Pro Evolution Soccer 2008
Pro Evolution Soccer 2008
De demo van PES 2008 staat online op Xbox Live. Ik heb vanmiddag de demo gedownload en heb een kwartier zitten schelden voordat ik maar weer overging op Call of Duty 4. Hoe kun je een serie zo verkrachten, dat het gewoon onspeelbaar wordt? PES stond toch zo bekend om z'n gameplay? Dit is al jaren niet meer het geval, en het dieptepunt was de Xbox 360 versie van PES6. De graphics zijn wel iets beter, maar who gives a fuck. De framerate is af en toe om te huilen, het publiek klinkt voor geen meter en dan nog het geluid van het fluitje van de scheids, slidings en reddingen van de keeper, het slaat echt helemaal nergens op. Voetbal is anno 2007 meer van de panna en de truukjes, ik zou er bijna zelf mee gaan kappen omdat ik me zo erger aan deze zogenaamde pleintjes trends. En nou zie je het weer terug ook in een all time favourite game serie en dat doet pijn. Dit is em niet, dit wordt em niet en ik ben wederom gedesillusioneerd.
KUT!
KUT!
- d
- Active Level:
Yo man,
Ik voel je frustratie. Ik snap er ook geen fuck meer van.
2007, kwaliteit maakt niet meer uit. Het is een 99% marketing spelletje geworden.
Ik voel je frustratie. Ik snap er ook geen fuck meer van.
2007, kwaliteit maakt niet meer uit. Het is een 99% marketing spelletje geworden.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Ik vond PES6 een schijtspel maar ik vind deze heel goed. Ik zeg niet dat dit de beste PES is, imo is de serie na WE7/PES3 in kwaliteit achteruit gegaan met PES6 als dieptepunt. Maar deze gaat weer de goede kant op.
Er is nog geen commentaar in de demo enzo, dus je hoort die secundaire geluidjes extra hard. Met de framerate heb ik ook vrijwel geen problemen, alleen tijdens die scenes en replays. Maar dat wordt hopelijk wel gefixed. In no time kreeg ik de feeling terug, die ik in de vorige PES miste. En kon ik middels goed combinatievoetbal mooie goals scoren.
Panna en trucjes heb ik in PES2008 nog niet echt gezien, ik kon eigenlijk alleen dezelfde moves vinden die al in PES3 zaten (360 turn, schaar..). FIFA 08, ja die zit vol met deze onzin.
Ik denk wel dat ik deze ga kopen.
Er is nog geen commentaar in de demo enzo, dus je hoort die secundaire geluidjes extra hard. Met de framerate heb ik ook vrijwel geen problemen, alleen tijdens die scenes en replays. Maar dat wordt hopelijk wel gefixed. In no time kreeg ik de feeling terug, die ik in de vorige PES miste. En kon ik middels goed combinatievoetbal mooie goals scoren.
Panna en trucjes heb ik in PES2008 nog niet echt gezien, ik kon eigenlijk alleen dezelfde moves vinden die al in PES3 zaten (360 turn, schaar..). FIFA 08, ja die zit vol met deze onzin.
Ik denk wel dat ik deze ga kopen.
- d
- Active Level:
Die hebben alles waarschijnlijk doorgegeven. En dan zit er ergens een gast en die gaat wel effe bepalen welke bugs nou echt belangrijk zijn om te fixen!Ken wrote:Gisteren nog een kans gegeven en nog steeds heb ik groot verdriet om deze wanprestatie. Ik wil wel eens weten wat die speltesters hebben doorgegeven aan de makers van de game.
d wrote:Die hebben alles waarschijnlijk doorgegeven. En dan zit er ergens een gast en die gaat wel effe bepalen welke bugs nou echt belangrijk zijn om te fixen!Ken wrote:Gisteren nog een kans gegeven en nog steeds heb ik groot verdriet om deze wanprestatie. Ik wil wel eens weten wat die speltesters hebben doorgegeven aan de makers van de game.
Dan had die gast waarschijnlijk geen last van framedrops op zijn getunede Debug

- d
- Active Level:
Rano wrote:d wrote:Die hebben alles waarschijnlijk doorgegeven. En dan zit er ergens een gast en die gaat wel effe bepalen welke bugs nou echt belangrijk zijn om te fixen!Ken wrote:Gisteren nog een kans gegeven en nog steeds heb ik groot verdriet om deze wanprestatie. Ik wil wel eens weten wat die speltesters hebben doorgegeven aan de makers van de game.
Dan had die gast waarschijnlijk geen last van framedrops op zijn getunede Debug
Frame drops?

OK, vries mij maar weer in dan, jeeeezus!
It's by no means perfect, though: compared to the PS3 version it runs more smoothly with far fewer drops in frame rate, but on the flip side there appears to be a weird distance filter which overlays the pitch, so the grass near the camera looks sharp, halfway up it’s a bit more blurred and in the distance it’s fuzzy.
Ps3 > owned at its own game? Maar Fewer drops betekend dus nog wel drops... En jammer van dat gras issue.
Het lijkt erop dat de game dus hetzelfde is als de Demo. Toch vond ik het spel zoals in de demo al wel de aanschaf waard. Echter heb ik nu genoeg andere nieuwe games dus ik wacht er mee.
Gameshop tackelt PRO EVOLUTION SOCCER 8
De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget
voor € 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober.
Aan de uitgevers:
Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons aan de gemaakte afspraken betreft de releases van nieuwe titels te houden. Wij zijn van mening dat iedereen gelijke kansen moet hebben om een nieuwe titel op dag 1 te kunnen verkopen. Daarom krijgen de ketens en de internetbedrijven altijd hun games een aantal dagen eerder geleverd. Dit is om hun de kans te geven om hun winkels en klanten op tijd te kunnen leveren. Nu menen sommige ketens zich niet aan de gemaakte afspraken te hoeven houden door de games direct (ruim voor de release datum) te moeten verkopen. Hierdoor werd het spel Pro Evolution Soccer 2008 vrijdag 19 oktober 2008 verkocht i.p.v. 25 oktober. Dit is niet één of twee dagen voor de release, maar bijna een week. Wij zijn van mening dat dit niet kan.
Aangezien de eerste verkoopdag de belangrijkste dag is voor een nieuwe titel zijn wij van mening, dat iedereen een gelijke kans moet hebben om het spel gelijktijdig te kunnen verkopen.
Daarom hebben wij besloten om met de prijsstelling van dit spel enorm te gaan stunten, en het een budget-stempel mee te geven: het spel zal voor bijna de helft van de normale verkoopprijs aangeboden worden.
De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget
voor € 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober.
Aan de uitgevers:
Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons aan de gemaakte afspraken betreft de releases van nieuwe titels te houden. Wij zijn van mening dat iedereen gelijke kansen moet hebben om een nieuwe titel op dag 1 te kunnen verkopen. Daarom krijgen de ketens en de internetbedrijven altijd hun games een aantal dagen eerder geleverd. Dit is om hun de kans te geven om hun winkels en klanten op tijd te kunnen leveren. Nu menen sommige ketens zich niet aan de gemaakte afspraken te hoeven houden door de games direct (ruim voor de release datum) te moeten verkopen. Hierdoor werd het spel Pro Evolution Soccer 2008 vrijdag 19 oktober 2008 verkocht i.p.v. 25 oktober. Dit is niet één of twee dagen voor de release, maar bijna een week. Wij zijn van mening dat dit niet kan.
Aangezien de eerste verkoopdag de belangrijkste dag is voor een nieuwe titel zijn wij van mening, dat iedereen een gelijke kans moet hebben om het spel gelijktijdig te kunnen verkopen.
Daarom hebben wij besloten om met de prijsstelling van dit spel enorm te gaan stunten, en het een budget-stempel mee te geven: het spel zal voor bijna de helft van de normale verkoopprijs aangeboden worden.
Ik mis bij de nieuwere PES delen gewoon de playability en een hoge speelsnelheid. Daar voor terug krijgen we eindeloos gebrei op het middenveld.
Individuele acties zijn er al helemaal zo goed als uitgehaald. O.a omdat soepel kunnen kappen en draaien bijna niet meer mogelijk is.
Om maar te zwijgen van al die "trucjes" en hakballetjes en het "omvallen" van spelers.
Heb het idee dat de makers tegenwoordig de voetbalgames gewoon te realistisch willen neerzetten en vooral volproppen met populaire schoentjes, reclame en haarbandjes.
Maar het verkoopt genoeg op de naam van de serie.
Achteraf had ik eigenlijk net zo makkelijk Ken kunnen quoten
Jammer.....
Individuele acties zijn er al helemaal zo goed als uitgehaald. O.a omdat soepel kunnen kappen en draaien bijna niet meer mogelijk is.
Om maar te zwijgen van al die "trucjes" en hakballetjes en het "omvallen" van spelers.
Heb het idee dat de makers tegenwoordig de voetbalgames gewoon te realistisch willen neerzetten en vooral volproppen met populaire schoentjes, reclame en haarbandjes.
Maar het verkoopt genoeg op de naam van de serie.
Achteraf had ik eigenlijk net zo makkelijk Ken kunnen quoten

Jammer.....