Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Baki
- Active Level:

R-Type wrote:-Art of Fighting 3 ok dit is een kutspel, maar de mooiste graphics op de Neo?
Daar ben ik het echt helemaal mee oneens. AoF3 is de 2d virtua fighter zo goed is deze imo. Zwaar ondergewaardeerde game omdat mensen en niet meteen inkomen...zonde. Graphics zijn zo goed omdat voor de animaties motion capturing is gebruikt.
-
R-Type
De input detectie was wel beter dan van zijn voorgangers, moves kwamen er makkelijk uit. Maar ik vond de game zo ontzettend traag, vooral met die get ups. En de personages spraken nou niet echt tot de verbeelding. Heb nooit echt geweten wat ik met de game aanmoest.
Maar ik heb wel een voorliefde voor de series, al hebben ze nog zoveel gebreken. Heb zelf AoF 1 en 2 op de AES liggen. Vind de stijl fantastisch. Echte streetfights op stadse achtergronden, met leuke stereotiep personages. En die keiharde hitsounds... vooral tijdens een KO. Die hebben ze de AoF personages ook in KOF meegegeven

-
ZiEk
- Active Level:

-
Ik hoor al een tijdje dat MotW de beste graphics heeft en zow.
Zelf vind ik Last blade erg netjes en strak. Niet alleen kwa graphics maar ook gameplay, muziek, achtergronden en characters.
-
Baki
- Active Level:

Ik heb gisteren mijn laatste aanwinst voor de neo, metal slug 2, gespeeld. Altijd als ik een tijdje de neo niet heb aangehad en ik boot een spel dan sta ik nog steeds weer versteld van de graphics van de snk titels. Ook de details in games als ms2 zijn zo ziekelijk goed verzorgt dat ik dan altijd weer weet waarom ik 250E voor zo'n game heb betaald. Ook de humor is te vet voor woorden ook al heb ik sommige dingen al 100x gezien. Top game ook al had ik reeds msx

-
Baki
- Active Level:

Vorige week Pulstar eindelijk aan mijn AES collectie kunnen toevoegen. De game is in superminte staat en ik heb er al wat uurtjes inzitten, top shmup imo. De R-type elementen zijn duidelijk te zien maar dat is geen probleem. Ik bedoel R-type is een hele goede shmup en Pulstar is gemaakt door enkele leden van het R-type team. Nu ooit Blazing Star en ik ben helemaal gelukkig....hmm en de vertaling van SSRPG. Wie zei dat de Neo dood is

-
DNL
- Active Level:

helemaal mee eens! join the pulstar club!

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "