Mijn eerste GT video snes Mortal Kombat

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Mijn eerste GT video snes Mortal Kombat

Post by ZiEk » Tue May 08, 2007 21:28

Ik heb een retro filmpje gamaakt en geupload op gametrailers, het gaat om een filmpje over de snes Mortal Kombat en een aantal glitches die ik gevonden heb back in the day.

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=62506

Oh en als er iemand niet lid is hier van GT laat me je email adress referen :twisted: dan kan ik 500GTD's krijgen als je level 5 word :twisted:

Met die GTD's kan je shizzle halen bij hun shoppe.

Hoop dat jullie het filmpje leuk vinden, heb ook de remix erin gemaakt en zow.
Image
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Wed May 09, 2007 09:06

coole stuff, weet je waar ik nog naar op zoek ben van deze game is het poppetje dat rechtsonderin verschijnt als je een vette hit doet.
Ik huurde altijd een sega megadrive met deze game en vaak kwam er dan bij een uppercut een mannetje rechtsonder die WHOOMMPIIEEE!!! riep.

die game zal wel niet helemaal ok zijn geweest maar ik heb het nooit meer gezien daarna. Ik heb het er steeds met een maat van me over maar niemand snapt wat we bedoelen .....

EDIT: ff googlenen en hoppa!
Some Easter eggs originated from private jokes between members of the Mortal Kombat development team. The best-known example is "Toasty," which found its way into the game in the form of a small image of sound designer Dan Forden, who would appear in the corner of the screen during gameplay (after performing an uppercut) and sing the word "toasty" (Players could face Smoke, when this happened on the Portal stage and after pressing down and the start button simultaneousely while the Toasty! Image was on screen)".
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Muzzle

Post by Muzzle » Wed May 09, 2007 09:34

Leuk filmpje om te zien :-).
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Wed May 09, 2007 13:35

thanx :)

ja MK serries zit vol fun de eerste hebben ze met z'n drien gemaakt en zelfs de tweede deel was een kleine crew. Tegenwoordig is het wel anders en zal nooit meer hetzelfde zijn.

die trick om tegen n00b te gamen is mad irri om te doen.

Mk2 heeft ook een par leuke easter eggs zoals na tveel winnen tegen je vrienden pong spelen, echt na 200 wins ofzow weleens gedaan maar dan zijn je hersens echt nog alleen in staat om pong te spelen.
Image
Post Reply