Hulp bij aankoop: HD Ready TV

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Wed May 21, 2008 13:09

misschien kun je hier nog een goedkopere variant vinden?

http://www.plasma-discounter.nl/

aantal mensen al daar wat gekocht die ik ken en allemaal zeer tevreden.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Muzzle

Post by Muzzle » Wed May 21, 2008 16:05

Ik ben vandaag naar de winkel geweest (mediamarkt) om tv's te bekijken. Het oudere Panasonic Plasma model (de 37PV7) viel me persoonlijk erg tegen...

Ik heb wel een mooie Sony LCD tv gezien, die had echt heel erg prettige natuurlijke kleuren, erg mooi beeld. Dat was de KDL32U2530, en ook de KDL32U3000. Ik heb ook gezien dat 107 cm sowieso VEEEEEEEL te groot is voor mijn kamer, dat zou er gewoon belachelijk uitzien. Liever 81 cm of maximaal 94 cm.

Ik ga vrijdag naar nog wat meer winkels en misschien koop ik dan wel een tv. Anders wordt dat volgende week ergens.

Ik laat nog wel even weten wat ik gekocht heb dan. Ik heb nu nog geen idee welke het wordt, maar de Sony LCD was zeker de mooiste die ik vandaag heb gezien (binnen mijn budget).

@ Rood, bedankt voor de tip! Ik zal er even naar kijken :-).
Muzzle

Post by Muzzle » Fri May 23, 2008 11:30

Uiteindelijk heb ik de SONY KDL-32S3000 BRAVIA gekocht.
In de winkels vond ik dit 1 van de mooiere 32 inch schermen.
Als het goed is wordt de TV morgen of maandag bezorgd :-).

Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp!
almighty

Post by almighty » Fri May 23, 2008 12:45

veel plezier ermee :wink:
Muzzle

Post by Muzzle » Sat May 24, 2008 18:35

Heb de tv binnen. De PS3 ziet er geweldig uit, hele fijne kleuren en het is eerlijk gezegd nog een stuk mooier dan ik me had voorgesteld!
DVD's kijken op de PS3 is ook erg mooi en goed. Analoge tv is niet zo denderend, maar krijg deze week digitale tv.
De televisie bevalt echt uitstekend, ben erg blij met mijn keuze :-).
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Sun May 25, 2008 00:46

Check vooral alle instellingen. sharpness bijvoorbeel kan je beeld echt goed opfukken. Gebruikt shaprness voor sd tv uitzendingen, maar als je je ps3 aanhebt, zet dan sharpness heel laag en helemaal uit.
En zoals gezegd check avforums voor instellingen, hoe je hem het beste instelt/gebruikt.
R-Type

Post by R-Type » Sun May 25, 2008 20:09

RGB Range moet je in het display menu van de Ps3 ook op Full zetten.
Muzzle

Post by Muzzle » Mon May 26, 2008 07:29

Ok, bedankt voor de tips. Ik ben erg tevreden met het beeld, het is lekker rustig en hele mooie kleuren.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon May 26, 2008 22:30

R-Type wrote:RGB Range moet je in het display menu van de Ps3 ook op Full zetten.
Dit geldt slechts voor een select aantal toestellen, welllicht voor dit toestel..
Post Reply