Als apparaat op zich zal de PS3 wel dik zijn, maar qua software is er momenteel nog niets wat mij over de streep trekt.. En dat zie ik met VF5 voor de 360 ook niet gebeuren eerlijk gezegd.
Misschien Metal Gear Solid 4, maar de MGS reeks heb ik ook wel weer een beetje gezien... dus nog even koffie dik kijken voor mij!
HAHA! PS3 uitgesteld tot maart 2007
Voor MGS kom ik mijn bed ook niet echt meer uit, maar je kunt de donder op zeggen dat MGS4 wel weer iets speciaals gaat worden. En wat qua verhaal en personages intrigerend word.
Ik ben alleen bang dat de gameplay toch weer een beetje achter gaat haken.. tegen de tijd dat de game er is. Veel wapens en items die je eigenlijk maar 1x echt nodig hebt, filmpjes die veel waanzinniger zijn dan de dingen die je ingame kunt doen enzo..
Maar who knows?
Ik ben alleen bang dat de gameplay toch weer een beetje achter gaat haken.. tegen de tijd dat de game er is. Veel wapens en items die je eigenlijk maar 1x echt nodig hebt, filmpjes die veel waanzinniger zijn dan de dingen die je ingame kunt doen enzo..
Maar who knows?
De must haves moeten gewoon nog komen. persoonlijk lijkt heavenly sword mij een coole game en ook DMC4 ziet er goed uit.
Dat de sequals van mgs nooit het orgineel hebben weten te overtreffen staat vast, maar hopelijk weet Kojima de serie weer wat uit het slop te trekken net zoals Mikami met res evil 4 heeft gedaan.
Dat de sequals van mgs nooit het orgineel hebben weten te overtreffen staat vast, maar hopelijk weet Kojima de serie weer wat uit het slop te trekken net zoals Mikami met res evil 4 heeft gedaan.
Keep on Dreaming
Volgens mij komt de stick niet op de 8e uit Baki, ik zou het even nachecken als ik jou was.
Even een stukje van Gamez geschreven door ondergetekende.
Even een stukje van Gamez geschreven door ondergetekende.
"Ik maak iedere dag een kleine ronde langs de plaatselijke gameshops en ik begin mij steeds meer op te winden over Sony’s nu al legendarische inschattingsfout. De PlayStation 3 verkoopt op dit moment absoluut onder de maat. Binnenskamers moet bij Sony nu toch echt lichte paniek zijn ontstaan, want de feiten en de stapels onverkochte consoles in de winkels liegen er niet om.
Dat de verkoopcijfers in Japan zo tegenvallen, valt eigenlijk vrij makkelijk te verklaren. Het feit blijft dat de PlayStation 3, zeker vergelijken met de concurrentie, nogal aan de prijs is. Bovendien zijn er na het redelijk sterke begin weinig tot geen games uitgekomen die je toch nog over de streep trekken dit niet geheel onaanzienlijk bedrag uit je poeplap te trekken. Daarnaast komen er op de PlayStation 2 ook nog aardige titels uit, zoals Yakuza 2 en Tales of Destiny, en is deze zojuist wederom in prijs verlaagd.
Iedere keer als ik mijn ronde maak zie ik stapels PlayStation3’s achter de toonbank. Zowel de 20GB als 60GB variant zijn in overvloed verkrijgbaar en tweedehands is de 60GB versie inmiddels zelfs op hetzelfde prijspeil als een 20GB nieuw. De Nintendo Wii heb ik slechts één keer nieuw in de winkel zien liggen en ook daar had de desbetreffende winkel er nog maar twee van. De daling van de verkoopcijfers van de Wii hebben alles te maken met Nintendo’s slechte bevoorrading. Iedere zending is in mum van tijd uitverkocht en Nintendo hoeft er niet eens grootschalig voor te adverteren."