Nintendo Wii Launch: yay or nay?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Jan 19, 2007 11:21

Klopt Mildoe. Het gapende gat van de Wii line up maak ik me ook een klein beetje zorgen over.

Ik haal Wario Ware nog (maar die komt pas maandag uit in de VS gezien het feit ik een US Wii heb) maar daarna is het even wachten op Mario Galaxy.

Op retrogebied heb ik ook genoeg te doen. Dus dat maakt het allemaal wel goed.

Momenteel heb ik Zelda, Red Steel, Rayman Raving Rabbids en Call of Duty 3 uitgespeeld. En ik speel momenteel Super Monkey Ball Banana Blitz (aanradertje!) en Excite Truck. Wii Sports speel ik eigenlijk alleen met vrienden maar is ook oow zo goed. De trainingmodus is trouwens ook retemoeilijk. Dus die verlengt de levensduur van de game aanzienlijk.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Sat Jan 20, 2007 04:00

Ik heb Wario Ware sinds vorige week gehaald, maar een hele lange levensduur is het niet beschoren. Ik vond de multiplayer opties echt te mager voor een wario game....die van de cube is echt 10 keer beter dan.

Desalniettemin, de single player is wel tof, maar ik kan mezelf er niet toe brengen om nu alle minigames te unlocken. Ben veel meer bezig met Zelda nu. Maar ik zit daarentegen wel te wachten op Excite Truck.

Ik vrees dat ik nu ongeveer dezelfde vibe krijg als bij de NDS. In het begin heb ik er echt veel plezier mee gehad, maar ik heb dat ding al zo lang en ik kan me echt geen game herinneren waar ik me echt helemaal in heb gestort. Of uberhaupt iets waar ik naar uitkijk. De NDS zit net zo hard stof te happen als mijn PSP. IK hoop niet dat de Wii ook in dit gat (persoonlijk dan) valt bij mij.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 20, 2007 19:00

Ik zal het nog een keer naar voren brengen nu halverwege maart.

Het is wel heel erg stil weer rond de Wii en nog steeds overal uitverkocht.

What the hell is going on?
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Mar 20, 2007 21:41

Om de hype in stand te kunnen houden denk ik.. Zou geen andere verklaring kunnen verzinnen..
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Mar 20, 2007 22:13

De Wii's komen met mondjes maat binnen druppelen in de winkels..

Als er hier bij de MM in Eindhoven een paar exemplaren liggen zijn ze binnen een middag verkocht!
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Wed Mar 21, 2007 13:57

om de hype op stand te houden?
Hmmm, lijkt mij dat de fabrieken gewoon niet snel genoeg dat ding eruit kan persen...het is niet alleen Nederland die tekort heeft toch?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Post Reply