Vewlix heaven ;)

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by d » Sat Feb 24, 2018 15:50

Een onwaardige entry, deze 4 player setup is gewoon te bruut voor woorden!
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Re: Vewlix heaven ;)

Post by waiwainl » Sat Feb 24, 2018 18:28

Jaloers, dat zijn ze.
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: Vewlix heaven ;)

Post by cthulhu » Sun Feb 25, 2018 19:15

Ik denk vooral dat de heer crunchywasp dat heeft gepost omdat hij problemen meent te hebben met Jinxz...als ik het goed heb begrepen.
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Wombat » Mon Feb 26, 2018 11:41

haha holy shit wat een beast heb je gemaakt Jinx!
S-E-G-A 8)
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Da Dude » Mon Feb 26, 2018 22:28

Ik heb ook gereageerd op de awesomeness van die cab. Ik blijf hem prachtig vinden
User avatar
Muf
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sat Feb 06, 2016 17:25
Location: Eindhoven

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Muf » Tue Feb 27, 2018 11:32

cthulhu wrote:Ik denk vooral dat de heer crunchywasp dat heeft gepost omdat hij problemen meent te hebben met Jinxz...als ik het goed heb begrepen.

Aaah, dat verklaart de flauwe opmerkingen.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Jinxz » Sun Mar 04, 2018 23:18

Thanks guys. De 4 player Franken-Vewlix was gewoon een "see if it can be done" project. Ik heb maar gereageerd op het topic op AO:
"What is classic Shadaloo Crunchy?

If you'd taken your time translating my Dutch remark about this cab you'd see that it was a silly personal project and a mere try to see if it is possible to do a 4player panel without "hurting" a cab. And yes I agree it looks pretty damn messed up.
The cab is not meant to be sold as it sits on the photo. What it is meant for is make it possible for children to play great 4 player classics that I'm not able to offer anyway else.

What really should be "classic" is putting your machines in places where people can enjoy them."

Crunchy en ik hebben inderdaad een verleden waarbij ik me altijd humble heb opgesteld. Zijn reactie op alles Shadaloo is tekenend voor zijn persoon. D'r zijn geen woorden voor nodig want iedereen die z'n trolling leest weet genoeg.

De cab dient nu als 4 player rig voor buurt-kids en bij verjaardagen van kinderen die in m'n showroom eens een potje willen gamen. Ik kan lopen janken om authenticiteit bij iedere machine die ik zie of heb maar ondertussen worden ze bespeeld door liefhebbers en geen anaal-ridders die lopen te huilen omdat een CP of screen-bezel niet NOS is.

Hier wat pics van de cabs en de ruimte (waar ik trots op ben): https://www.dropbox.com/sh/t6tqxr34puqb ... ixTza?dl=0

Ik heb ook een PM gestuurd naar de super-admin superpang om 'm netjes te vragen te stoppen met het demoniseren. De situatie tussen mij en Crunchy gaf toentertijd al een naar gevoel van partijdigheid tussen admins en mij maar na meerdere posts die ik van hun las is dat voor mij allang duidelijk.
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: Vewlix heaven ;)

Post by ZeMMiK » Mon Mar 05, 2018 14:08

zijn die foto's van je showroom??, je had ook een keer een Astro met een LCDscherm die was ook uber. keep up the good work.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Jinxz » Mon Mar 05, 2018 18:45

ZeMMiK wrote:zijn die foto's van je showroom??, je had ook een keer een Astro met een LCDscherm die was ook uber. keep up the good work.


Dat is de arcade/showroom inderdaad. De Astro met LCD heb ik toentertijd voor Capcom gemaakt zodat ie kon worden weggeven aan een Street Fighter fan.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Da Dude » Mon Mar 05, 2018 20:17

Die was zeker mooi ja. Jammergenoeg heb ik die niet gewonnen met mijn foto.

Maar is dat een stelletje op AO? superpang en Crunchy?
Ik vind toch dat als je niet in hun inner cirkel zit, je geen reacties op je posts hoeft te verwachten.
Paar keer daar wat gepost, maar krijg je amper feedback.
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: Vewlix heaven ;)

Post by cthulhu » Tue Mar 06, 2018 08:59

Da Dude wrote:Maar is dat een stelletje op AO? superpang en Crunchy?
Ik vind toch dat als je niet in hun inner cirkel zit, je geen reacties op je posts hoeft te verwachten.
Paar keer daar wat gepost, maar krijg je amper feedback.


Dat is ook het typische van AO, staat veel interessante informatie op, maar je zal zelden reacties krijgen van de "regulars"

Jinxz wrote:Ik heb ook een PM gestuurd naar de super-admin superpang om 'm netjes te vragen te stoppen met het demoniseren. De situatie tussen mij en Crunchy gaf toentertijd al een naar gevoel van partijdigheid tussen admins en mij maar na meerdere posts die ik van hun las is dat voor mij allang duidelijk.
.

Dat kan ik mij nog herinneren en kon het daarom ook niet laten om in die thread te vermelden dat het wat mij betreft leek op een sneer naar jou. Hijzelf zegt dat hij die situatie alweer vergeten was en dat hij niet wist dat het een post van jou was, maar getuige zijn reacties en het feit dat er duidelijk op de foto te zien is dat hij van jou is, geloof ik daar vanzelfspreken helemaal niets van. Gewoon een eersteklas eikel met grootheidswaanzin (zoals veel forumnerds daar).
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Ratson » Tue Mar 06, 2018 21:15

Ik kom al een aardige tijd zelden of helemaal niet op AO. N-G.com heeft de reputatie maar daar doen ze dan ook niet schijnheilig over.
Heb zelf nooit problemen gehad op AO maar zag wel dat er aardig wat onrecht en partijdigheid is daar. Bepaalde dingen wist ik gewoon dat het bullshit was omdat ik de persoon kende. Zoals met jinxz en ooit psykick dacht ik.
Ze zijn daar niet veel beter dan op n-g.com, ze doen het alleen op de gentleman manier.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Re: Vewlix heaven ;)

Post by waiwainl » Tue Mar 06, 2018 21:37

Ratson wrote:Ze zijn daar niet veel beter dan op n-g.com, ze doen het alleen op de gentleman manier.


Amerikaans vs. Engels :violin:
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Ratson » Wed Mar 07, 2018 00:28

:lol:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Muf
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sat Feb 06, 2016 17:25
Location: Eindhoven

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Muf » Wed Mar 07, 2018 16:02

Close your eyes and think of England.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Vewlix heaven ;)

Post by Jinxz » Tue Mar 13, 2018 09:33

Da Dude wrote:Maar is dat een stelletje op AO? superpang en Crunchy?

Wie anders ;)

Maar het voelt toch altijd als een warme deken dat ik de PM's op AO van toentertijd gebackup'd heb.
Post Reply