Colin Mc Rae Dirt

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Colin Mc Rae Dirt

Post by Ken » Mon Jun 18, 2007 15:01

Gisteren even de demo gedownload voor de Xbox 360 en ligt het nou aan mij of speelt het echt voor geen meter? Het zal ook wel deels aan het parcours liggen waar je niet lekker kan driften, maar vergeleken met de oudere Colin Mc Rae speelt het echt niet relaxed gewoon. Is er hier iemand van plan de game te gaan kopen de 21e en heeft er iemand meer nog wat meer van gespeeld om een wat beter beeld te geven?
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Mon Jun 18, 2007 15:44

Heb alleen de pc versie gespeelt en naast de zeer coole graphics was de besturing ook goed uitgewerkt, zelfs als je je toetsenbord gebruikt :) Ga 'm straks ff spelen met joypad, kijken hoe dat uitpakt. De pc versie zal ik wel willen halen maar niet voor 50 Euro, zo'n fan ben ik niet van de serie
Rano
Active Level:
Active Level:

Re: Colin Mc Rae Dirt

Post by Rano » Mon Jun 18, 2007 15:45

Ken wrote:Gisteren even de demo gedownload voor de Xbox 360 en ligt het nou aan mij of speelt het echt voor geen meter? Het zal ook wel deels aan het parcours liggen waar je niet lekker kan driften, maar vergeleken met de oudere Colin Mc Rae speelt het echt niet relaxed gewoon. Is er hier iemand van plan de game te gaan kopen de 21e en heeft er iemand meer nog wat meer van gespeeld om een wat beter beeld te geven?

Het tweede circuit met de Lancer is anders heel lekker hoor :9
R-Type

Post by R-Type » Mon Jun 18, 2007 16:50

Nee ik koop hem niet omdat ik Forza al heb.

De gameplay van de demo is bovendien fucked up. Er is geen analog ofzo, het is of hard insturen of helemaal niet.

Haal gewoon Rallisport voor de oude Xbox, of ga hopen dat #2 BC wordt. Of wacht op Sega Rally.
Post Reply