Help! Ik zoek een ps2-->ps3 converter voor mijn Tatacon

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
niels

Help! Ik zoek een ps2-->ps3 converter voor mijn Tatacon

Post by niels » Wed Feb 06, 2008 18:27

Ik heb 2 taiko no tatsujin tatacon controlers en alle games gekocht in Japan.
Maar, ik heb alleen een PS3.
Heb generic controler converters gekocht, maar die doen het dus niet met mijn Tatacon's.

Kan iemand me een merk/kabel aanraden die het wel doet met deze prachtige dingen?

Naast Blu Ray player heb ik de PS3 alleen aangeschaft voor Taiko no Tatsujin :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Feb 06, 2008 18:36

Ik denk niet dat de controllers zullen werken,...die Densha de Go! sticks doen het ook niet op 1 na.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Wed Feb 06, 2008 21:41

misschien krijg je ze nog wel werkend voordat de animecon begint. Kan je ze in de gameroom zetten :)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
niels

Post by niels » Thu Feb 07, 2008 00:24

Nah, daar hangen we ze gewoon aan een PS2.
Maar, ik heb een 40" TV gekocht om blu-ray discs te kijken en Taiko no Tatsujin te spelen. Dadelijk ben ik gewoon aangewezen op mijn DS ;_;

/me schrijft klachtenbrief naar Zony.
Beste Zony,

Nu mag je me wel voor 9 eurocent + wat yodobashi punten een PSP verkopen,
maar dat betekent niet dat ik dan genoegen neem met een niet werkende tatacon. We draaien nu uit vraak geen Sony titels op anime 2008!

Rot kinderen!

/ einde brief.

Maar goed, serieus nu even. Er zijn wel al een aantal van die converters die het voor de helft doen (alleen het midden van de drum). Daarom hoopte ik op de wijzen van Nozomi om me te vertellen dat: JAH er is een convertah die het helemaal doet!

Ik heb gehoord dat die van Elecom zo'n beetje echt alles ondersteunen.
Maar dan moet ik weer tot Augustus wachten. Of tot een van jullie even naar Japan vliegt voor een week of zo.

Misschien dat ik zelf nog een keer een weekend ga, maar dat zal dan eerder in December zijn (Even naar Count Down Live 2008/2009).
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Feb 07, 2008 11:06

Het ligt niet aan de convertor. Je hebt zelfs sticks die op usb worden aangesloten en het niet doen op een PS3.
Post Reply