Top 10 2007
Top 10 2007
Here we go again! Verplichte rijtje top 10 van 2007.
1: Super Mario Galaxy
2: Call of Duty 4: Modern Warfare
3: Halo 3
4: Death Smiles
5: Ace combat 6
6: Okami
7: God of War II
8: Castlevania: The Dracula X Chronicles
9: Assassin’s Creed
10: BioShock
Het is voor de eerste keer dat ik een game in de top 10 zet die ik helaas niet zelf heb kunnen spelen, maar afgaande van gameplay video's van Death Smiles kan het niet anders dan dat ik normaal gesproken de game op of rond de 4e plek zou hebben gezet.
1: Super Mario Galaxy
2: Call of Duty 4: Modern Warfare
3: Halo 3
4: Death Smiles
5: Ace combat 6
6: Okami
7: God of War II
8: Castlevania: The Dracula X Chronicles
9: Assassin’s Creed
10: BioShock
Het is voor de eerste keer dat ik een game in de top 10 zet die ik helaas niet zelf heb kunnen spelen, maar afgaande van gameplay video's van Death Smiles kan het niet anders dan dat ik normaal gesproken de game op of rond de 4e plek zou hebben gezet.
Een ding was zeker dit jaar, de 10 games voor de eindejaars lijstjes haal ik makkelijk. Dat is andere jaren wel eens anders geweest...
1: Portal :Zelden ben ik zo onder de indruk geweest van een game. Super origineel in zowel gameplay, sfeer, en hoe het verhaal verteld wordt. Een 3 uur durende ervaring die zich nu al tot een van mijn favorieten van altijd mag rekenen...
2: Super mario galaxy: 3d mario geperfectioneerd! Niet meer en niet minder...
3: Contra 4: 2d contra geperfectioneerd! Van de makers van Ping Pals
"Strange times we live in..."
4: Halo 3: Ik geloof dat het niet cool meer is om deze game goed te vinden. Screw the haters! Ja, er zitten wat minpuntjes in de game, maar wanneer de game "piekt" is het zo geweldig dat ik die allemaal vergeet. Een goed level, een paar grunts, brutes, en een battlerifle en als dan de muziek erin "kickt", heerlijk...
Meer heb ik niet nodig!
5: Senko no rondo: We mogen ubisoft bedanken dat deze game geflopt is in het westen. 60 euro's hebben weinig mensen ervoor over, helaas. De game is nou cheap, dus halen!!!
De rest:
6: Bioshock
7: Uncharted Drake's Fortune
8: Everyday shooter:
9: Half life 2: Episode 2
10: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
1: Portal :Zelden ben ik zo onder de indruk geweest van een game. Super origineel in zowel gameplay, sfeer, en hoe het verhaal verteld wordt. Een 3 uur durende ervaring die zich nu al tot een van mijn favorieten van altijd mag rekenen...
2: Super mario galaxy: 3d mario geperfectioneerd! Niet meer en niet minder...
3: Contra 4: 2d contra geperfectioneerd! Van de makers van Ping Pals

4: Halo 3: Ik geloof dat het niet cool meer is om deze game goed te vinden. Screw the haters! Ja, er zitten wat minpuntjes in de game, maar wanneer de game "piekt" is het zo geweldig dat ik die allemaal vergeet. Een goed level, een paar grunts, brutes, en een battlerifle en als dan de muziek erin "kickt", heerlijk...

5: Senko no rondo: We mogen ubisoft bedanken dat deze game geflopt is in het westen. 60 euro's hebben weinig mensen ervoor over, helaas. De game is nou cheap, dus halen!!!
De rest:
6: Bioshock
7: Uncharted Drake's Fortune
8: Everyday shooter:
9: Half life 2: Episode 2
10: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Erg moeilijk, aangezien ik pas tegen het einde van dit jaar ben begonnen met de ps3...en de 360 over heb geslagen....
toch maar een kleine poging
1: Uncharted (PS3)
2: Super Mario Galaxy (Wii)
3: Call of Duty 4 (PS3)
4: Metal Gear: Portable Ops (PSP)
5: Super Paper Mario (Wii)
6: Rogue Galaxy (PS2)
7: Okami (PS2)
8: Assassin's Creed (PS3)
En verder dan dit kom ik eerlijk gezegd niet....Al met al toch wel een geslaagd jaar voor mij...Overigens een karig jaar geweest voor de DS voor mij persoonlijk....Alleen Zelda DS niet gehaald, omdat ik er geen tijd voor had...maar ga het nog zeker in huis halen....
toch maar een kleine poging
1: Uncharted (PS3)
2: Super Mario Galaxy (Wii)
3: Call of Duty 4 (PS3)
4: Metal Gear: Portable Ops (PSP)
5: Super Paper Mario (Wii)
6: Rogue Galaxy (PS2)
7: Okami (PS2)
8: Assassin's Creed (PS3)
En verder dan dit kom ik eerlijk gezegd niet....Al met al toch wel een geslaagd jaar voor mij...Overigens een karig jaar geweest voor de DS voor mij persoonlijk....Alleen Zelda DS niet gehaald, omdat ik er geen tijd voor had...maar ga het nog zeker in huis halen....
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
1. Call of Duty 4
2. Orange Box
3. Ace Combat 6
4. Virtua Fighter 5
5. Project Gotham 4
6. Uncharted
7. Heavenly Sword
8. Ninja Gaiden Sigma
9. Super Mario Galaxy
10. Tomb Raider Anniversary
Moet gezegd dat ik van het weekend pas met Uncharted ben begonnen en nog maar halverwege ben, ik denk dat ie na uitspelen hoger komt te staan... het is tot zover echt non-stop bruutheid en het begint al op die duikboot!
2. Orange Box
3. Ace Combat 6
4. Virtua Fighter 5
5. Project Gotham 4
6. Uncharted
7. Heavenly Sword
8. Ninja Gaiden Sigma
9. Super Mario Galaxy
10. Tomb Raider Anniversary
Moet gezegd dat ik van het weekend pas met Uncharted ben begonnen en nog maar halverwege ben, ik denk dat ie na uitspelen hoger komt te staan... het is tot zover echt non-stop bruutheid en het begint al op die duikboot!
1. Portal
2. Bioshock
3. Assassins Creed
4. Halo 3
5. Mass Effect
6. The Darkness
7. Phoenix Wright
8. Call of Duty 4
~~~~~~~~
Stranglehold, world in conflict, skate, lotro, pokemon pearl (cant help myself!) zouden ook nog vernoemd mogen worden. Maar toch maar niet.
Grootste teleurstellingen:
Crackdown, Tabula Rasa, Vanguard.
2. Bioshock
3. Assassins Creed
4. Halo 3
5. Mass Effect
6. The Darkness
7. Phoenix Wright
8. Call of Duty 4
~~~~~~~~
Stranglehold, world in conflict, skate, lotro, pokemon pearl (cant help myself!) zouden ook nog vernoemd mogen worden. Maar toch maar niet.
Grootste teleurstellingen:
Crackdown, Tabula Rasa, Vanguard.