R2's Gameroom
R2's Gameroom
Paar video's van mij kleine , maar fijne gameroom zoals hij was en zoals hij nu is:
1.0 :
En 2.0 (zoals hij nu is).
Mijn crossbox in actie! Deze heb ik via het franse forum neo-arcadia verkregen via forumlid "stickcross".
Zeer goede mame pc ,scanlines, snelle en overzichtelijke interface, alle cave games behalve saidoujou. Ik heb er ook een horizontale ssd bij, zeer handig met de egret aangezien de monitor binnen een paar minuten gedraaid is. Het verschil in pcb en mame is niet meer zichtbaar.
1.0 :
En 2.0 (zoals hij nu is).
Mijn crossbox in actie! Deze heb ik via het franse forum neo-arcadia verkregen via forumlid "stickcross".
Zeer goede mame pc ,scanlines, snelle en overzichtelijke interface, alle cave games behalve saidoujou. Ik heb er ook een horizontale ssd bij, zeer handig met de egret aangezien de monitor binnen een paar minuten gedraaid is. Het verschil in pcb en mame is niet meer zichtbaar.
Re: R2's Gameroom
Gaaf hoor! Mooie setup zo!
2.0 is wat relaxder dan je 1.0 setup.
Ik mis alleen de NAC in 2.0, kan dat?
Last edited by waiwainl on Thu Nov 05, 2015 11:19, edited 1 time in total.
heel nice, wat heb je moeten betalen voor die Crossbox?
Geweldig man, mooi gamehock. Hoeveel schermen kan een mens nodig hebben
Ziet er echt mooi uit. Veel zorg in de details. Top.

Ziet er echt mooi uit. Veel zorg in de details. Top.
Gaaf man, wat een hoop spullen in zo'n kamertje haha. Erg goed gedaan !
waiwainl wrote:Gaaf hoor! Mooie setup zo!
Nac staat er wel hoor!
Milspex wrote:heel nice, wat heb je moeten betalen voor die Crossbox?
Niet goedkoop, was zo'n 800 euro met verticale en horizontale ssd. Ik heb er een paar pcb's voor moeten verkopen. Het kon goedkoper, maar dan krijg je een pc die de nieuwere cave games niet trekt.
Maar als je zelf handig bent , kan je geloof ik zijn oudere, eerste versie van de interface downloaden en zelf een pctje er voor bouwen.
Machello wrote:Gaaf man, wat een hoop spullen in zo'n kamertje haha. Erg goed gedaan !
Van de vrouw mag er nu ook geen tv meer bijkomen, ze is bang dat het plafond het niet houdt.

Ziet er mooi uit kerel .
Ben ook nog steeds blij met de Pioneer .
Was het ritje naar Enschede wel waardt
Ben ook nog steeds blij met de Pioneer .
Was het ritje naar Enschede wel waardt

R2-2D wrote:Machello wrote:Gaaf man, wat een hoop spullen in zo'n kamertje haha. Erg goed gedaan !
Van de vrouw mag er nu ook geen tv meer bijkomen, ze is bang dat het plafond het niet houdt.
Kan me voorstellen! Wanneer is de meeting bij jou thuis

Geweldige set up! Awesome die schermen overkill, love it!
Zeker een baas van een setup! Heerlijk om naar te kijken 

ziet er geweldig uit zeg, heerlijk goed gefilmd de nummer 2 ook, eerst relaxed een paar cabs en dan BAM de rest erbij, leek wel geen end aan te komen aan al die schermen. 
vergeet je wel eens waar en wanneer je bent in die kamer of wat?

Awesomesauce!
Van zo'n kamer gaat je bloed stromen...heel mooi!
RoOd wrote:ziet er geweldig uit zeg, heerlijk goed gefilmd de nummer 2 ook, eerst relaxed een paar cabs en dan BAM de rest erbij, leek wel geen end aan te komen aan al die schermen.
Hahaha , inderdaad de tijd gaat zo snel als ik in die kamer ben, tis net een tijdscapsule

Die posters zijn zeker een mooie toevoeging!PascalP wrote:Prachtige indeling man!
Ook gaaf die poster aan de muur!
En die Pioneer...
Al die schermen bij elkaar; het is net een cockpit..! Erg vet!
- poekiepoekie
- Active Level:
Zeer cool! Met hoeveel man kun je er in theorie tegelijk gamen? (even ervan uitgaande dat je niet tegen de fysieke beperking van de ruimte aanloopt
)

Dat is bijna niet normaal meer, erg mooi!
Ik weet nu waar me shock troopers vandaan komt, echt een
mega vette gameroom
mega vette gameroom

Super vette room, denk dat wij wel een beetje dezelfde smaak hebben qua setup hehehe. Even voor de inschatting, hoeveel m2 is deze kamer? En die neon, zijn dat tubes of strips?
poekiepoekie wrote:Zeer cool! Met hoeveel man kun je er in theorie tegelijk gamen? (even ervan uitgaande dat je niet tegen de fysieke beperking van de ruimte aanloopt)
Als het zou moeten zou het er wel met 10 man + gegamed kunnen worden qua set-ups, maar qua fysieke beperking gaat dat inderdaad niet lukken.
ruderudie wrote:Super vette room, denk dat wij wel een beetje dezelfde smaak hebben qua setup hehehe. Even voor de inschatting, hoeveel m2 is deze kamer? En die neon, zijn dat tubes of strips?
Poeh , ik denk iets van 15 vierkante meter ofzo..
Het licht komt van ledstripjes van de Ikea