik speelde laatst MK2 weer op de Ps3 (arcade perfecte port) en dat is nu echt een gigantische baggergame geworden. Houterig, sloom. vervelende AI, 0% fun. UMK3 op de 360 gaat nog wel, die speelt nog wel lekker snel en valt online ook wel mee.
Deze game zal wel crap worden, maar lijkt me toch wel vet om weer eens met Batman en consorten te vechten. Kon ook way back in Justice League