Super Street Fighter 2 HD

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Super Street Fighter 2 HD

Post by Ken » Fri Jun 01, 2007 16:32

'Officiele' (?) link: http://www.capcom.com/BBS/showthread.php?t=14467

Image
Image
Image

Ik zeg: Leuk weer allemaal, maar doe is wat meer moeite Capcom en kom met een fatsoenlijke opvolger voor 3rd Strike.
almighty

Post by almighty » Fri Jun 01, 2007 18:06

Niet mijn stijl en het zal moeilijk worden om een goede opvolger te maken na de geweldige game ''3rd Strike''
R-Type

Post by R-Type » Fri Jun 01, 2007 18:17

Wat ik al elders vermeld heb; het enige wat we deze generatie en verder nog te zien krijgen zijn remakes van remakes. Nieuwe impulsen die het niveau van Third Strike oid halen hoef je gewoon niet meer te verwachten.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Fri Jun 01, 2007 22:34

Re-used sprites is het meest goedkoop om snel $$ te pakken... ZZZZZZzzzzzzzzzz zeg ik.
almighty

Post by almighty » Sat Jun 02, 2007 00:58

R-Type wrote:Wat ik al elders vermeld heb; het enige wat we deze generatie en verder nog te zien krijgen zijn remakes van remakes. Nieuwe impulsen die het niveau van Third Strike oid halen hoef je gewoon niet meer te verwachten.

Tja remakes, zo komen me echt de strot uit.
De games zijn in verhouding wel duurder geworden maar een nieuw concept ho maar :x
Het is echt tegenwoordig alleen maar vervolg op vervolg...
R-Type

Post by R-Type » Sat Jun 02, 2007 10:27

Maar weet je wat het is, ik koop deze game waarschijnlijk wel. Bij gebrek aan leuker.

Trouwens, Third Strike is ook al een tijdje Backwards compatible en het valt me op dat die game online nu heel goed draait, veel beter dan die speciaal voor online ontwikkelde SF2 Hyper Fighting :)

Wat ik daarmee wil zeggen is dat de beste 2d fighter al speelbaar is op de 360, en we nu wachten op een remake van SSF2 Turbo :)
Post Reply