Battle Fantasia (demo op JP PSN store now!)

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
R-Type

Battle Fantasia (demo op JP PSN store now!)

Post by R-Type » Sun May 25, 2008 00:18

Demo staat nu op de Japanse PS store en de game is volgende week te koop in Japan.

Ik vind hem tof, het is zover ik weet de eerste Taito X2 conversie en de visuals zijn dan ook crazy (op youtube ziet het er niet uit, maar op mijn TV.. wowzers!). Het is echter niet helemaal mijn cup of tea qua fighters want ik houd van het serieuzere werk ala GG en SF, maar ik ga deze wel importeren omdat het de 1ste 2d fighter op de Ps3 is. Fuck zo'n story modetje...

Hij deed me nog het meest denken aan Kabuki Klash. Vind je dat tof dan vind je deze ook tof.
d
Active Level:
Active Level:

Re: Battle Fantasia (demo op JP PSN store now!)

Post by d » Sun May 25, 2008 00:44

R-Type wrote:Demo staat nu op de Japanse PS store en de game is volgende week te koop in Japan.

Ik vind hem tof, het is zover ik weet de eerste Taito X2 conversie en de visuals zijn dan ook crazy (op youtube ziet het er niet uit, maar op mijn TV.. wowzers!). Het is echter niet helemaal mijn cup of tea qua fighters want ik houd van het serieuzere werk ala GG en SF, maar ik ga deze wel importeren omdat het de 1ste 2d fighter op de Ps3 is. Fuck zo'n story modetje...

Hij deed me nog het meest denken aan Kabuki Klash. Vind je dat tof dan vind je deze ook tof.

Ik had hem al besteld!
inderdaad, maar het is 3D. Maar ja, als alle 3D fighters zo zouden spelen.
Ziet eruit als 2D.
hij speelt gewoon als een 2D street fighter. Inderdaad, het ziet er vet uit ja. Super scherp, 16:9 720p glorie.
Game speelt snel en reactief. simpele special moves ala striet fighter.
Als je hem hebt dan kunnen we misschien online battlen.
tof!
R-Type

Post by R-Type » Sun May 25, 2008 11:10

Waar ik wel bang voor ben, komt er geen regiolock op de online mode?
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun May 25, 2008 13:16

goede tip, kan niet wachten tot ie down is.

tjah ik wil ook geen regio lock. Zijn ze bekend dat ze dat met meer spelen doen ?

Anyways, de stroming nieuwe fighting games voor de ps3 begint. Hopelijk gaat het zo door.
Image
R-Type

Post by R-Type » Sun May 25, 2008 14:27

Online modes zijn vaak gelocked ja. Tekken 5 DR werkt ook niet tegen gamers in andere regio's dacht ik.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun May 25, 2008 23:20

ahh mad lame die beperkingen, niet dat ik tegen jappen wil spelen met 300+ms maar goed meer vrijheid meer blijheid.

De game is best te doen, Very Hard is wel very hard damn en very easy is wel echt te eazy :/ zit wel veel combo goodness met specials is, ook een draak die met je combos meewerkt.
Image
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon May 26, 2008 22:33

R-Type wrote:Waar ik wel bang voor ben, komt er geen regiolock op de online mode?
hmmmmmm, als er een regiolock op zit zou dat beteken dat als er ook een US/EU versie voor komt, dan zou je op een gegeven moment niet tegen je mattie, die een EU game heeft gekocht kunnen spelen. Ik denk bijna zeker dat wij straks geslacht kunnen worden door de japanerds :lol:
En anders richten wij een Battle Fantasia NL club op toch?
gezellig!
R-Type

Post by R-Type » Sat Jun 07, 2008 15:16

Heb het spel binnen, erg tof. Heb Arcade mode 1x uitgespeeld, de boss is moeilijk maar wel origineel (je kunt hem alleen raken als je in Heat mode bent).

Online ook gespeeld en het was erg laggy maar dat komt omdat ik vooral tegen Japanners werd gematched. Je kunt ook gewoon zelf een match createn en mensen via text message inviten.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Sat Jun 07, 2008 19:54

Ik heb hem ook en ben zwaar onder de indruk. Speelt echt vet. Net arcade gespeeld totdat ik tegen DonValve stond. Die stond net eventjes meer zijn mannetje dan ik. Ik had deze donderdag en toen heb ik heel laat 01:00 gespeeld en toen was er totaal geen lag. Nu overdag en 's avonds veel lag ja. Misschien kan iemand me een message sturen ofzo.
Mijn psn id = DanielPlatinOm
Post Reply