PS2 games via HDMI op PS3 op HD spelen?
PS2 games via HDMI op PS3 op HD spelen?
Ik heb een PS2 en een nieuwe HDTV. Gewoon via composiet. Dit ziet er echt niet uit. Velen malen lelijker dan op een normale TV. Vraagje, als je een PS2 spel op de PS3 speelt via HDMI, ziet het er dan beter uit? Want anders moet ik gewoon een 'oude' TV halen.
Ken wrote:Nou je moet gewoon component kabels (groen, blauw, rood) hebben voor je PlayStation2. Dat is hetzelfde beeld als dat je zou hebben met een PS3 op HDMI.
Daar had ik al naar gezocht. Elke fatsoenlijke winkel heeft ze niet meer. Die componentkabels. Op eBay aangeschaft, maar dat is brakke kut kwaliteit kabel (plug verschuift). Wacht dan maar op 23 maart

- d
- Active Level:
Er is ook een matrox infinity chip en daarmee zouden veel ps2 games ook in 480p gespeeld kunnen worden. Ook heb je een blaze kabel.
Maar bijna niemand heeft hier verstand van, laat staan in Nederland.
Ik ook niet. Ik heb ps1.
Maar bijna niemand heeft hier verstand van, laat staan in Nederland.

Ik ook niet. Ik heb ps1.

Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Rano wrote:Als ik bijv. de US versie van Final Fantasy XII op mijn HD speel, dan ziet het er zo ongelofelijk lelijk uit. Alles is pixelig. Tekst is slecht te lezen. Ik vraag me af of dat niet beter kan. Anders ga ik gewoon weer een 4:3 TV halen.
Als in "had een plasma gekocht ipv. die LCD"?
Verschil in kwaliteit met mijn plasma tov. LCD is echt opzienbarend bij SD (480i) en ED (480p).
- d
- Active Level:
Ik raad eveneens iedereen aan om niet een lcd, maar een plasma te kopen. Een pioneer of een panasonic. Iets goedkoper is Hitachi. Een van deze 3 merken en plasma. succes!De Uitverkorene wrote:Rano wrote:Als ik bijv. de US versie van Final Fantasy XII op mijn HD speel, dan ziet het er zo ongelofelijk lelijk uit. Alles is pixelig. Tekst is slecht te lezen. Ik vraag me af of dat niet beter kan. Anders ga ik gewoon weer een 4:3 TV halen.
Als in "had een plasma gekocht ipv. die LCD"?
Verschil in kwaliteit met mijn plasma tov. LCD is echt opzienbarend bij SD (480i) en ED (480p).
ps. ik heb zelf een lcd en ik baal als een mongool. Dus het is niet iemand die zegt: wat ik heb is het vetst.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
De Uitverkorene wrote:Als in "had een plasma gekocht ipv. die LCD"?
Nee, echt een nieuwe TV voor er naast. Ik heb een nieuw topic geopent in het retroforum. Check die voor de details