Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
almighty
Tot nu toe moet ik zeggen dat SC als een droom speelt en ook onlinne.
Kilik en Astaroth straf ik trouwens ook vaak genoeg af en speel gewoon op safe en met een luchtaanval van Tira zijn ze redelijk makkelijk te verslaan.
Yoda blijft lastig...
Mijn moves zijn ook niet meer als 3 maar ik vind het ook niet echt een game voor lange combo's etc.(krijg je eigenlijk ook de kans niet voor

)
Momenteel sta ik nu ergens op rank 1000

-
R-Type
Had het vandaag weer even een shot gegeven, wat potjes gewonnen met Mitsurugi en Astaroth. Maar met Taki kon ik weer niets aanrichten, die reach is gewoon te kort. Ik block Amy, probeer te throwen maar Amy doet alweer haar volgende flurry. En al die matches zijn ook zowat staand en up-close. Dus het enige wat ik kon doen was gewoon blocken eigenlijk.
Ik denk dat SC van de block button afmoet, als je op deze manier blocked ben je ook helemaal grounded. In VF is dat ook zo, maar daar is alles wel te punishen.
Namco moet ook wat doen tegen quitters, bijvoorbeeld een default win aan de stayer toekennen... hoevaak lag je er nou echt uit? DoA4 had ook deze regeling en de malen dat ik er in een paar 100 potjes echt uitvloog was op 1 hand te tellen.
-
ZiEk
- Active Level:

-
Is die game nou echt zo slecht als ik overal hoor ?
ik was er best benieuwed naar, met darth vader en zow. Maar hoor alleen slecht nieuws en dat soul cali sinds deel 3 helemaal fucked is.
-
almighty
Oordeel zelf zou ik zeggen bedoel iedereen heeft wel een mening.
Zelf heb ik totaal geen problemen met sc4 en speelt prima.
Alleen Darth Vader en Yoda hadden ze voor mij gewoon door de wc kunnen spoelen want deze chars horen gewoon niet in de game thuis.
-
R-Type
Soul Calibur 4 is wat mij betreft de beste SC na het origineel. Op 25 uur staat de teller. Online play is imo wat minder dan bijv. Tekken en VF maar voor de rest is er niets mis mee.
Je moet ook niet alleen op de negatieve berichten letten want het aantal positieve berichten + ratings liggen wel een stuk hoger dan de negatieve.