360 aankoop questions
360 aankoop questions
Ben van plan om binnenkort een 360 te halen, maar voor welke versie zal ik gaan? Elite of premium? Wat heb ik aan een grotere HD?
En welke games moet ik aanschaffen? Geen sport of racegames. Actie zoals halo3/gears of war etc.?
En welke games moet ik aanschaffen? Geen sport of racegames. Actie zoals halo3/gears of war etc.?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Gameholic wrote:Ik zou dan toch voor de 360 gaan .. mits je online gamen leuk/belangrijk vindt. De PS3 is qua hardware idd slicker maar online zuigt het enorm en in 90% van de gevallen draaien spellen minder soepel dan op de 360. Dit wordt vaak verholpen met updates en patches maar het is wel irritant.
klinkt overtuigend genoeg ...
Ik zou voor de Ps3 gaan, de console is geruisloos en stabieler. Ik heb er 2 jaar ellende met de 360 opzitten en de Ps3 gaat al een klein jaartje slick.
Online is gratis en echt niet zo slecht, qua communityfeeling is het gewoon killer. Weinig mensen praten. Ik speel zelf games als CoD, Haze en UT behoorlijk lagvrij en daar draait het voor mij om. Dat games op Ps3 minder soepel draaien is al een tijdje gelijkgetrokken. Onder meer DMC4, CoD4, GTA en Burnout zijn iets beter op de Ps3. In het algemeen genomen vind ik de Ps3 betere visuals hebben over HDMI, door het intensievere kleurgebruik.
Maar waarom ik mensen hier de Ps3 zou aanraden: hij is regiovrij. Er komt een shitload aan 2d fighters aan, een geliefd genre around here. Bijvoorbeeld Battle Fantasia, KOFXII, SFIV, BlazBlue... deze zullen veel eerder in Japan uitkomen.
Mijn Battle Fantasia schijfje verwacht ik 1 dezer dagen al.
Online is gratis en echt niet zo slecht, qua communityfeeling is het gewoon killer. Weinig mensen praten. Ik speel zelf games als CoD, Haze en UT behoorlijk lagvrij en daar draait het voor mij om. Dat games op Ps3 minder soepel draaien is al een tijdje gelijkgetrokken. Onder meer DMC4, CoD4, GTA en Burnout zijn iets beter op de Ps3. In het algemeen genomen vind ik de Ps3 betere visuals hebben over HDMI, door het intensievere kleurgebruik.
Maar waarom ik mensen hier de Ps3 zou aanraden: hij is regiovrij. Er komt een shitload aan 2d fighters aan, een geliefd genre around here. Bijvoorbeeld Battle Fantasia, KOFXII, SFIV, BlazBlue... deze zullen veel eerder in Japan uitkomen.
Mijn Battle Fantasia schijfje verwacht ik 1 dezer dagen al.
Heb je wel een puntje in R-Type, vwb het regiovrije gebeuren. Dat kan zeker een drijfveer zijn om voor een PS3 te gaan.
Maar als je juist de Westerse games heel erg digged op dit moment moet ik toch wederom de 360 aanraden. Daar draait alles perfect op met goede online gameplay. Of het nu COD4, GTA4 of iets anders is. Kijk het beste is gewoon beide kopen
Maarja daar heeft niet iedereen behoefte aan en/of het budget voor.
Maar als je juist de Westerse games heel erg digged op dit moment moet ik toch wederom de 360 aanraden. Daar draait alles perfect op met goede online gameplay. Of het nu COD4, GTA4 of iets anders is. Kijk het beste is gewoon beide kopen

ooow, ps3 of 360? maak ik me niet druk over! binnen een paar weken koop ik een 360 en volgende jaar een ps3. problem solved!
als iemand hier rpg fan is...infinite undiscovery ziet er meesterlijk uit! eindelijk weer een topper van de mensen at tri-ace!
als iemand hier rpg fan is...infinite undiscovery ziet er meesterlijk uit! eindelijk weer een topper van de mensen at tri-ace!

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Zit nu zelf ook weer in een dilemma voor welke console ik moet gaan.
5 mnd terug m'n 360 verkocht maar met games als Street Fighter IV, Gears of wars 2 en Resident Evil 5 op komst zit ik er toch weer aan te denken een 360 in huis te halen.
Heb geen trek in een 360+PS3 omdat ik denk dat op beide consoles toch de games verschijnen, teminste games die ik graag speel.
KOFXII zal neem ik aan ook wel op de 360 verschijnen...toch?
En echt veel verschil kwa graphics etc. zit er toch niet tussen.
Nu is er een leuke aanbieding waardoor ik eerder neig een 360 in huis te halen als een PS3.
Voor 300 euro heb je mometeel een Xbox360 Premium 20Gb (HDMI) Supersize Pack.
Suggesties altijd welkom voor deze twijfelaar
5 mnd terug m'n 360 verkocht maar met games als Street Fighter IV, Gears of wars 2 en Resident Evil 5 op komst zit ik er toch weer aan te denken een 360 in huis te halen.
Heb geen trek in een 360+PS3 omdat ik denk dat op beide consoles toch de games verschijnen, teminste games die ik graag speel.
KOFXII zal neem ik aan ook wel op de 360 verschijnen...toch?
En echt veel verschil kwa graphics etc. zit er toch niet tussen.
Nu is er een leuke aanbieding waardoor ik eerder neig een 360 in huis te halen als een PS3.
Voor 300 euro heb je mometeel een Xbox360 Premium 20Gb (HDMI) Supersize Pack.
Suggesties altijd welkom voor deze twijfelaar

Gameholic wrote:Tja het begint wel moeilijker te worden hoor.. Ik denk dat je nog steeds de meeste fun kan beleven op de 360, maar de PS3 is qua hardware gewoon betrouwbaarder en beter.
Ik kan dat toch niet helemaal begrijpen, tuurlijk zijn er veel problemen geweest (mischien nog steeds) maar daar hadden vooral de eerste generatie 360 last van.
Als ik soms lees hoeveel updates etc de PS3 nodig heeft voordat je eindelijk eens kan spelen en het bij de 360 toch een stuk soepeler gaat maak ik me daar best ongerust over.
Maar ben ook gek op games als KoFXII en SFIV en ben bang dat dit soort games meer gaan uitkomen op de PS3.
Ook dat de PS3 niet meer regio vrij te koop is maakt voor mij de keuze een stuk lastiger...
De prijs van een 360 ligt nu op 300 euro en 100 euro erbij dan heb je een PS3 dus die stap valt ook nog wel mee.
En onlinne games heb/boeit mij persoonlijk ook niet echt heel veel dus daar zou ik de 360 ook zeker niet voor aanschaffen.
- d
- Active Level:
Laat het vanzelf gaan. Wacht gewoon totdat er een game is die te vet is, ga niet zomaar een systeem halen omdat je denkt dat het wel goed komt, het gaat om de games.
Wellicht verdiend het aanbeveling juist een Japanse te halen i.v.m. Japanse games, wat betreft de Xbox. De PS3 is regiovrij, maar ook weer niet voor ps2, ps1 games. Er komen nog wel wat Japan-only ps2 fighters denk ik.
Maar voor diegene die een Japanse gaat halen. Let wel op dat je een echte Japanse hebt, want ik heb een HK NTSC-J. Enige verschil is echter dat ik op de mijne geen Europese dvd's kan kijken. Europa en Japan hebben dezelfde dvd regio. Go figure. HK heeft weer een andere dvd regio.
Wellicht verdiend het aanbeveling juist een Japanse te halen i.v.m. Japanse games, wat betreft de Xbox. De PS3 is regiovrij, maar ook weer niet voor ps2, ps1 games. Er komen nog wel wat Japan-only ps2 fighters denk ik.
Maar voor diegene die een Japanse gaat halen. Let wel op dat je een echte Japanse hebt, want ik heb een HK NTSC-J. Enige verschil is echter dat ik op de mijne geen Europese dvd's kan kijken. Europa en Japan hebben dezelfde dvd regio. Go figure. HK heeft weer een andere dvd regio.

Ja games als Gears of wars zullen nooit op de PS3 uit komen en net weer wat trailers bekeken van Gears of wars 2 en ziet er echt bruut uit!
Kan me ook niet voorstellen dat er veel verschil zit in de games als RE5 en SFIV.(360 vs PS3)
Onlinne gamen is geen must maar een potje SFIV is altijd welkom
ook laatst Metal Gear gezien bij Ronnie op de PS3 en ziet er wreed uit maar het zijn toch niet echt mijn games.(nooit iets gehad met metal gear)
Ben meer van de actie shooters en volgens mij heeft de 360 daar meer in te bieden.
als ik dan kijk naar het aanbod van beide consoles dan zijn er maar weinig games die alleen voor 1 console uitkomen.
Daar komt ook nog eens bij kijken dat de gemiddelde game voor de PS3 duurder is.
Mischien deze week toch maar eens naar een gameshop/MM gaan en eens kijken naar het aanbod van beide consoles en kijken of ik de knoop kan doorhakken.
Mometeel komt er ook bagger weinig uit voor de Wii.
Kan me ook niet voorstellen dat er veel verschil zit in de games als RE5 en SFIV.(360 vs PS3)
Onlinne gamen is geen must maar een potje SFIV is altijd welkom

ook laatst Metal Gear gezien bij Ronnie op de PS3 en ziet er wreed uit maar het zijn toch niet echt mijn games.(nooit iets gehad met metal gear)
Ben meer van de actie shooters en volgens mij heeft de 360 daar meer in te bieden.
als ik dan kijk naar het aanbod van beide consoles dan zijn er maar weinig games die alleen voor 1 console uitkomen.
Daar komt ook nog eens bij kijken dat de gemiddelde game voor de PS3 duurder is.
Mischien deze week toch maar eens naar een gameshop/MM gaan en eens kijken naar het aanbod van beide consoles en kijken of ik de knoop kan doorhakken.
Mometeel komt er ook bagger weinig uit voor de Wii.